Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

19 juni 2014 09:28 #1034 door Friend
Iemand nog net voor of tijdens Yellen gehandeld?
Ik heb één rebound getrade, zoals ik gisteren vooraf aangaf. Tweede durfde ik niet aan. Bleek achteraf goeie keus.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Friend
  • Friend's Profielfoto
19 juni 2014 09:25 #1033 door Mr_Bullbear
Kijk naar unilever, wordt 6,5 * de boekwaarde betaalt, maken winst van 5% per jaar. Dus ik betaal 6,5 miljoen voor een bedrijf wat 1 miljoen waard is, ik krijg 5% = 50000 aan inkomsten en betaal 3% over 6,5 miljoen = 200000 aan rente met het risico dat het aandeel terug gaat naar de boekwaarde. Het kost dus meer dan het oplevert met een hoog risico, de waanzin ten top, het is alleen de vraag wanneer het gaat stoppen, er is blijkbaar geld genoeg.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Mr_Bullbear
  • Mr_Bullbear's Profielfoto
19 juni 2014 09:17 #1032 door C49
Morning
Had mijn Long AUDUSD beter niet kunnen sluiten.
FOMC Federal Officials Making Chaos

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
19 juni 2014 09:12 #1031 door Linkerbaan

Knakenpoetser schreef : Tuesday was the 42nd straight session in which the S&P 500’s daily change amounted to less than 1%.
That’s boring, no doubt about it.
But that’s not the same as saying that this long period of relative calm is evidence of investor complacency — which would be a bad thing.

Unfortunately, many are conflating boredom with complacency, and therefore are mistakenly drawing bearish conclusions from the market’s recent calmness.


met wat ik in Duitsland allemaal heb gezien, zou ik eerder geneigd zijn de komende 10 jaar alleen maar long te gaan

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
19 juni 2014 09:11 #1030 door Knakenpoetser

Linkerbaan schreef : Goedemorgen traders!!

een dag of 4 de beurs niet gevolgd, ben in Polen en voormalig Oost Duitsland geweest.
Onvoorstelbaar als je ziet hoe Dresden weer opgebouwd is, heel verschil met 15 jaar geleden toen ik er voor het laatst was.
Booming regio daar nu!

Beurs niet erg veel bewogen zag ik.....


Hi LB miste je al :-)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
19 juni 2014 09:10 #1029 door Linkerbaan
Goedemorgen traders!!

een dag of 4 de beurs niet gevolgd, ben in Polen en voormalig Oost Duitsland geweest.
Onvoorstelbaar als je ziet hoe Dresden weer opgebouwd is, heel verschil met 15 jaar geleden toen ik er voor het laatst was.
Booming regio daar nu!

Beurs niet erg veel bewogen zag ik.....

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
19 juni 2014 09:10 #1028 door ArnoB
Goud en zilver ook weer flink in de lift. Nu dus synchroon met de indices

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
19 juni 2014 09:08 #1027 door Knakenpoetser
Ben weer weg tot eind middag.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
19 juni 2014 09:07 #1026 door Knakenpoetser
Tuesday was the 42nd straight session in which the S&P 500’s daily change amounted to less than 1%.
That’s boring, no doubt about it.
But that’s not the same as saying that this long period of relative calm is evidence of investor complacency — which would be a bad thing.

Unfortunately, many are conflating boredom with complacency, and therefore are mistakenly drawing bearish conclusions from the market’s recent calmness.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
19 juni 2014 09:06 #1025 door Knakenpoetser
De 418 is nu ook geslecht.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
19 juni 2014 08:59 #1024 door Bakstenen

ArnoB schreef :

Bakstenen schreef : Goedemorgen,
FDAX heeft er zin an,nog even weerstand op 10018 dan naar 10038 maar mijn mening is dat die ineens wordt overgeslagen vandaag,zoals al een paar dagen gemeld de koers is uit zijn dalende lijn gebroken dus weer tijd voor een nieuw lijntje.
Behoed u voor forums waar alleen maar short wordt gedacht,je gaat vanzelf denken dat dat de oplossing is

Zie de DAX wel naar de +/- 10050 gaan, maar zal me niet verbazen als daar weer direct weerstand optreed.

RSI op uurbasis FDAX staat al boven de 74 ,oppassen dus eerst afkoelen of zijwaarts na een push up

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
19 juni 2014 08:57 #1023 door Bakstenen
En ingezoomd
Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
19 juni 2014 08:55 #1022 door Bakstenen
AEX kan nog doorgaan tot 425 daar kan je voor de gok korte termijn puts kopen
Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
19 juni 2014 08:55 #1021 door ArnoB

Bakstenen schreef : Goedemorgen,
FDAX heeft er zin an,nog even weerstand op 10018 dan naar 10038 maar mijn mening is dat die ineens wordt overgeslagen vandaag,zoals al een paar dagen gemeld de koers is uit zijn dalende lijn gebroken dus weer tijd voor een nieuw lijntje.
Behoed u voor forums waar alleen maar short wordt gedacht,je gaat vanzelf denken dat dat de oplossing is

Zie de DAX wel naar de +/- 10050 gaan, maar zal me niet verbazen als daar weer direct weerstand optreed.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
19 juni 2014 08:48 #1020 door Bakstenen
Goedemorgen,
FDAX heeft er zin an,nog even weerstand op 10018 dan naar 10038 maar mijn mening is dat die ineens wordt overgeslagen vandaag,zoals al een paar dagen gemeld de koers is uit zijn dalende lijn gebroken dus weer tijd voor een nieuw lijntje.
Behoed u voor forums waar alleen maar short wordt gedacht,je gaat vanzelf denken dat dat de oplossing is
Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
19 juni 2014 08:46 #1019 door ArnoB
Goedemorgen, vannacht is er nog een schepje bovenop gedaan en de AEX zit daarmee nog steeds in de stijgende lijn. Hij lijkt steevast op weg naar de lijn over de dalende toppen van 2000 en 2007

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.559 seconden