Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

16 okt 2014 09:59 #5033 door ArnoB

Fred schreef :

ArnoB schreef :

Fred schreef : De r.t. van de fti's houdt het weer eens niet bij :angry: Meer mensen daar problemen mee?

r.t. ? Real Time ?

Ja

Mooi klote, maar ik lees dat er meer mensen problemen hebben, ook met turbo en opties :S

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
16 okt 2014 09:58 #5032 door Fred

ArnoB schreef :

Fred schreef : De r.t. van de fti's houdt het weer eens niet bij :angry: Meer mensen daar problemen mee?

r.t. ? Real Time ?

Ja

• Fred
  • Fred's Profielfoto
16 okt 2014 09:57 #5031 door ArnoB

r.t. ? Real Time ?

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
16 okt 2014 09:51 - 16 okt 2014 09:54 #5030 door Linkerbaan

ja schandalig!!!!!!

kan ik echt kwaad om worden

kortom: orders vooraf plaatsen anders kom je er niet tussen
Laatst bewerkt: 16 okt 2014 09:54 door Linkerbaan.

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
16 okt 2014 09:50 #5029 door Fred
De r.t. van de fti's houdt het weer eens niet bij :angry: Meer mensen daar problemen mee?

• Fred
  • Fred's Profielfoto
16 okt 2014 09:49 #5028 door ArnoB
Pfff ik wou dat ik elke dag zo goed in de markt zat als de afgelopen dagen, winst veilig gesteld en klein portie laat ik lopen voor het geval het idd crashed naar de +/- 360

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
16 okt 2014 09:48 #5027 door Linkerbaan
:money: :money:

• Linkerbaan
16 okt 2014 09:35 #5026 door ArnoB
Onder de 379,5 op weg naar de +/- 375 lijkt me zo

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
16 okt 2014 09:31 #5025 door ArnoB

Linkerbaan schreef :

ArnoB schreef : Omdat het financiële systeem wereldwijd aan alle kanten rammelt en dit gaat jaren lang goed (al vanaf jaren 80 ofzo) totdat het kaartenhuis in een stort. Misschien weten ze het alsnog weer uit te stellen, maar ik denk niet dat het gaat lukken. Vertrouwen in banken en politici neemt steeds verder af, vertrouw jij de bankdieten waar je je geld geparkeerd hebt staan?

nee en politici ook niet ;)
dus ik ben het wel met je eens maar dat is al lang zo en toch steeg het door, waarom nu per se wel instorten

Natuurlijk kan ik er volledig naast zitten, ik ben ook geen helder ziende :-p
Dit beeld laat ik ondersteunen door McHugh die EW toe past.
Nog beangstiger is dat een reële mogelijkheid tot WOIII voor de deur staat, alleen in welke vorm dat die gaat plaatsvinden... :sick:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
16 okt 2014 09:25 #5024 door Linkerbaan

ArnoB schreef :

Linkerbaan schreef :

ArnoB schreef : Hierbij een schrikbarende globale lange termijn verwachting van de DAX (garantie nix) waarbij de prijsnivo's en tijdseenheden anders kunnen uitvallen.

maar waarom denk je dat dit niet een 'gewone' correctie is maar de armageddon?

Omdat het financiële systeem wereldwijd aan alle kanten rammelt en dit gaat jaren lang goed (al vanaf jaren 80 ofzo) totdat het kaartenhuis in een stort. Misschien weten ze het alsnog weer uit te stellen, maar ik denk niet dat het gaat lukken. Vertrouwen in banken en politici neemt steeds verder af, vertrouw jij de bankdieten waar je je geld geparkeerd hebt staan?

nee en politici ook niet ;)
dus ik ben het wel met je eens maar dat is al lang zo en toch steeg het door, waarom nu per se wel instorten

• Linkerbaan
16 okt 2014 09:24 #5023 door ArnoB

Linkerbaan schreef :

ArnoB schreef : Hierbij een schrikbarende globale lange termijn verwachting van de DAX (garantie nix) waarbij de prijsnivo's en tijdseenheden anders kunnen uitvallen.

Omdat het financiële systeem wereldwijd aan alle kanten rammelt en dit gaat jaren lang goed (al vanaf jaren 80 ofzo) totdat het kaartenhuis in een stort. Misschien weten ze het alsnog weer uit te stellen, maar ik denk niet dat het gaat lukken. Vertrouwen in banken en politici neemt steeds verder af, vertrouw jij de bankdieten waar je je geld geparkeerd hebt staan?

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
16 okt 2014 09:22 - 16 okt 2014 09:22 #5022 door Partimetrader

Linkerbaan schreef :

Partimetrader schreef : Ik baal even nu. Wil mijn speeders long verkopen, maar deze lopen op dit moment niet. Alex en de Giro hebben contacht gehad met City, maar op dit moment loopt er nog niets. Laten we hopen dat de tijdelijke bodem is gezet dan is het geen probleem, maar ik zie liever wat de koers is zodat ik mijn stoploss aan kan passen.

evt kun je er turbo;s short gelijke waarde tegenover zetten totdat t is opgelost

Ik heb ze nu aan de lijn, kolere en nog in het engels ook want de nederlandse collega is vandaag afwezig. Hoeveel shit kan je hebben? Maar ik ga even kijken jouw idee is zo slecht nog niet.

Is nu alweer twee punten gezakt. Drabbers
Laatst bewerkt: 16 okt 2014 09:22 door Partimetrader.

• Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
16 okt 2014 09:05 #5021 door Linkerbaan

Partimetrader schreef : Ik baal even nu. Wil mijn speeders long verkopen, maar deze lopen op dit moment niet. Alex en de Giro hebben contacht gehad met City, maar op dit moment loopt er nog niets. Laten we hopen dat de tijdelijke bodem is gezet dan is het geen probleem, maar ik zie liever wat de koers is zodat ik mijn stoploss aan kan passen.

evt kun je er turbo;s short gelijke waarde tegenover zetten totdat t is opgelost

• Linkerbaan
16 okt 2014 09:04 #5020 door Linkerbaan

• Linkerbaan
16 okt 2014 09:03 #5019 door Partimetrader
Ik baal even nu. Wil mijn speeders long verkopen, maar deze lopen op dit moment niet. Alex en de Giro hebben contacht gehad met City, maar op dit moment loopt er nog niets. Laten we hopen dat de tijdelijke bodem is gezet dan is het geen probleem, maar ik zie liever wat de koers is zodat ik mijn stoploss aan kan passen.

• Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
16 okt 2014 09:00 #5018 door ArnoB
Hierbij een schrikbarende globale lange termijn verwachting van de DAX (garantie nix) waarbij de prijsnivo's en tijdseenheden anders kunnen uitvallen.
Bijlagen:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.893 seconden