Day Trading
Victoria schreef : heb net me winst gepakt op sep cal die ik gisteren heb gekocht.
feli
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
- Zigo
-
McHugh's zijn geschreven opties!ArnoB schreef :
Voor wat het waard is:Zigo schreef :
Mag ie bij mij komen werken.ArnoB schreef :
Jou goud target (betreft prijs) komt overeen met die van McHughZigo schreef : Heb nog een gouden Bullische WolfWave ook.
Zonder en met cijfertjes
McHugh schreef : Gold and Mining stocks remain on a Buy signal in our HUI key trend-finder indicators as the HUI 30 day stochastic joined the HUI Purchasing Power Indicator on a Buy signal August 12th. This suggests that Gold and Mining stocks should rally over the next week or two. It looks like Gold is forming an {a} up, {b} down, {c} up move for b-up, which could top around 1,360ish. Then Gold should decline toward 1,200ish. Gold may have started wave {c} up of b-up Wednesday, August 6th. Once b-up tops, around 1,360ish, Gold could drop toward 1,200ish, wave c-down to complete the correction from September 2010. A sharp decline now, below 1,245 would suggest wave {c} up is finished and c-down is underway. A sharp rise in Gold above 1,375 would suggest Gold's four year correction is over.

Bijlage niet gevonden
- Zigo
-
- Victoria
-
maar dan weer de dieperik in
Voor wat het waard is:Zigo schreef :
Jou goud target (betreft prijs) komt overeen met die van McHughZigo schreef : Heb nog een gouden Bullische WolfWave ook.
Zonder en met cijfertjes
McHugh schreef : Gold and Mining stocks remain on a Buy signal in our HUI key trend-finder indicators as the HUI 30 day stochastic joined the HUI Purchasing Power Indicator on a Buy signal August 12th. This suggests that Gold and Mining stocks should rally over the next week or two. It looks like Gold is forming an {a} up, {b} down, {c} up move for b-up, which could top around 1,360ish. Then Gold should decline toward 1,200ish. Gold may have started wave {c} up of b-up Wednesday, August 6th. Once b-up tops, around 1,360ish, Gold could drop toward 1,200ish, wave c-down to complete the correction from September 2010. A sharp decline now, below 1,245 would suggest wave {c} up is finished and c-down is underway. A sharp rise in Gold above 1,375 would suggest Gold's four year correction is over.
- ArnoB
-
- Fred
-
Zonder en met cijfertjes
- Zigo
-
Bijlage niet gevonden
- Zigo
-
Zigo schreef : Heb nog een gouden Bullische WolfWave ook.
Zonder en met cijfertjes[/quote
Thx Zigo, dat zie ik graag
- Fred
-
Zonder en met cijfertjes

- ArnoB
-

- Zigo
-
Zonder en met cijfertjes
- Zigo
-
Zigo schreef :
Volg de groene pijl.Linkerbaan schreef : voorspelling"
richting die aangegeven zone, maar vlak daarvoor terugval van 3 punten en dan alsnog halen. Dan weer down.
Gewoon de bear wolve wave van @Zigo volgen
Bijlage niet gevonden

Volg de groene pijl.Linkerbaan schreef : voorspelling"
richting die aangegeven zone, maar vlak daarvoor terugval van 3 punten en dan alsnog halen. Dan weer down.
Gewoon de bear wolve wave van @Ziggo volgen
Bijlage niet gevonden
- Zigo
-
- ArnoB
-