Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
- Gompie
-
- Bakstenen
-
gretsch schreef : Bakstenen,
mijn doel is 2% per dag, dat komt nu ongeveer neer op 10 punten, wat wel redelijk haalbaar moet zijn.
verder werk ik zonder indicatoren, gewoon een kale grafiek, en af en toe zet ik daarin een trendlijntje, maar handel eigenlijk alleen maar op ervaring.
2% per dag lijkt niet veel maar eerlijk gezegd denk ik dat ik er nog een zware dobber aan ga krijgen, want er zijn nu eenmaal altijd dagen dat het voor geen meter wil, en dan moet ik ook een positief resultaat neer zetten iedere dag.
maar ik ga mijn uiterste best doen en begin er met veel plezier aan.
het kan nu nog, want over een tijdje wordt de cfd handel net als binaire opties verboden denk ik.
- Bakstenen
-
mijn doel is 2% per dag, dat komt nu ongeveer neer op 10 punten, wat wel redelijk haalbaar moet zijn.
verder werk ik zonder indicatoren, gewoon een kale grafiek, en af en toe zet ik daarin een trendlijntje, maar handel eigenlijk alleen maar op ervaring.
2% per dag lijkt niet veel maar eerlijk gezegd denk ik dat ik er nog een zware dobber aan ga krijgen, want er zijn nu eenmaal altijd dagen dat het voor geen meter wil, en dan moet ik ook een positief resultaat neer zetten iedere dag.
maar ik ga mijn uiterste best doen en begin er met veel plezier aan.
het kan nu nog, want over een tijdje wordt de cfd handel net als binaire opties verboden denk ik.
- gretsch
-
- Bakstenen
-
ik doe met Turbo,s meest per trade 200 euro,wel 100 stuks,een enkele keer wil ik ook wel eens de verdubbelaar inzetten,maar dan doe ik ,(mocht het kunnen) 200 stuks van 1 euro,dan heb ik 100 punten stop,maar meest hou ik het bij 100,en als je 10 punten wil halen moet je eigenlijk voor 15 gaan om de missers op te vangen,
Jaren geleden toen ik nog de echte futures trade stapte ik soms met 2 of 3 in,1 of 2 zette ik een TP van 20 punten,met die ene bleef ik dan zitten,wel met stop van 20 punten,alleen die regel gaat niet meer op omdat de swings groter zijn.
gretsch schreef : Hallo Bakstenen,
dat is een mooie fibo methode die je liet zien, zo had ik het in iedergeval eigenlijk nog nooit bekeken, maar ziet er erg goed uit.
vanmorgen had ik twee verlies trade's op de dax met een totaal van 67 dax punten, dat was niet best.
vervolgens kreeg ik weer een signaal en heb toen eens zoveel geld ingezet op die trade en die ging wel goed gelukkig.
per saldo sta ik nu weer net zoveel als aan het begin van de morgen.
mijn doel is 10 dax punten per dag, dat lijkt niet veel, maar is soms nog best lastig als het tegen zit.
- Bakstenen
-
mijn doel is om iedere dag 10 punten te halen, 4 dagen in de week van dinsdag tm vrijdag (s'maandag ga ik niet meer handelen want dat is eigenlijk mijn vrije dag).
mijn saldo is nu 402,70 en handel voorlopig met 1 cfd.
bij tijd en wijle hou ik jullie op de hoogte hoe het gaat.
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
dat is een mooie fibo methode die je liet zien, zo had ik het in iedergeval eigenlijk nog nooit bekeken, maar ziet er erg goed uit.
vanmorgen had ik twee verlies trade's op de dax met een totaal van 67 dax punten, dat was niet best.
vervolgens kreeg ik weer een signaal en heb toen eens zoveel geld ingezet op die trade en die ging wel goed gelukkig.
per saldo sta ik nu weer net zoveel als aan het begin van de morgen.
mijn doel is 10 dax punten per dag, dat lijkt niet veel, maar is soms nog best lastig als het tegen zit.
- gretsch
-
- Gompie
-
- Bakstenen
-
Maar ook in de grafiek is het zichtbaar,nog steeds bearflags te zien
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-