Day Trading - Archief
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
- Fred
Jij en negatief, kan me eigenlijk niet indenken, maar goed de toekomst zal uitwijzen of de Karma status hier zinvol is of niet.PutCall schreef : Oke duidelijk Arno wat dat Karma inhoud. Dan heb ik blijkbaar in mijn laatste bericht iets geschreven wat dan als negatief opgepakt is. Het is overigens ieders goed recht om dat te doen. Verder veel succes met dit forum!
- ArnoB
ArnoB schreef :
De bedoeling van Karma is dat wanneer leden jou berichten waarderen ze je een + geven, zodat je een hogere karma krijgt. Het tegenovergestelde kun je doen als je leden hebt die berichten plaatsen met bijdragen die zorgen voor een negatieve sfeer. Dit leek mij een mooi instrument om de bijdragen van leden op een waarde te schalen, maar als je van 9 naar 5 schiet dan werkt het niet zoals ik hoopte. Leden kunnen ook maar Karma wijzigen binnen elke 6 uur, dus het is niet 1 persoon die zoiets zou kunnen doenPutCall schreef : Even een vraagje:
Wat wil dat Karma zeggen?
Vrijdag stond er bij mij nog 9 en nu staat er 5.
Oke duidelijk Arno wat dat Karma inhoud. Dan heb ik blijkbaar in mijn laatste bericht iets geschreven wat dan als negatief opgepakt is. Het is overigens ieders goed recht om dat te doen. Verder veel succes met dit forum!
- PutCall
- Knakenpoetser
Linkerbaan schreef :
Knakenpoetser schreef : EU cijfers en ISM vallen wat tegen. Reden voor ECB om in te grijpen?
JIj hebt hier meer verstand van Knaak maar waarom nu pas ingrijpen?
Je zou zeggen dat het ergste achter de rug is (of ik dat zelf geloof, is nog iets anders) dus noodzaak om in te grijpen kleiner.
Maar het gaat zeker ofwel niet hard genoeg of er komen ongewenste randeffecten zoals de lage inflatie etc
Volgens mij is het ergste ook wel achter de rug. Maar een inflatie van minder dan 1% en zelfs dreigende deflatie is iets waartegen de ECB moet optreden.
- Knakenpoetser
Knakenpoetser schreef : EU cijfers en ISM vallen wat tegen. Reden voor ECB om in te grijpen?
JIj hebt hier meer verstand van Knaak maar waarom nu pas ingrijpen?
Je zou zeggen dat het ergste achter de rug is (of ik dat zelf geloof, is nog iets anders) dus noodzaak om in te grijpen kleiner.
Maar het gaat zeker ofwel niet hard genoeg of er komen ongewenste randeffecten zoals de lage inflatie etc
Ligt wel in de verwachting, volgens mij kan de markt alleen nog teleurgesteld wordenKnakenpoetser schreef : EU cijfers en ISM vallen wat tegen. Reden voor ECB om in te grijpen?
- ArnoB
- Knakenpoetser
- Knakenpoetser
- Partimetrader
- ArnoB
- Spin
- ArnoB
De bedoeling van Karma is dat wanneer leden jou berichten waarderen ze je een + geven, zodat je een hogere karma krijgt. Het tegenovergestelde kun je doen als je leden hebt die berichten plaatsen met bijdragen die zorgen voor een negatieve sfeer. Dit leek mij een mooi instrument om de bijdragen van leden op een waarde te schalen, maar als je van 9 naar 5 schiet dan werkt het niet zoals ik hoopte. Leden kunnen ook maar Karma wijzigen binnen elke 6 uur, dus het is niet 1 persoon die zoiets zou kunnen doenPutCall schreef : Even een vraagje:
- ArnoB
PutCall schreef : Even een vraagje:
ik zou het niet al te serieus nemen