Day Trading
je hebt je twijfels Bakstenen, is helemaal ok, ik ben er zelf wel optimistisch over, weet onderhand wel wat ik kan en vooral wat ik niet kan.
heb besloten om er wat FX bij te doen, zal zo nu en dan een update plaatsen met hoe het gaat, en we zien wel.
het klopt als je zegt dat ik soms trade's wat langer door moet laten lopen, maar dat is geen probleem.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- gretsch
-
ik had al mijn vraag tekens bij je systeem,klinkt leuk(ook ik heb leer geld betaald)maar als je b.v 20 punten per dag wil scoren moet je een goede trade door laten lopen,alleen is dat moeilijker als gedacht,want wanneer is de trend je vriend.
Zelf denk ik dat je teveel aan je % houd,en dat gaat ongewild in je hoofd zitten.
Kijk eens even naar de DOW of de Nasdaq zijn ook goed te doen
- Bakstenen
-
ziezo ben weer terug van weggeweest, vakantie zit er weer op, en heb vandaag voor het eerst weer wat gehandeld op de dax.
heb in mijn vakantie 1 trade gadaan wat een slecht idee was want werd gelijk een verlies, heb het vandaag weer wat rechtgetrokken, saldo op dit moment 463,91
beurzen zijn extreem rustig viel mij op, forex zit ook weinig beweging in, zal wel aan de vakantie periode liggen.
om die 2% per dag met alleen de dax te halen gaat mij denk ik niet lukken, zal er ook wat valuta bij moeten doen, maar dat moet ik nog even bekijken of dat een optie is.
- gretsch
-

Short ingenomen bij passeren 569.00
Gesloten op 566.20 zijnde gapclose 10-11 juli..
Cheers
Edit; FTI dat is
- TDH
-
Bakstenen schreef : Ik hoef niet achter de PC te zitten,krijg netjes een mailtje op mijn smartphone
- Gompie
-
- Bakstenen
-
- Gompie
-
- Bakstenen
-
- Gompie
-

Gompie schreef : Boring is dat traden.
- Zigo
-

Zigo schreef : Inderdaad niet alle kleuren hetzelfde, is nog werk aan de winkel.
![]()
- Gompie
-
Gompie schreef : Hoeven we ons geen zorgen te maken. Je weet niet wanneer het komt. Ben helemaal gerustgesteld.
- Bakstenen
-
- Zigo
-

Bakstenen schreef : Dat duurd nog wel even,maar hij of zij komt als dief in de nacht,alhoewel ze nu ook overdags actief zijn
- Gompie
-
ArnoB schreef : We verwachten allemaal dat die crash eraan komt, maar wanneer... of zitten we er al in...
- Bakstenen
-
- Gompie
-