Day Trading
De knal omhoog was ook best impulsief, wat meestal wel een richting aanduid.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-
Bijlage niet gevonden
uiteraard.
eur/usd 1H chart.
- gretsch
-
jij vroeg of de takeprofit ook kleiner zou worden als de trend minder sterk is, meestal is de takeprofit rond de 50 pip.
dat is inderdaad wel zo, in een fase met minder grote uitslagen wordt de SL en TP ook wat kleiner in de regel, maar vrijwel nooit beneden de 35 pip.
grofweg zit het meestal tussen de 40 en de 55 pip, soms 60.
de stoploss staat wel altijd in verhouding met de take profit, als je het wat langer volgt, en je zet horizontale lijnen in je chart, dan kun je zien dat de verhouding eigenlijk altijd hetzelfde is.
ik hoop dat het duidelijk is, en anders vraag je mij het gewoon.
- gretsch
-
bedankt in iedergeval Simon, Arno en Bakstenen.
ik ben niet van plan om mij nog ergens wat van aan te trekken ( ze doen maar), dus we gaan gewoon vrolijk verder.
oke, trade voor morgen:
buy stop @ 1.06709
buy limit @ 1.06197
SL @ 1.05687
TP 1, 07227
TP2 1.07737
bedenk wel, het kan ook wel eens mis gaan, en dan ben je wel weer een aantal goede trade's nodig om de boel weer glad te strijken,( komt wel weer goed) doe dus niets als je er niet achterstaat en er geen goed gevoel bij hebt ( kun je jezelf achteraf ook niets verwijten).
- gretsch
-
Bakstenen schreef :
Jammer ,had beter niets kunnen zeggen/schrijven,maar misschien komen we elkaar wel een keer weer ergens tegengretsch schreef : sorry,
ik heb er domweg geen zin meer in.
suc6 allemaal.
en misschien ooit tot ziens.
Maak jezelf geen verwijten, anders had een ander het hem wel verteld of hij had het zelf ontdekt, maar ik vind het ook jammer.
- SimonF
-
Jammer ,had beter niets kunnen zeggen/schrijven,maar misschien komen we elkaar wel een keer weer ergens tegengretsch schreef : sorry,
suc6 allemaal.
- Bakstenen
-
Ja, het schiet zo alle kanten op...Linkerbaan schreef : richting gap 502 al of schijnbeweging?

- ArnoB
-
Het liefst aex > 510,8 vandaag, dan past de dagcandle van morgen (max hoogste stand van vandaag) nog net lekker tussen die van vandaag en de steunlijn en dan erdoorrrrrrrrrrr?
- ArnoB
-
Wie weet, er lijkt wel weerstand te liggen rond dat gebiedLinkerbaan schreef : Het mooiste zou zijn als de DOW die toppenlijn even aantikt/vals doorbreekt, dan richting gap ??
(dit soort patroon voorspellingen komen bij mij zelden uit - disclaiimer)
- ArnoB
-
(dit soort patroon voorspellingen komen bij mij zelden uit - disclaiimer

Hier een stukje van McHugh voor diegene die het interessant vind:
Stocks popped to a rally high, then reversed and closed down Monday, April 13th. The rally in the morning completed wave (c ) up of {ii} up. See the charts on pages 23 and 25 . Our top wave mapping is that stocks are starting wave {3} down, part of a powerful decline from the March 2nd, 2015 top, which is likely a very important major high for the stock market. Wave {3} looks to have started from the March 23rd lower top. Since then wave {i} down of {3} down finished at the March 26th low, and wave {ii} up finished April 14th, another lower top. The complicated, essentially sideways, pattern since the March 26th wave {i} bottom is a 3-3-5 (a)-up, (b)-down, (c )-up Flat pattern for wave {ii} up, a partial retracement of {i} down.
There is an alternate possibility that stocks are completing a Rising Bearish Wedge from late 2014. If that alternate is occurring, stocks are in the final wave {e} up rally of that pattern. See chart on page 24.
- ArnoB
-
de osc indicator voor 15 aex en 15 fti staan behoorlijk tegengesteld: meestal per saldo zijwaarts dus welicht goed handelen op een 1 min rsi vandaag
ik zie toch goede kans op een terugvalletje, begint tussen nu en donderdag.
Max 485 zone (als we daar al komen)
Dan hogere top, dan eind mei een felle daling (wss lager dan die 485) en mid juni weer naar hogere top
Ik handel niet vooraf op zoiets, gewoon leuk om te voorspellen (op basis bradley en trendkanalen)
Jammer, maar je eigen keuze. Toch erg bedankt voor de postings Gretsch en hopelijk kom je toch af en toe nog eens langs.gretsch schreef : sorry,
suc6 allemaal.
- ArnoB
-