Day Trading - Archief
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Zigo
- jantje62
1) Fibonacci Extensie rode 1, 2,3 gaf een zilverprijs van boven 50$/ounce (rode Extensie lijnen).
De Extensie geeft een bijna constante stijging van a naar b (licht blauwe letters in de grafiek)
2) Fibonacci Retracement van (licht blauwe) a naar b wordt omzeggens voor de derde keer geraakt op het 78.6% Retracement.
Een belangrijk gegeven ( zie Larry Pesavento).
3) Een van de groene Extensies is waarschijnlijk een toekomstige koers (extensie tussen groene punten 1, 2 ,3))
78.6% is een quasi zekere bestemming.
Bijlage niet gevonden
- Zigo
India schreef :
Europe schreef : Goedemorgen,
Het lukt mij niet de karma van India te verhogen. Geen wonder dat hij slechts op 3 staat
India, welke Indiase aandelen beveel jij aan?
Welke Europese aandelen kan je aanbevelen?
AstraZeneca, Smith & Nephew, Merck, Bianchi
- Syncophase
Syncophase schreef :
Ach, is misschien wel beter, dat tonen van het geslacht is ook niet alles.India schreef : Vreemd, ik zie dat er bijna geen een poster is die zijn of haar geslacht weet.
Halfslachtig gedoe
- Gompie
Alleen als je visie op de korte termijn is omdat bij speeders/turbo,s er elke dag punten verloren gaan b.v Dax ongeveer 2 punten is niet veel maar las je 1 maand zit welLinkerbaan schreef : Goedemorgen
India Sensex nu op 24228
Gebruik hiervoor geen India Warrants, ik heb daar veel trades mee gedaan, ging van goed tot steeds meer BE deals. Hoe kwam dat? Omdat die dingen sterk achterblijven bij de Sensex. Er zou een dikke hefboom in moeten zitten, Sensex nu op all time high maar als je de LT grafiek van de warrants bekijkt, dan wordt het meteen duidelijk. Dan beter Turbo's/Speeders etc als je wilt speculeren.
- Bakstenen
Ach, is misschien wel beter, dat tonen van het geslacht is ook niet alles.India schreef : Vreemd, ik zie dat er bijna geen een poster is die zijn of haar geslacht weet.
- Syncophase
India Sensex nu op 24228
Gebruik hiervoor geen India Warrants, ik heb daar veel trades mee gedaan, ging van goed tot steeds meer BE deals. Hoe kwam dat? Omdat die dingen sterk achterblijven bij de Sensex. Er zou een dikke hefboom in moeten zitten, Sensex nu op all time high maar als je de LT grafiek van de warrants bekijkt, dan wordt het meteen duidelijk. Dan beter Turbo's/Speeders etc als je wilt speculeren.
Het lukt mij niet de karma van India te verhogen. Geen wonder dat hij slechts op 3 staat
Welke Europese aandelen kan je aanbevelen?
- India
- Partimetrader
- Partimetrader
Partimetrader schreef : Wat is de naam van de Indiase index?
probeer eens:: www.google.com/search?q=Indiase+index
- Gompie
- Partimetrader
- India
Ik handel niet met aandelen, alleen op de index. Dus ik kan de Indiase Index aanbevelen en dan met een hefboom van 2 a 3 a 4 a 5 a 6.
- India