Day Trading

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Knakenpoetser
-
Spin schreef :
Partimetrader schreef :
Spin schreef :
Spin schreef : Morgen RODE aex
ROOD
Prijs de dag niet voordat deze is verstreken, maar het begint er op te lijken?
het is in ieder geval rood geweest

- ArnoB
-
Partimetrader schreef :
Spin schreef :
ROOD
het is in ieder geval rood geweest

- Spin
-
Spin schreef :
ROOD
- Partimetrader
-
ROOD
- Spin
-
- Syncophase
-
- ArnoB
-
- C49
-
'Banken willen rapportcijfer niet publiceren'
Het merendeel van de banken en verzekeraars is niet bereid om het rapportcijfer bekend te maken dat zij van toezichthouder AFM hebben gekregen voor hun klantgerichtheid.
De Consumentenbond, de Vereniging Eigen Huis (VEH) en beleggersvereniging VEB hadden hen daartoe opgeroepen. Slechts twee van de negen aangeschreven instellingen hebben positief gereageerd.
Zeven instellingen hebben geen gehoor gegeven aan de oproep, omdat de score naar hun mening niet geschikt is voor publicatie.
De AFM beoordeelt elk jaar de mate waarin de grote banken en verzekeraars het belang van de klant centraal stellen. De toezichthouder mag alleen een gemiddeld cijfer naar buiten brengen. Consumenten kunnen de instellingen daarom niet goed vergelijken, vinden de belangenorganisaties.
Tja....
- ArnoB
-
- C49
-
- C49
-
Sorry PT, ik ben bang dat ik je verkeerd begrepen heb. Korte termijn long, zie nog weinig verzwakking, uur-topje is pril en kan nog alle kanten op.Partimetrader schreef :
Syncophase schreef : Aex, voor wat het waard is, kort:
Op dagbasis relative low gezet op 388.14, op uurbasis bezig met nieuwe relative high op 404.81 (vanochtend gezet). Garantie tot de deur.
Wat nog steeds in m'n achterhoofd zit is deze:
Welke conclusie kunnen we hier uit trekken? Weerstand of door naar 419?
Plaatje:
Bijlage niet gevonden
- Syncophase
-
Bedankt!Bakstenen schreef : @ Syncophase
Het is geen hoogstaand acadabra, gewoon naar links kijken ,zie voorbeeld je kijkt waar de koers vanaf een low weer omhoog ging en stopte dan trek je een lijn ,klopt het altijd? nee was het maar zo makkelijk maar als je steeds goed blijft kijken zie je vanzelf dingen in een grafiek ,zoals dat de koers vanaf een low komt en ineens ergens stopt ,dat betekend dat er stops hebben gelegen ,maar hier heb ik de grafiek van de FTI en dan zie je dat de lijnen vanaf links toch invloed heeft op rechts, maar je kan nog zoveel lijnen hebben/trekken het gaat ook om de visie en wat voor trader ben je ,ik poste meen twee dagen geleden dat ik long op de DAX en DOW zat en wat ik verwachte was de DAX 9328 en DOW 16850 ook erbij gezet hoe ik daar aan kwam, toen de FDAX daar aan kwam winst genomen,heb ik wat gemist ?jazeker maar ik ga voor het tussen stuk van de vis dat is het grootste
- Syncophase
-
De RSI op uurbasis is hoog ,kans op zijwaarts of dalen is nu in de meerderheidSyncophase schreef :
Geen idee, het spookt. Ben wel heel benieuwd of we door de 419-420 gaan, voor de rest:Partimetrader schreef :
zoals de wind waait, zo waait m'n jassie....
- Bakstenen
-
Het is geen hoogstaand acadabra, gewoon naar links kijken ,zie voorbeeld je kijkt waar de koers vanaf een low weer omhoog ging en stopte dan trek je een lijn ,klopt het altijd? nee was het maar zo makkelijk maar als je steeds goed blijft kijken zie je vanzelf dingen in een grafiek ,zoals dat de koers vanaf een low komt en ineens ergens stopt ,dat betekend dat er stops hebben gelegen ,maar hier heb ik de grafiek van de FTI en dan zie je dat de lijnen vanaf links toch invloed heeft op rechts, maar je kan nog zoveel lijnen hebben/trekken het gaat ook om de visie en wat voor trader ben je ,ik poste meen twee dagen geleden dat ik long op de DAX en DOW zat en wat ik verwachte was de DAX 9328 en DOW 16850 ook erbij gezet hoe ik daar aan kwam, toen de FDAX daar aan kwam winst genomen,heb ik wat gemist ?jazeker maar ik ga voor het tussen stuk van de vis dat is het grootste
- Bakstenen
-
Geen idee, het spookt. Ben wel heel benieuwd of we door de 419-420 gaan, voor de rest:Partimetrader schreef :
zoals de wind waait, zo waait m'n jassie....
- Syncophase
-