Day Trading
Gompie schreef : Allemaal van horen zeggen Gretsch.
www.icmarkets.com/en
www.icmarkets.com/en/introduction/true-ecn
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- gretsch
-
www.icmarkets.com/en
www.icmarkets.com/en/introduction/true-ecn
gretsch schreef : @Gompie,
je had het van de week over een australische broker, welke bedoelde je dan?
de broker die ik nu heb vindt ik niet echt geweldig, dus als wat beters is dan hoor ik dat graag.
- Gompie
-
je had het van de week over een australische broker, welke bedoelde je dan?
de broker die ik nu heb vindt ik niet echt geweldig, dus als wat beters is dan hoor ik dat graag.
- gretsch
-
Regelmatig drop ik hier een grafiekje als het er erg mooi uitziet. Want dat willen we toch allemaal zien. De Graal is nog steeds niet gevonden. Daar moet jezelf voor op zoek gaan. Mooie plaatjes en praatjes helpen niets. Het is een psychologisch spel. Dat leer je ook niet uit een boek.
Onderstaand het plaatje van DAX gisteren.
Heb je een PM gestuurd
- Gompie
-
maar ik hoef maar 10 punten per dag, meer niet dat is mijn doel en daar hou ik mij ook aan vast.
meer punten halen is leuk, maar voor mij niet noodzakelijk, wil stress vrij handelen en niet de gehele dag ervoor achter mijn scherm zitten.
maar zo te zien is het een hele goede trader waar ik niet aan kan tippen (hoeft ook niet).
- gretsch
-
kleine schreef : @Gretsch. Google eens SSG3000 DAX-DAY TRADING.
Deze man heeft een twitter-account en daarop staan vele grafieken mbt zijn systeem.
Écht niet normaal deze grafieken. Boek is duur.... 600 euro, maar ik ga het alvast kopen.....
- Bakstenen
-
Deze man heeft een twitter-account en daarop staan vele grafieken mbt zijn systeem.
Écht niet normaal deze grafieken. Boek is duur.... 600 euro, maar ik ga het alvast kopen.....
- kleine
-
gretsch schreef : dankje Fred,
en alvast fijne pinksterdagen!
- Fred
-
en alvast fijne pinksterdagen!
- gretsch
-

gretsch schreef : teveel stress, wordt wat ouder en ik kan daar niet meer zo goed tegen.
heb in het verleden hele goede tijden gehad, maar lichamelijk ging het niet goed en moest ik keuze's maken.

- Fred
-
heb in het verleden hele goede tijden gehad, maar lichamelijk ging het niet goed en moest ik keuze's maken.
Fred schreef : Hmmmm, ik heb je wel eens met grotere bedragen zien handelen en verdienen....
Waarom ben je daar van af gestapt?
- gretsch
-
Waarom ben je daar van af gestapt?
gretsch schreef : 10 euro, doel is eigenlijk 2%, op het saldo, maar hou 10 punten aan voor de veilige marge (ook voor als het een keer fout gaat).
- Fred
-
Fred schreef : Hoeveel is die 10 pnt per dag in Euro's netto?
- gretsch
-
gretsch schreef : als het geen fun meer is kun je er beter mee stoppen Fred, want rijk wordt je er never nooit van.
maar daar gaat het mij ook niet om eerlijk gezegd.
ik wil graag proberen om 10 punten per dag te maken, en om mijzelf een stok achter de deur te geven plaats ik dat hier openbaar, gewoon voor de lol en om te kijken of dat ook gaat lukken.
verpruts ik mijn 400 euro account is er geen man overboord, en heb ik het in iedergeval geprobeerd.
en iedereen kan er hier dan van meegenieten.
ik ben geen toptrader, maar ook niet echt super slecht denk ik, dus ga kijken hoever ik kom.
de bedoeling is om er een jaar mee door tegaan, of het saldo is nul komma nul, dan houdt het op uiteraard.
- Fred
-
maar daar gaat het mij ook niet om eerlijk gezegd.
ik wil graag proberen om 10 punten per dag te maken, en om mijzelf een stok achter de deur te geven plaats ik dat hier openbaar, gewoon voor de lol en om te kijken of dat ook gaat lukken.
verpruts ik mijn 400 euro account is er geen man overboord, en heb ik het in iedergeval geprobeerd.
en iedereen kan er hier dan van meegenieten.
ik ben geen toptrader, maar ook niet echt super slecht denk ik, dus ga kijken hoever ik kom.
de bedoeling is om er een jaar mee door tegaan, of het saldo is nul komma nul, dan houdt het op uiteraard.
Fred schreef : OK Gretsch
, zelf vind ik het de laatste jaren geen fun meer, dus doe ik het alleen nog maar voor de poen als het iets langere termijn beeld duidelijker is.
- gretsch
-

gretsch schreef : zeker wel Fred, en dat doe ik ook wel, geen zorgen,maar ik vindt dit nu eenmaal leuk om te doen.
niet voor de poen maar voor de fun zeg maar.
maar je hebt helemaal gelijk hoor.
- Fred
-