Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

03 juli 2019 08:56 - 03 juli 2019 08:57 #45650 door TDH
'Mornings! Was idd opgelost om 9:50 kon er weer gehandeld worden...

Punt van aandacht is wel dat deze akkefietjes voor rekening en risico van trader komen...in dit geval ging het goed maar het kan ook anders uitpakken. Dan zou je nog kunnen hedgen met ander instrument maar goed..

Verder was de weektarget in loop van de middag alweer gepasseerd dus hier geen klagen..:whistle:

Zigo schreef : En? Ondertussen opgelost?

Bijlagen:
Laatst bewerkt: 03 juli 2019 08:57 door TDH. Reden: Plaatje vergeten..

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• TDH
  • TDH's Profielfoto
02 juli 2019 18:47 #45649 door Zigo
En? Ondertussen opgelost?

TDH schreef : 'mornings! Da's nie fraai...zit in positie en target lang en breed gehaald maar storing Euronext...hang nu gewoon in positie (en in de wacht bij mijn brokert)

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
02 juli 2019 09:21 #45648 door TDH
'mornings! Da's nie fraai...zit in positie en target lang en breed gehaald maar storing Euronext...hang nu gewoon in positie (en in de wacht bij mijn brokert)

• TDH
  • TDH's Profielfoto
01 juli 2019 16:53 - 01 juli 2019 17:18 #45647 door Bakstenen
Ik verwachtte wel zoiets,alleen ik had geen positie,candles gewijs zou je het kunnen doen maar mij te groot risico.

TDH schreef : Dat kan je gerust zeggen...bij FTI ook overigens..

Het zoeken en vinden van de bodem die bij versnelling omlaag gezet spande de katapult omhoog...mooier kon bijna niet..

Laatst bewerkt: 01 juli 2019 17:18 door Bakstenen.

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
01 juli 2019 10:19 - 01 juli 2019 10:20 #45646 door Gompie

short dax 12600
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 01 juli 2019 10:20 door Gompie.

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
01 juli 2019 09:46 #45645 door TDH
Dat kan je gerust zeggen...bij FTI ook overigens..

Het zoeken en vinden van de bodem die bij versnelling omlaag gezet spande de katapult omhoog...mooier kon bijna niet..

Bakstenen schreef : Ook goedemirgen,is een aardige move bij de Dax

• TDH
  • TDH's Profielfoto
01 juli 2019 09:42 #45644 door Bakstenen
Ook goedemirgen,is een aardige move bij de Dax

TDH schreef : 'Mornings!!

• Bakstenen
01 juli 2019 09:41 #45643 door TDH
'Mornings!!

• TDH
  • TDH's Profielfoto
30 juni 2019 14:53 #45642 door Bakstenen
Die 51% gaan een zware maandag ochtend krijgen

Bakstenen schreef : Zo week zit er bijna op,elke dag wel gehandeld,maar meestal bij 20 puntjes eruit,18 trades gedaan,6 met een min,en de meeste had ook nog positief af kunnen lopen,maar kapte vlug af,ik ben aan het werk,en dan kan ik de koersen maar zijdelings volgen,zit nu nog short,maar ga er wel uit voor sluiting,had er al uit moeten zijn ,maar was met Postnl in de weer.
Die hadden een aangetekend pakket bij de buren bezorgd,nu heb ik daar geen moeite mee,in de voorwaarden staat dat het niet mag,maar ik kan daar nog inkomen,niet dat ze je hand tekening vervalsen,blijven toch de genen houden van de oude PTT.
Ja er wordt een klacht ingediend maar u hoort er verders niets van,denk dat mijn klacht al is gedelete .
De Dax ziet er positief uit,op 12425 ligt nog wat weerstand maar mijn insteek is dat die wordt door broken,zal wel weer met een knal gaan

Bijlagen:

• Bakstenen
30 juni 2019 11:50 #45641 door Bakstenen
TDH doet alleen de FTI,maar daar is de knal dan,velen op het verkeerde been,ik heb geen positie,een tweet in het weekend na de G20 en je staat op verlies.
Morgen weer ee dag

Gompie schreef : www.ig.com/nl/indices/markten-indices/weekend-germany-30

• Bakstenen
29 juni 2019 17:50 #45640 door Gompie
www.ig.com/nl/indices/markten-indices/weekend-germany-30

TDH schreef : Plaatje paste perfect in groter plaatje.. aardig lucratief allemaal..buy the dip vooralsnog.

Mooi weekend

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
28 juni 2019 23:43 #45639 door TDH
Plaatje paste perfect in groter plaatje.. aardig lucratief allemaal..buy the dip vooralsnog.

Mooi weekend

• TDH
  • TDH's Profielfoto
28 juni 2019 21:25 #45638 door Bakstenen
Zo week zit er bijna op,elke dag wel gehandeld,maar meestal bij 20 puntjes eruit,18 trades gedaan,6 met een min,en de meeste had ook nog positief af kunnen lopen,maar kapte vlug af,ik ben aan het werk,en dan kan ik de koersen maar zijdelings volgen,zit nu nog short,maar ga er wel uit voor sluiting,had er al uit moeten zijn ,maar was met Postnl in de weer.
Die hadden een aangetekend pakket bij de buren bezorgd,nu heb ik daar geen moeite mee,in de voorwaarden staat dat het niet mag,maar ik kan daar nog inkomen,niet dat ze je hand tekening vervalsen,blijven toch de genen houden van de oude PTT.
Ja er wordt een klacht ingediend maar u hoort er verders niets van,denk dat mijn klacht al is gedelete .
De Dax ziet er positief uit,op 12425 ligt nog wat weerstand maar mijn insteek is dat die wordt door broken,zal wel weer met een knal gaan

• Bakstenen
27 juni 2019 16:55 #45637 door Gompie
Op Terschelling 16 graden en Vaals 26. Wij kunnen kiezen. ;)

gretsch schreef : Pff 36 graden hier aan de westkust, we zijn een beetje aan het hoppen van de zee naar het zwembad.
Inmiddels al wel aardig uitgerust, a.s zondag weer langzamerhand vetrekken richting het noorden.
Heb stiekem toch nog een paar trades gedaan op mijn telef, de eerste ging meteen de mist in, dus moest weer aardig aan de bak om het weer recht te breien wat inmiddels weer redelijk gelukt is op een paar tientjes na.

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
27 juni 2019 16:45 #45636 door gretsch
Pff 36 graden hier aan de westkust, we zijn een beetje aan het hoppen van de zee naar het zwembad.
Inmiddels al wel aardig uitgerust, a.s zondag weer langzamerhand vetrekken richting het noorden.
Heb stiekem toch nog een paar trades gedaan op mijn telef, de eerste ging meteen de mist in, dus moest weer aardig aan de bak om het weer recht te breien wat inmiddels weer redelijk gelukt is op een paar tientjes na.

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
27 juni 2019 12:23 - 27 juni 2019 16:38 #45635 door TDH
'smooi hè..

Edit: wat het koersbord laat zien dan hè...iets met herkenning en feestje..
Laatst bewerkt: 27 juni 2019 16:38 door TDH. Reden: om misverstanden te voorkomen..

• TDH
  • TDH's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.631 seconden