Day Trading
als je altijd op 10 trades er 2 mis zit moet je dus nog 2 trades hebben om dit weer goed te maken ,heeft niets met je stop te maken m.a.w op 10 trades zit je er 6 goed ,alleen dat bedoelen wij met de stops als je stop even groot is als je winst moet je meer trades met winst hebben simpel mooiste is als je stop de helft is van je winst maar elk indices is weer anders denk ook dat in de Valuta de sprongen klein zijn in de FDAX zijn die weer grotergretsch schreef : sorry, maar ik krijg mijn stop loss niet beter dan hij was.
hier zitten ongetwijfeld traders die het allemaal veel beter voor elkaar hebben maar eh, mij lukt dat niet.
heb vandaag weer twee trade's gedaan, alle twee winnaars, dus denk ik van wat nou slechte RR ratio, van de 10 trade's win ik er minimaal 8, dus waar maak ik mij druk om.
Zigo schreef : Gretsch serieus hard aan het werken aan zijn nieuwe Stoploss systeem.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
gretsch schreef : sorry, maar ik krijg mijn stop loss niet beter dan hij was.
hier zitten ongetwijfeld traders die het allemaal veel beter voor elkaar hebben maar eh, mij lukt dat niet.
heb vandaag weer twee trade's gedaan, alle twee winnaars, dus denk ik van wat nou slechte RR ratio, van de 10 trade's win ik er minimaal 8, dus waar maak ik mij druk om.
Zigo schreef : Gretsch serieus hard aan het werken aan zijn nieuwe Stoploss systeem.
Gedachtig de woorden: never change a winning team, laat het toch zoals het is.
- SimonF
-
- gretsch
-
- Zigo
-
- Bakstenen
-
Geen tijd om het nu helemaal te lezen, maar warrig verhaal...Linkerbaan schreef : haha
#ikstapovervanbank
is nu trending op twitter
hier een reactie:
925.nl/archief/2015/04/20/drie-redenen-w...beetje-kolderiek-is/
Overigens tipte iemand me nog ''Argenta'' een belgische bank
- ArnoB
-
#ikstapovervanbank
is nu trending op twitter
hier een reactie:
925.nl/archief/2015/04/20/drie-redenen-w...beetje-kolderiek-is/
Overigens tipte iemand me nog ''Argenta'' een belgische bank
vooral omdat ik denk dat de hoofdrichting nog een aantal dagen DOWN is
-
-
ArnoB schreef : Uiteraard mijn long te vroeg van de hand gedaan, maar winst is winst
- ArnoB
-
Aanvang dalingsversnelling vrijdag
-
ArnoB schreef : Eigenlijk voorzie ik pas weerstand bij 501,80 ...
- ArnoB
-
Ik zag ook herstel tot 501, daar even aankijkenLinkerbaan schreef : Mogguh
rond 501 kan er weerstand zijn van de eerder doorbroken steunlijn.
Volgens mij is dit even herstel van vrijdag maar later weer down. Bodem rond 26 april....
Daarna mogelijk weer hogere top....
Ik kijk oa naar 15 min indicator, die diep onderin stond vrijdagmiddag en weer naar upperdepup gedraaid was
- ArnoB
-
rond 501 kan er weerstand zijn van de eerder doorbroken steunlijn.
Volgens mij is dit even herstel van vrijdag maar later weer down. Bodem rond 26 april....
Daarna mogelijk weer hogere top....
Ik kijk oa naar 15 min indicator, die diep onderin stond vrijdagmiddag en weer naar upperdepup gedraaid was

De Europese indices zullen zeer vriendelijk openen en een verder herstel richting de middag geef ik een goede kans.
- ArnoB
-
ik zit nu te bedenken wat ik het beste kan doen en hoe ik e.e.a. hier kan plaatsen, ben daar even wat tijd voor nodig, maar kom erop terug.
SimonF schreef :
gretsch schreef : ik ook Simon, misschien is het een idee om entry level 2 als keuze open te laten, iedereen moet dan voor hem zelf bepalen of hij daar nog een buy/sell plaatst of niet.
is dat wat?
SimonF schreef : @Gretsch,
Ik ben best tevreden met het oude systeem.Bovendien zou ik het ook niet weten hoe het beter zou moeten.
Met de huidige risk/reward kan ik best leven.
Ik denk dat je een systeem niet altijd blindelings moet volgen.Een voorbeeld, vrijdag j.l. was voor mij geen slechte dag:
de afstand tussen de koers toen ik achter mijn pc kroop en en de instap op 1,07889 was dusdanig dat ik eerst om
8.10 long ging. Om 8.19 kreeg ik het al benauwd dus uitgestapt, maar wel 14 pips binnen. De koers ging toen
meteen naar beneden, weer ingestapt om 8.21 en weer benauwd om 8.30, ingedachten de uitlatingen van Baksteen, winst is winst, uitgestapt en 22 pips gescoord. Om 11.07 weer ingestapt met het idee kan fout gaan maar ik heb al 36 pips dus wat kan me gebeuren.Pas rond 14.30 weer gaan kijken en om 14.42 uitgestapt met de redenatie winst is winst, 35 pips. Maar wel al die tijd jouw schema gevolgd, dat het af en toe afwijkt en niet de exacte instap en uitstap koers haalt is denk ik niet zo belangrijk.
Als ik genoeg heb en ik ben snel tevreden, stap ik uit. Ik hoop dat ik je met deze uitleg hoe ik er tegen aan kijk niet heb beledigd, maar begrijp me goed, dit soort overwegingen maak je alleen als je denkt dat de richtingen wel goed zitten en natuurlijk
je kan niet altijd winnen.
- gretsch
-
klopt dit bedoel ik ook als je achter het scherm zit krijg je ook andere informatie binnen wat ook tegen je kan werken maar zoals Gann liet weten kijk naar de ticker tape ,hij bedoelde kijk alleen naar de grafiek en niets anders dan ga je vanzelf de sprongen waarnemen waarmee je normaal uit gestopt wordt, voor een tijd geleden sloot ik soms de helft en liet het dan doorlopen alleen je geeft ook een gedeelte van je winst weg ,en elke dag komen er kansen
- Bakstenen
-