Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

28 okt 2014 21:06 #5482 door Linkerbaan

ArnoB schreef :

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef : ES ondervind nog iets weerstand bij 1971 maar is in mijn ogen op weg naar een nieuw all time high

En hoppa met geweld door de 1971,FDAX de high van gisteren was 9096 zitten ze nog te aan te hikken maar lijkt mij geen punt om die te nemen

De mogelijke targets die McHugh gesteld had (DOW 16700 en S&P 1980) zijn zo goed als behaald :blink: :blink:

idd eerst nog een brok versnelling, begint al op short squeeze te lijken

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
28 okt 2014 20:06 #5481 door ArnoB

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef : ES ondervind nog iets weerstand bij 1971 maar is in mijn ogen op weg naar een nieuw all time high

En hoppa met geweld door de 1971,FDAX de high van gisteren was 9096 zitten ze nog te aan te hikken maar lijkt mij geen punt om die te nemen

De mogelijke targets die McHugh gesteld had (DOW 16700 en S&P 1980) zijn zo goed als behaald :blink: :blink:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
28 okt 2014 20:03 - 28 okt 2014 20:04 #5480 door Bakstenen

Laatst bewerkt: 28 okt 2014 20:04 door Bakstenen.

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
28 okt 2014 20:01 #5479 door Bakstenen
Oke, ik kan je die video,s mailen als je wilt,ik ga een bakkie doen ,morgen af en toe geen internet de CAIway gaat onderhoud doen

• Bakstenen
28 okt 2014 19:52 - 28 okt 2014 19:54 #5478 door ArnoB

Bakstenen schreef : Arno, doe jij nog wat aan de candles? ik zat begin dit jaar even in en dip met het systeem Mulder heb toen de video,s van Steve Bigalow gekocht en dat was een eyopener zijn manier van denken maakte het plaatje compleet alleen nu ik nog ,en dan bedoel ik net als gisteren gewoon wachten tot de dag om is ,maar ja :silly:

Doe wel wat met candles, maar niet elke dag.

btw, ik geef toe dat alles er naar uit ziet dat we nieuwe highs gaan maken, maar ik zie juist deze berichten op vele plaatsen met extreem hoge koersdoelen. En natuurlijk kan ik er volledig naast zitten, maar ik heb geen vertrouwen in het feit dat we nieuwe highs gaan neerzetten.
Indien dit wel gebeurd dan kan het wel eens een hele steile stijging omhoog gaan worden (en dat wordt dan tevens de allerlaatste voor decennia IHMO)
Laatst bewerkt: 28 okt 2014 19:54 door ArnoB.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
28 okt 2014 19:37 #5477 door Bakstenen
Arno, doe jij nog wat aan de candles? ik zat begin dit jaar even in en dip met het systeem Mulder heb toen de video,s van Steve Bigalow gekocht en dat was een eyopener zijn manier van denken maakte het plaatje compleet alleen nu ik nog ,en dan bedoel ik net als gisteren gewoon wachten tot de dag om is ,maar ja :silly:

• Bakstenen
28 okt 2014 19:31 #5476 door Bakstenen
ES ondervind nog iets weerstand bij 1971 maar is in mijn ogen op weg naar een nieuw all time high
Bijlagen:

• Bakstenen
28 okt 2014 19:29 #5475 door Bakstenen

ArnoB schreef :

Bakstenen schreef : :evil: :evil: :evil:
waarom alles verkopen als je de volgende dag meer moet betalen, ik zit zonder positie doordat ik gisteren verkocht heb, en nu? vrijdag was een inside candle maar vandaag ook weer maar we zitten al een paar dagen in een zijwaartse range

Ja, maar had je na die felle daling gisteren bij 393 gedacht dat we vandaag bij de 402 zouden staan? Ik niet :angry:

Ik spreek over de DAX ,maar ik heb mij laten beetnemen op het slot gisteren was de FDAX nog boven de EMA 8 en opende vanmorgen hoger als het slot dus gewoon een correctie in en opgaande beweging,doel is nog steeds 9340 .
Maar ik had gewoon moeten blijven zitten

• Bakstenen
28 okt 2014 18:51 #5474 door ArnoB

Bakstenen schreef : :evil: :evil: :evil:
waarom alles verkopen als je de volgende dag meer moet betalen, ik zit zonder positie doordat ik gisteren verkocht heb, en nu? vrijdag was een inside candle maar vandaag ook weer maar we zitten al een paar dagen in een zijwaartse range

Ja, maar had je na die felle daling gisteren bij 393 gedacht dat we vandaag bij de 402 zouden staan? Ik niet :angry:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
28 okt 2014 16:54 #5473 door Bakstenen
:evil: :evil: :evil:

• Bakstenen
28 okt 2014 15:21 #5472 door ArnoB

Linkerbaan schreef :

ArnoB schreef : Interessant, divergentie in nieuwe toppen met indices (uur / kwartier), maar goed de dag is nog niet voorbij en dit gaat pas echt op als de recente bodems worden uitgenomen.

trek nu eens toppenlijn aex
morgen top van deze bounce denk ik, tussen 403,5 en 405......

Zou heel goed kunnen, maar ik zie wel tekenen voor een top nu. Dit heeft te maken met nieuwe toppen die wel in de ene index wordt geplaatst, maar niet in de andere. DAX vs AEX vs S&P vs CAC bijvoorbeeld.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
28 okt 2014 14:38 #5471 door Linkerbaan

ArnoB schreef : Interessant, divergentie in nieuwe toppen met indices (uur / kwartier), maar goed de dag is nog niet voorbij en dit gaat pas echt op als de recente bodems worden uitgenomen.

trek nu eens toppenlijn aex
morgen top van deze bounce denk ik, tussen 403,5 en 405......

• Linkerbaan
28 okt 2014 13:37 #5470 door ArnoB
Interessant, divergentie in nieuwe toppen met indices (uur / kwartier), maar goed de dag is nog niet voorbij en dit gaat pas echt op als de recente bodems worden uitgenomen.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
28 okt 2014 13:24 #5469 door Linkerbaan
in de zone 402-403 begon de dalingsversnelling op 9-10 oktober, direct na volle maan
die versnelling is zojuist geraakt, nog klein stukje naar fibo 61

• Linkerbaan
28 okt 2014 11:13 #5468 door Linkerbaan

ArnoB schreef : Toch lijkt de DAX enigsinds moe te worden....

ja maar een euforische stijging, short squeeze kan nog komen....

• Linkerbaan
28 okt 2014 11:04 #5467 door ArnoB
Toch lijkt de DAX enigsinds moe te worden....

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.700 seconden