Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Circum
-
Heb nu paar keer kort aangegeven dat er m.i. een richting wordt gekozen (als je even terugleest) en daar zou een opletter iets aan kunnen hebben. Het moment dat ik post dat 'fred wel zou komen' is natuurlijk een geintje. Fred als opperbeer mengt zich vaker als het even gaat dalen. Het ging dus even dalen. Het moment dat ik zeg dat we aan onderkant gap zitten betekent vaak dat er (vooral na zo'n grote beweging waarvan de oorzaak niet boeit of het een trumptweet, een aardbeving of iets anders is) ofwel wordt geconsolideerd, ofwel een terugval komt.
En dan krijg je druktemakers die een eigen verhaal maken over fibo gerommel, grootspraak en weet ik wat niet meer..tsja
En ja, ik maak ook zeker verliestrades. Gelukkig maar..
Maar goed zand erover en verder.
- TDH
-
long op opening futuremarkt @ 535.65 gesloten op 536.75
short voor opening cash @ 537.65 gesloten 536.4
Target 1 punt per dag
In totaal 2.35 punt = 235% van target
Afhankelijk van inleg rolt daar dan een bedrag uit..
Is geen grootspraak, maar alleen om te laten zien dat het wel degelijk mogelijk is om structureel geld te maken.
- TDH
-
ik stoor mij eraan dat er hoofdzakelijk winning trade's worden gemeld en zelden een verlies trade, dat is de algehele tendens op forum;s en chatboxen en van twitteraars.
wat koop je ervoor als iemand zegt ïk heb vandaag mij 200% dagtarget alweer gehaald, of ik heb een winstratio van 96% zonder dat er uitgelegd wordt hoe dat dan wel tot stand is gekomen....... niets heb je daaraan het is nutteloze info.
iedere trader maakt ook op gezette tijden verlies trade's, alleen dat wordt bijna nooit eerlijk vermeld of vakkundig onder het tapijt geveegd.
dat is wat ik bedoelde, de eerlijkheid is al jaren heel ver te zoeken en dat vindt ik jammer, want zo help je elkaar niet verder en op die manier gaat uiteindelijk een forum naar de haaien.
dat is mijn mening.
- gretsch
-

bubbeltrader schreef : Goede (bijna) middag,
Er wordt niet met een vingertje naar een bepaald persoon (of personen) gewezen.
't is gewoon een algemene opmerking en geldt ook voor mij(zelf).
Samen vormen we het forum.....
PS nog steeds short vanmorgen.. terug naar 11400 DAX .. mag een paar puntjes meer..
- bubbeltrader
-

Moneymaker ken ik niet. Wil ook zijn/haar vriendje niet zijn.

- Gompie
-

Gompie schreef : Volgende steun bij mij. 11444
- Fred
-
- Gompie
-
.
De DAX is keurig beland op de onderkant van de tradingrange. Bij een break-out zijn de pijlen gericht op de 11.380.
.
Circum schreef : .
De DAX bivakkeert al ruim een week binnen een range van pakweg 300 indexpunten. De onderkant valt mooi samen met een 0.618 retracement-level. De index lijkt onderweg dit niveau op te zoeken.
.

- Gompie
-
- bubbeltrader
-

- Gompie
-
Er wordt niet met een vingertje naar een bepaald persoon (of personen) gewezen.
't is gewoon een algemene opmerking en geldt ook voor mij(zelf).
Samen vormen we het forum.....
PS nog steeds short vanmorgen.. terug naar 11400 DAX .. mag een paar puntjes meer..

- bubbeltrader
-
Ik had gretsch al privé een mail gezonden,waarin ik uitlegde dat ik voorlopig niets meer postte,ik val n.l in het niet bij de groot verdieners,en ik postte gewoon omdat ik dat leuk vind,maar als er betere zijn dan zie ik dat graag.
Nog een bijdrage,ik zit short,nog een prettige voortzetting hier.
Gompie schreef : Ben ik de kwade genius? Is niet mijn bedoeling. Het is hier geen theekransje. Moet dan maar een cursus empathie gaan volgen of hier niet meer komen als ik de schuldige ben die hier de sfeer verpest.
- Bakstenen
-
- Gompie
-