Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

03 juni 2019 17:20 #45314 door Bakstenen
Ben uit gestapt,is genoeg,op naar de volgende trade

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
03 juni 2019 17:18 #45313 door Gompie
Dax grafiek ziet er bij mij een stuk eenvoudiger uit. ;)

Bijlagen:

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
03 juni 2019 17:11 #45312 door Bakstenen
Gaat goed met de trade,nu proberen vast te houden
Bijlagen:

• Bakstenen
03 juni 2019 17:09 #45311 door Bakstenen
Daar heb ik zeker een harde dobber aan,maar ik wil ook niet zoveel,als de CFD stopt maakt voor mij niets uit,omdat ik ook met Turbo,s handel.

gretsch schreef : Bakstenen,
mijn doel is 2% per dag, dat komt nu ongeveer neer op 10 punten, wat wel redelijk haalbaar moet zijn.
verder werk ik zonder indicatoren, gewoon een kale grafiek, en af en toe zet ik daarin een trendlijntje, maar handel eigenlijk alleen maar op ervaring.
2% per dag lijkt niet veel maar eerlijk gezegd denk ik dat ik er nog een zware dobber aan ga krijgen, want er zijn nu eenmaal altijd dagen dat het voor geen meter wil, en dan moet ik ook een positief resultaat neer zetten iedere dag.
maar ik ga mijn uiterste best doen en begin er met veel plezier aan.
het kan nu nog, want over een tijdje wordt de cfd handel net als binaire opties verboden denk ik.

• Bakstenen
03 juni 2019 16:50 #45310 door gretsch
Bakstenen,
mijn doel is 2% per dag, dat komt nu ongeveer neer op 10 punten, wat wel redelijk haalbaar moet zijn.
verder werk ik zonder indicatoren, gewoon een kale grafiek, en af en toe zet ik daarin een trendlijntje, maar handel eigenlijk alleen maar op ervaring.
2% per dag lijkt niet veel maar eerlijk gezegd denk ik dat ik er nog een zware dobber aan ga krijgen, want er zijn nu eenmaal altijd dagen dat het voor geen meter wil, en dan moet ik ook een positief resultaat neer zetten iedere dag.
maar ik ga mijn uiterste best doen en begin er met veel plezier aan.
het kan nu nog, want over een tijdje wordt de cfd handel net als binaire opties verboden denk ik.

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
03 juni 2019 16:42 #45309 door Bakstenen
Ik kreeg vanmorgen ook een signaal om long te gaan,als ik deze blind had opgevolgd had ik vanaf 1 januari 460 punten behaald,maar als de koers zijwaarts gaat verlies je veel punten,dus ik volg deze niet 1 op 1
Bijlagen:

• Bakstenen
03 juni 2019 16:40 #45308 door Bakstenen
Gretsch,
ik doe met Turbo,s meest per trade 200 euro,wel 100 stuks,een enkele keer wil ik ook wel eens de verdubbelaar inzetten,maar dan doe ik ,(mocht het kunnen) 200 stuks van 1 euro,dan heb ik 100 punten stop,maar meest hou ik het bij 100,en als je 10 punten wil halen moet je eigenlijk voor 15 gaan om de missers op te vangen,
Jaren geleden toen ik nog de echte futures trade stapte ik soms met 2 of 3 in,1 of 2 zette ik een TP van 20 punten,met die ene bleef ik dan zitten,wel met stop van 20 punten,alleen die regel gaat niet meer op omdat de swings groter zijn.

gretsch schreef : Hallo Bakstenen,
dat is een mooie fibo methode die je liet zien, zo had ik het in iedergeval eigenlijk nog nooit bekeken, maar ziet er erg goed uit.
vanmorgen had ik twee verlies trade's op de dax met een totaal van 67 dax punten, dat was niet best.
vervolgens kreeg ik weer een signaal en heb toen eens zoveel geld ingezet op die trade en die ging wel goed gelukkig.
per saldo sta ik nu weer net zoveel als aan het begin van de morgen.
mijn doel is 10 dax punten per dag, dat lijkt niet veel, maar is soms nog best lastig als het tegen zit.

• Bakstenen
03 juni 2019 15:21 #45307 door gretsch
ik ben vorige week weer begonnen met een nieuw (klein) account van 380 euro, gewoon voor de uitdaging en omdat ik het leuk vindt (niet om er rijk van te worden, maar voor de sport zeg maar).
mijn doel is om iedere dag 10 punten te halen, 4 dagen in de week van dinsdag tm vrijdag (s'maandag ga ik niet meer handelen want dat is eigenlijk mijn vrije dag).
mijn saldo is nu 402,70 en handel voorlopig met 1 cfd.
bij tijd en wijle hou ik jullie op de hoogte hoe het gaat.

Bijlage niet gevonden

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
03 juni 2019 14:40 #45306 door gretsch
Hallo Bakstenen,
dat is een mooie fibo methode die je liet zien, zo had ik het in iedergeval eigenlijk nog nooit bekeken, maar ziet er erg goed uit.
vanmorgen had ik twee verlies trade's op de dax met een totaal van 67 dax punten, dat was niet best.
vervolgens kreeg ik weer een signaal en heb toen eens zoveel geld ingezet op die trade en die ging wel goed gelukkig.
per saldo sta ik nu weer net zoveel als aan het begin van de morgen.
mijn doel is 10 dax punten per dag, dat lijkt niet veel, maar is soms nog best lastig als het tegen zit.

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
03 juni 2019 14:19 #45305 door Gompie
mijn plaatje van vandaag. Wit long / grijs short
Bijlagen:

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
03 juni 2019 09:37 #45304 door Bakstenen
Gretsch,
hier nog een leuke van vandaag,ik zit even te daytraden en voer meest een tp gelijk van 4 punten in,de koers ging ineens rapido omhoog,en i.p.v 4 kreeg ik 8,7 als uitvoering,kan gelijk aan de koffie nu.
Bijlagen:

• Bakstenen
03 juni 2019 09:34 - 03 juni 2019 10:40 #45303 door Bakstenen
Overigens ben ik somber over de komende maanden,ik heb altijd al gezegd dat Trump ook de man is die de trigger wordt,en dat lijkt nu zo,met de heffingen op goederen uit Mexico heeft die denk zijn hand overspeelt,eerst een deal sluiten en dan vrolijk weer nieuwe heffingen invoeren,dus landen gaan nu denken,wat voor zin heeft het met zo iemand een deal sluiten.
Maar ook in de grafiek is het zichtbaar,nog steeds bearflags te zien
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 03 juni 2019 10:40 door Bakstenen.

• Bakstenen
03 juni 2019 09:30 #45302 door Bakstenen
Je kan een indicator maken die het zelf doet,ik kan alleen stenen stapelen,maar er is een zeer kundige iemand die dat voor mij gedaan heeft,deze indicator rekent en plaats zelfde Fibo,ik heb deze meest op de 7 minuten ingesteld staan op 3 candles terug kijken,vanmorgen heeft die er 2 getekend,een vanaf de sluiting vrijdag en de low bij opening,die neem ik nooit mee,de volgende wel,zie plaatje,dit is alleen voor daghandel.
Bijlagen:

• Bakstenen
02 juni 2019 21:43 #45301 door Bakstenen
Koers gaat hierna even zijwaarts om dan iets hoger te gaan

• Bakstenen
02 juni 2019 21:40 #45300 door Bakstenen
Nu wordt de situatie andersom 13.14,je ziet dat de koers verder gaat en zelfs bij de 100% correctie aankomt ,hier ga je dus opletten,wat gaat de koers verder doen,in de 15 min grafiek zie je mijn favoriete candel de hamer,en keors wil hoger.
Bijlagen:

• Bakstenen
02 juni 2019 21:33 #45299 door Bakstenen
Rond 12.15 is de trend nog steeds hetzelfde,dus met traden zet je steeds een TP op iets minder als 50% fibo.
Bijlagen:

• Bakstenen
Tijd voor maken pagina: 1.175 seconden