Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

25 aug 2015 09:48 #10615 door ArnoB

Linkerbaan schreef : heb je een plaatje?
-
-

ArnoB schreef : Op de FDAX staat een ISHS die bij doorbraak boven de 9950 een minimaal doel heeft van 10300 O:)

Hij is niet perfect, maar er staat zelfs een ISHS in de ISHS
Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
25 aug 2015 09:42 #10614 door Linkerbaan
heb je een plaatje?
-
-

ArnoB schreef : Op de FDAX staat een ISHS die bij doorbraak boven de 9950 een minimaal doel heeft van 10300 O:)

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
25 aug 2015 09:37 - 25 aug 2015 09:38 #10613 door ArnoB
Op de FDAX staat een ISHS die bij doorbraak boven de 9950 een minimaal doel heeft van 10300 O:)
Laatst bewerkt: 25 aug 2015 09:38 door ArnoB. Reden: nulletje te weinig :pinch:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
25 aug 2015 09:35 #10612 door Linkerbaan
je weet het nooit zeker, soms is het UPknallen zonder rem na zo'n bodem en wordt er weer aan de volgende bubbel gewerkt.
Maar ben het met Fred eens dat het nog wat onzeker beweegt en herstel lijkt wat moeizamer nu.
Ik geef 412 zone nog een goede kans

• Linkerbaan
25 aug 2015 09:28 #10611 door Bakstenen

Fred schreef : Het oogt nog steeds niet sterk n.m.m.........

Ik weet ook niet waarom er de laatste dagen geen opleving is geweest lijkt wel of de MM denken ga jullie gang maar,maar er blijft even onrust in de markt zitten kan ook niet anders met zulke uitslagen maar de eerste horde is 9935 voor de FDAX dan gaan we verder kijken,maar een gerucht en we staan 200 punten hoger/lager dus rennies bij de hand houden

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
25 aug 2015 09:26 #10610 door Fred

Linkerbaan schreef : Ja maar niet iedereen heeft die gave :oops:
Wat zegt BV nu?
Jij denkt zwakjes nog? Diepere bodem dan gisteren?

Ik denk het wel, b.v. de 390 nog. Maar dat zal waarschijnlijk niet al voor vandaag zijn. Misschien eerst nog wat zwabberen tussen de 420 en 432.....?
-
-

Fred schreef :

Linkerbaan schreef : zo heb je nu lage dag rsi, zoals bodem okt 2014 maar wie zegt dat ie niet naar een divergentie situatie gaat?
(lagere aex bodems nog en hogere rsi bodem). Waar baseer je je trading op, thats the question

B.V.? :huh:

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Linkerbaan

• Fred
  • Fred's Profielfoto
25 aug 2015 09:18 #10609 door Linkerbaan
Ja maar niet iedereen heeft die gave :oops:
Wat zegt BV nu?
Jij denkt zwakjes nog? Diepere bodem dan gisteren?
-
-

Fred schreef :

Linkerbaan schreef : zo heb je nu lage dag rsi, zoals bodem okt 2014 maar wie zegt dat ie niet naar een divergentie situatie gaat?
(lagere aex bodems nog en hogere rsi bodem). Waar baseer je je trading op, thats the question

• Linkerbaan
25 aug 2015 09:15 #10608 door Fred

• Fred
  • Fred's Profielfoto
25 aug 2015 09:11 #10607 door Linkerbaan
zo heb je nu lage dag rsi, zoals bodem okt 2014 maar wie zegt dat ie niet naar een divergentie situatie gaat?

• Linkerbaan
25 aug 2015 09:09 #10606 door Fred
Het oogt nog steeds niet sterk n.m.m.........

• Fred
  • Fred's Profielfoto
25 aug 2015 09:09 #10605 door Linkerbaan
Het is handig om uit te zoomen op daggrafiek en het overzicht in de gaten te houden maar ik handel op Moving averages op 1 of 2 minuut dus in feite maakt het me niet uit waar we heen gaan. Op deze manier heb ik ook niks met voorspellingen en verwachtingen te maken, ik zit te vaak fout daarmee. :whistle:

Gister long op 405 long was een uitzondering, was geen MA signaal maar gewoon een beredeneerde gok.

Ik heb bijv geen flauw idee of we de bodem gehad hebben, hoever we UP gaan of een stevige pullback.
Met patronen, fiboos, trendkanalen kun je handelen maar er zijnnu zoveel uitzonderingen en die zijn meteen duur als je fout zit met deze idiote uitslagen

gisteren 40 pt down en dikke 20 up. Hatsikidee

• Linkerbaan
25 aug 2015 08:57 #10604 door Administrator
Goedemorgen, de avatars op het forum worden vanaf nu wat kleiner weergegeven, zodat berichten met weinig tekst ook minder ruimte innemen in hoogte. Dus minder wit-ruimte bij 1 regeltje tekst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Linkerbaan, Bakstenen

• Administrator
  • Administrator's Profielfoto
25 aug 2015 08:49 #10603 door ArnoB
Verwacht vandaag nog wat verder long tot einde van de dag/morgen en dan weer stap terug.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
25 aug 2015 08:42 #10602 door ArnoB

Bakstenen schreef : Effe lachen maar eerst

:woohoo:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
25 aug 2015 08:40 #10601 door Bakstenen
Effe lachen maar eerst
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Fred, Linkerbaan

• Bakstenen
25 aug 2015 08:10 #10600 door Bakstenen
Zo nieuwe dag nieuwe zorgen,er wordt een hoop onzin weer uitgekraamd in de kranten soms denk ik dat met het verhogen van het abbo geld het niveau omlaag gaat van de journalisten.
Er is bijna niemand meer die onderzoek doet of iets wel gaat helpen neem nu de opmerkingen dat men weer grens controles wil ik zie nu al de koppen in de chocolade krant "meld u als u hinder ondervind van het wachten bij de grens"oke we gaan controles houden komen 200 vluchtelingen en dan zeg je stop niet verder ga maar terug en dat doen ze ook braaf,of toch niet hoeveel mensen moet je bij de grens neer zetten kijk naar Macedonie ,voor de goede orde ik weet ook de oplossing niet dat moeten toch echt een hoop regerings leiders doen maar dat zie ik niet gebeuren.
vandaag weer een dag met veel beweging opties zijn te duur en andere derivaten moet je met een zeer ruime stop nemen,voorbeeld de FDAX 19.15 staat op 9919 20.30 9532 .
De ES stond vanmorgen voor opening op 1920 en ineens op 1894 ik zit met een kleine portie Turbo,s long op de AEX en DAX en wacht maar rustig af,iedereen veel wijsheid maar meer geluk vandaag

• Bakstenen
Tijd voor maken pagina: 0.688 seconden