Day Trading
Punt van aandacht is wel dat deze akkefietjes voor rekening en risico van trader komen...in dit geval ging het goed maar het kan ook anders uitpakken. Dan zou je nog kunnen hedgen met ander instrument maar goed..
Verder was de weektarget in loop van de middag alweer gepasseerd dus hier geen klagen..

Zigo schreef : En? Ondertussen opgelost?
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- TDH
-
TDH schreef : 'mornings! Da's nie fraai...zit in positie en target lang en breed gehaald maar storing Euronext...hang nu gewoon in positie (en in de wacht bij mijn brokert)
- Zigo
-
- TDH
-
TDH schreef : Dat kan je gerust zeggen...bij FTI ook overigens..
Het zoeken en vinden van de bodem die bij versnelling omlaag gezet spande de katapult omhoog...mooier kon bijna niet..
- Bakstenen
-
- Gompie
-
Het zoeken en vinden van de bodem die bij versnelling omlaag gezet spande de katapult omhoog...mooier kon bijna niet..
Bakstenen schreef : Ook goedemirgen,is een aardige move bij de Dax
- TDH
-
TDH schreef : 'Mornings!!
- Bakstenen
-
- TDH
-
Bakstenen schreef : Zo week zit er bijna op,elke dag wel gehandeld,maar meestal bij 20 puntjes eruit,18 trades gedaan,6 met een min,en de meeste had ook nog positief af kunnen lopen,maar kapte vlug af,ik ben aan het werk,en dan kan ik de koersen maar zijdelings volgen,zit nu nog short,maar ga er wel uit voor sluiting,had er al uit moeten zijn ,maar was met Postnl in de weer.
Die hadden een aangetekend pakket bij de buren bezorgd,nu heb ik daar geen moeite mee,in de voorwaarden staat dat het niet mag,maar ik kan daar nog inkomen,niet dat ze je hand tekening vervalsen,blijven toch de genen houden van de oude PTT.
Ja er wordt een klacht ingediend maar u hoort er verders niets van,denk dat mijn klacht al is gedelete .
De Dax ziet er positief uit,op 12425 ligt nog wat weerstand maar mijn insteek is dat die wordt door broken,zal wel weer met een knal gaan
- Bakstenen
-
Morgen weer ee dag
Gompie schreef : www.ig.com/nl/indices/markten-indices/weekend-germany-30
- Bakstenen
-
TDH schreef : Plaatje paste perfect in groter plaatje.. aardig lucratief allemaal..buy the dip vooralsnog.
Mooi weekend
- Gompie
-
Mooi weekend
- TDH
-
Die hadden een aangetekend pakket bij de buren bezorgd,nu heb ik daar geen moeite mee,in de voorwaarden staat dat het niet mag,maar ik kan daar nog inkomen,niet dat ze je hand tekening vervalsen,blijven toch de genen houden van de oude PTT.
Ja er wordt een klacht ingediend maar u hoort er verders niets van,denk dat mijn klacht al is gedelete .
De Dax ziet er positief uit,op 12425 ligt nog wat weerstand maar mijn insteek is dat die wordt door broken,zal wel weer met een knal gaan
- Bakstenen
-

gretsch schreef : Pff 36 graden hier aan de westkust, we zijn een beetje aan het hoppen van de zee naar het zwembad.
Inmiddels al wel aardig uitgerust, a.s zondag weer langzamerhand vetrekken richting het noorden.
Heb stiekem toch nog een paar trades gedaan op mijn telef, de eerste ging meteen de mist in, dus moest weer aardig aan de bak om het weer recht te breien wat inmiddels weer redelijk gelukt is op een paar tientjes na.
- Gompie
-
Inmiddels al wel aardig uitgerust, a.s zondag weer langzamerhand vetrekken richting het noorden.
Heb stiekem toch nog een paar trades gedaan op mijn telef, de eerste ging meteen de mist in, dus moest weer aardig aan de bak om het weer recht te breien wat inmiddels weer redelijk gelukt is op een paar tientjes na.
- gretsch
-
Edit: wat het koersbord laat zien dan hè...iets met herkenning en feestje..
- TDH
-