Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

01 okt 2014 13:45 #4201 door ArnoB
Het volume in ASML is helemaal droevig.... Niemand die van zijn goede stukken af wilt.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
01 okt 2014 13:43 #4200 door Linkerbaan
top werd verkocht B)

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
01 okt 2014 13:33 #4199 door Knakenpoetser
Lichtrood.

• Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
01 okt 2014 13:28 #4198 door Knakenpoetser
Hele goede middag traders :-)

• Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
01 okt 2014 13:15 #4197 door Linkerbaan
huh, eerste vd maand en tot nu toe rood?

• Linkerbaan
01 okt 2014 13:10 #4196 door ArnoB

Spin schreef :

ArnoB schreef :

Spin schreef : goud bijna gedaald tot 1200

Ja, en iedereen verwacht wel de uitbraak uit de driehoek naar beneden. Nu hou ik er wel rekening mee dat het kan gebeuren en kan zelfs naar de 1000 met paniek, maar dan zou dit ideaal zijn om een goud positie uit te breiden.
Echter omdat zovele die uitbraak naar beneden verwachten, zou hier wel eens een mooie bodem gevormd kunnen worden.

met alle respect, maar ik vind dit een gevaarlijke manier van redeneren
- zovele verwachten...... hoe weet je hoeveel er wat verwachten ?
- ik zag een discussie over de trend volgen en een artikel over bodems of toppen gokken tegen de trend in maar de trend sinds 2011 is duidelijk dalend, er werd bijgezegd dat topgokken of bodemvissen zelden lonend is... Het gaat down tot op een zeker tijdsbeeld dit keert (voor ieder verschillend).
Jij verwacht nu een verwachting van anderen die een draai of neergang verwachten.

?? :unsure:

Mijn verwachting is inderdaad dat goud dichter en dichter bij een bodem komt, maar het is voor mij onduidelijk wanneer de bodem er is, dus vandaar dat ik langzaam posities voor LANGE termijn in goud opneem. Hier ben ik een maand geleden begonnen.
En ik ben het helemaal met je eens dat de korte en middellange termijn momenteel bearish is, alleen ik zie door veel verschillende analisten dezelfde verwachting (negatief richting 900/1000/1100), indien vele dezelfde kant opkijken gebeurd het tegenovergestelde.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
01 okt 2014 12:15 #4195 door Spin

ArnoB schreef :

Ja, en iedereen verwacht wel de uitbraak uit de driehoek naar beneden. Nu hou ik er wel rekening mee dat het kan gebeuren en kan zelfs naar de 1000 met paniek, maar dan zou dit ideaal zijn om een goud positie uit te breiden.
Echter omdat zovele die uitbraak naar beneden verwachten, zou hier wel eens een mooie bodem gevormd kunnen worden.

met alle respect, maar ik vind dit een gevaarlijke manier van redeneren
- zovele verwachten...... hoe weet je hoeveel er wat verwachten ?
- ik zag een discussie over de trend volgen en een artikel over bodems of toppen gokken tegen de trend in maar de trend sinds 2011 is duidelijk dalend, er werd bijgezegd dat topgokken of bodemvissen zelden lonend is... Het gaat down tot op een zeker tijdsbeeld dit keert (voor ieder verschillend).
Jij verwacht nu een verwachting van anderen die een draai of neergang verwachten.

?? :unsure:

• Spin
  • Spin's Profielfoto
01 okt 2014 11:47 #4194 door ArnoB

Victoria schreef :

ArnoB schreef : btw, dit SHS patroon zie ik in de AEX uur ontstaan en bij uitname van de 415 geeft dit een interessant koersdoel.

Vanwaar die bogen? en wat is dat blauwe vak?

Het is een mogelijke Schouder-Hoofd-Schouder formatie die in de maak is. Deze patronen zijn relatief betrouwbaar, maar pas bij uitname van de 415 is deze geldig en het blauwe stuk geeft dan het doel aan.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
01 okt 2014 11:41 #4193 door ArnoB

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
01 okt 2014 11:20 #4192 door Spin
goud bijna gedaald tot 1200

• Spin
  • Spin's Profielfoto
01 okt 2014 11:13 #4191 door Sunshine

Lancelot schreef : Jupiter:
Op z'n weg langs de ecliptica nadert Jupiter nu het sterrenbeeld Leeuw en verlaat daarbij het sterrenbeeld Tweelingen. Het verlaten van het sterrenbeeld Tweelingen geeft aan dat het harmonische wordt verlaten. Zie hiervoor de divergentie tussen de verschillende markten. Bijv. Russel2000 en SP.
Het binnentreden van het sterrenbeeld Leeuw geeft een strijd aan die woedt tussen de krachten om de richting.
Zoals eerder gesteld zal daarbij het bearish scenario als winnaar uit de hoek komen.

Het laatste zinnetje geeft aan dat 100% zeker gaat gebeuren, ik draai lang genoeg mee om te zeker te weten dat niks zeker is.

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
01 okt 2014 11:02 #4190 door Victoria

ArnoB schreef : btw, dit SHS patroon zie ik in de AEX uur ontstaan en bij uitname van de 415 geeft dit een interessant koersdoel.

Vanwaar die bogen? en wat is dat blauwe vak?

• Victoria
  • Victoria's Profielfoto
01 okt 2014 10:27 #4189 door Linkerbaan
Volgens mij is de manier om op de aex te handelen van de trading range uit te gaan.
Zoals plaatje Arno en van mijzelf geven een verwachting aan, en die hoeft niet uit te komen.
Gaat om waar de trading range verlaten.

Overigens kan het vaak een grijs gebied zijn: wanneer handel je op patroon met grenzen en hoeveel verwachting zit daar in?
Volgens mij altijd wel een beetje.

Als je nu inspeelt op 410, dan is dat volgens mij een verwachting?
Bij de top van de range short gaan ergens ook wel maar de grens ligt dichtbij dus goede RR

• Linkerbaan
01 okt 2014 10:09 #4188 door ArnoB
btw, dit SHS patroon zie ik in de AEX uur ontstaan en bij uitname van de 415 geeft dit een interessant koersdoel.

Bijlagen:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
01 okt 2014 10:08 #4186 door Linkerbaan
normaal gesproken, als er geen uitzonderingen zijn, ligt dit in de lijn der verwachtingen

aex
Bijlagen:

• Linkerbaan
01 okt 2014 09:53 #4185 door ArnoB

Victoria schreef : Herhaling, iedere dip wordt weer gekocht. :bull:

En iedere piek verkocht momenteel... we vechten om de top, misschien (verwacht van niet) kunnen we nog een nieuwe hoog maken in de AEX en dan houd het op.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.867 seconden