Day Trading
ArnoB schreef :
Betekend die doorgetrokken lijn over de toppen van 26 jan. en 3 feb. iets?Bakstenen schreef : En verleden week long op de FDAX en ook weer verkocht en nu kijk ik het even aan ,ziet er zeergoed uit nog steeds boven de Tlinen (EMA8) nu staat er (dag is nog niet om) een spinning top de volgende candle geeft de richting aan dus eer ik wat doe is het donderdag
ik trek meest wat lijnen en meestal kloppen die dit was trouwens een bull flag
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
ik zal eens wat gaan lezen over die McHugh, lijkt mij wel interessant.
ik zou graag zien dat er wat meer posters kwamen met relevante trade's met in en uitstap TP SL risk etc.
het blijft allemaal eigenlijk een beetje een vaag gebeuren vindt ik.
( of de meeste posters durven dat niet, dat zal het wel zijn ben ik bang)
jammer.
tot morgen.
ArnoB schreef :
Ik doelde daarmee ook niet op jou, maar in dit geval had ik het over McHugh, die in grote lijnen wel vaak goed zit. Dit is in combinatie met EWgretsch schreef : ik beschouw mijzelf absoluut niet als een raadgever Arno, ik plaats hier af en toe wat dingetjes en daar kan de lezer mee doen wat hij/zij wil.
- gretsch
-
Ik doelde daarmee ook niet op jou, maar in dit geval had ik het over McHugh, die in grote lijnen wel vaak goed zit. Dit is in combinatie met EWgretsch schreef : ik beschouw mijzelf absoluut niet als een raadgever Arno, ik plaats hier af en toe wat dingetjes en daar kan de lezer mee doen wat hij/zij wil.
- ArnoB
-
ik zal hier morgen dat lijstje laten zien, dan snap je wat ik bedoel, het is echt alleen voor daghandel bedoelt, niet voor de langere termijn.
trouwens het blijft oorverdovend stil rond kleine met zijn goede systeem.
( ik had niet anders verwacht)
ArnoB schreef :
Aan die events zitten wel vaak draai/kantelpunten gekoppeld, maar ik vind het persoonlijk nog te lastig om hier iets uit te bepalen. Nu is het groot gedeelte van April een overlapping van allerlei "kantelpunten" en wordt hier een grotere draai verwacht door enkele 'raadgevers'.gretsch schreef : ja, dat klopt wel Bakstenen.
trouwens dat van mij is gebaseerd op astro events.
ik weet hier zitten alleen maar TAers, dus ik zal een beetje op mijn woorden letten, maar voor jaren terug heb ik timingsolution software gekocht ( dit programma is eigenlijk helemaal gemaakt rondom astro trading ).
in dit programma zit een module dat heet astro events, wat weer heeft te maken met de stand van de zon,de maan en de sterretjes.
ik zal morgen als ik wat tijd heb hier een stukje van laten zien.
is wel geinig om te volgen, het geeft voor de eur/usd een up of down aan voor de komende handelsdag in een percentage.
voor vandaag gaf het lijstje een down aan met een kans van 86%......
en dat klopte wel aardig.
Bakstenen schreef : Is natuurlijk wel zo dat een systeem niet overal werkt dus wat jij doet kan je wel met valuta doen maar b.v niet de AEX
- gretsch
-
Betekend die doorgetrokken lijn over de toppen van 26 jan. en 3 feb. iets?Bakstenen schreef : En verleden week long op de FDAX en ook weer verkocht en nu kijk ik het even aan ,ziet er zeergoed uit nog steeds boven de Tlinen (EMA8) nu staat er (dag is nog niet om) een spinning top de volgende candle geeft de richting aan dus eer ik wat doe is het donderdag
- ArnoB
-
Aan die events zitten wel vaak draai/kantelpunten gekoppeld, maar ik vind het persoonlijk nog te lastig om hier iets uit te bepalen. Nu is het groot gedeelte van April een overlapping van allerlei "kantelpunten" en wordt hier een grotere draai verwacht door enkele 'raadgevers'.gretsch schreef : ja, dat klopt wel Bakstenen.
ik weet hier zitten alleen maar TAers, dus ik zal een beetje op mijn woorden letten, maar voor jaren terug heb ik timingsolution software gekocht ( dit programma is eigenlijk helemaal gemaakt rondom astro trading ).
in dit programma zit een module dat heet astro events, wat weer heeft te maken met de stand van de zon,de maan en de sterretjes.
is wel geinig om te volgen, het geeft voor de eur/usd een up of down aan voor de komende handelsdag in een percentage.
Bakstenen schreef : Is natuurlijk wel zo dat een systeem niet overal werkt dus wat jij doet kan je wel met valuta doen maar b.v niet de AEX
- ArnoB
-
( is geldig voor morgen)
sell limit op de witte lijn 1.08382
en een sell limit op de oranje lijn 1.08828
stop loss 1.09276
TP 1.07937
dus nu twee limit orders plaatsen en morgen cashen of.......
verliezen
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
- gretsch
-
- Bakstenen
-
oke, ik zal eens in mijn archief duiken had vroeger ook zo iets van opening sluit enz daar kwam een getal uit als die lager was ging je short ,zal morgen eens zoeken en postengretsch schreef : HOI bakstenen,
ja hoor kan ik ook doen met de Fdax, maar daar doe ik zelf al een tijdje niets mee, alleen nog eur/usd op dit moment.
maar kan ik zo voor je doen als je dat graag wilt no problem.
wat ik doe, stelt eigenlijk helemaal niets voor: het komt hier op neer:
sávond om 11 uur ga ik long of short, ik zet er plm 50 pip/punten winst bovenop,
en de stop loss is dan ook 50 pip/punten.
de truck zit hem natuurlijk in het long of short gaan:
maar daar heb ik een lijstje voor, een soort kans berekening voor de volgende dag: up dan wel down.
als de kans boven de 70% zit neem ik een pos. in.
het is eigenlijk te simpel voor woorden, maar het werkt heel vaak wel.
voor morgen is de kans 66% dat de eur/usd omhoog gaat..
zit dus beneden de 70%, ik zit nog na te denken of ik hem ga doen of niet.
Bakstenen schreef : @gretsch
voor mij hoef je de trades niet te posten omdat ik ze maar half kan volgen helaas en dat gaat niet werken .
Nog bedankt voor de posts.
Kan je dit trouwens ook doen met de DAX?
- Bakstenen
-
ja hoor kan ik ook doen met de Fdax, maar daar doe ik zelf al een tijdje niets mee, alleen nog eur/usd op dit moment.
maar kan ik zo voor je doen als je dat graag wilt no problem.
wat ik doe, stelt eigenlijk helemaal niets voor: het komt hier op neer:
sávond om 11 uur ga ik long of short, ik zet er plm 50 pip/punten winst bovenop,
en de stop loss is dan ook 50 pip/punten.
de truck zit hem natuurlijk in het long of short gaan:
maar daar heb ik een lijstje voor, een soort kans berekening voor de volgende dag: up dan wel down.
als de kans boven de 70% zit neem ik een pos. in.
het is eigenlijk te simpel voor woorden, maar het werkt heel vaak wel.
voor morgen is de kans 66% dat de eur/usd omhoog gaat..
zit dus beneden de 70%, ik zit nog na te denken of ik hem ga doen of niet.
Bakstenen schreef : @gretsch
voor mij hoef je de trades niet te posten omdat ik ze maar half kan volgen helaas en dat gaat niet werken .
- gretsch
-
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
Mijn systeem is geen geheim werk op candles basis en af en toe beetje fibokleine schreef : Algemeen gezien is dit eigenlijk helemaal geen trading platform. Met de beste van de wereld enkel wat beursklets. Ik zie hier enkel een paar mensen af en toe een grafiek posten maar zelfs dan nog zonder onderbouwing van wat ze met die grafiek doen. Ik wil hier enkel aantonen dat je met dit platform veel meer kan doen, maar dan moet ook iedereen iets meer laten zien van hoe en waarmee ze werken. Voor mij hoeft het niet want ik heb een goed werkend systeem, maar ik zie het nut niet van deel te nemen aan een platform of community in het algemeen want dat is eigenlijk hetzelfde, als je tenminste geen klein beetje van jezelf of je tradingmethode wil prijsgeven......... Iedereen doet wat hij wil, maar ik vind het vooral zonde van de tijd als niemand er iets van kan bijleren.........
- Bakstenen
-
- C49
-