Day Trading
ArnoB schreef :
De mogelijke targets die McHugh gesteld had (DOW 16700 en S&P 1980) zijn zo goed als behaaldBakstenen schreef :
En hoppa met geweld door de 1971,FDAX de high van gisteren was 9096 zitten ze nog te aan te hikken maar lijkt mij geen punt om die te nemenBakstenen schreef : ES ondervind nog iets weerstand bij 1971 maar is in mijn ogen op weg naar een nieuw all time high
![]()
idd eerst nog een brok versnelling, begint al op short squeeze te lijken
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Linkerbaan
-
De mogelijke targets die McHugh gesteld had (DOW 16700 en S&P 1980) zijn zo goed als behaaldBakstenen schreef :
En hoppa met geweld door de 1971,FDAX de high van gisteren was 9096 zitten ze nog te aan te hikken maar lijkt mij geen punt om die te nemenBakstenen schreef : ES ondervind nog iets weerstand bij 1971 maar is in mijn ogen op weg naar een nieuw all time high

- ArnoB
-
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
Doe wel wat met candles, maar niet elke dag.Bakstenen schreef : Arno, doe jij nog wat aan de candles? ik zat begin dit jaar even in en dip met het systeem Mulder heb toen de video,s van Steve Bigalow gekocht en dat was een eyopener zijn manier van denken maakte het plaatje compleet alleen nu ik nog ,en dan bedoel ik net als gisteren gewoon wachten tot de dag om is ,maar ja
btw, ik geef toe dat alles er naar uit ziet dat we nieuwe highs gaan maken, maar ik zie juist deze berichten op vele plaatsen met extreem hoge koersdoelen. En natuurlijk kan ik er volledig naast zitten, maar ik heb geen vertrouwen in het feit dat we nieuwe highs gaan neerzetten.
Indien dit wel gebeurd dan kan het wel eens een hele steile stijging omhoog gaan worden (en dat wordt dan tevens de allerlaatste voor decennia IHMO)
- ArnoB
-

- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
Ik spreek over de DAX ,maar ik heb mij laten beetnemen op het slot gisteren was de FDAX nog boven de EMA 8 en opende vanmorgen hoger als het slot dus gewoon een correctie in en opgaande beweging,doel is nog steeds 9340 .ArnoB schreef :
Ja, maar had je na die felle daling gisteren bij 393 gedacht dat we vandaag bij de 402 zouden staan? Ik nietBakstenen schreef :
![]()
![]()
waarom alles verkopen als je de volgende dag meer moet betalen, ik zit zonder positie doordat ik gisteren verkocht heb, en nu? vrijdag was een inside candle maar vandaag ook weer maar we zitten al een paar dagen in een zijwaartse range
Maar ik had gewoon moeten blijven zitten
- Bakstenen
-
Ja, maar had je na die felle daling gisteren bij 393 gedacht dat we vandaag bij de 402 zouden staan? Ik nietBakstenen schreef :
![]()
![]()
waarom alles verkopen als je de volgende dag meer moet betalen, ik zit zonder positie doordat ik gisteren verkocht heb, en nu? vrijdag was een inside candle maar vandaag ook weer maar we zitten al een paar dagen in een zijwaartse range

- ArnoB
-

- Bakstenen
-
Zou heel goed kunnen, maar ik zie wel tekenen voor een top nu. Dit heeft te maken met nieuwe toppen die wel in de ene index wordt geplaatst, maar niet in de andere. DAX vs AEX vs S&P vs CAC bijvoorbeeld.Linkerbaan schreef :
ArnoB schreef : Interessant, divergentie in nieuwe toppen met indices (uur / kwartier), maar goed de dag is nog niet voorbij en dit gaat pas echt op als de recente bodems worden uitgenomen.
trek nu eens toppenlijn aex
morgen top van deze bounce denk ik, tussen 403,5 en 405......
- ArnoB
-
ArnoB schreef : Interessant, divergentie in nieuwe toppen met indices (uur / kwartier), maar goed de dag is nog niet voorbij en dit gaat pas echt op als de recente bodems worden uitgenomen.
trek nu eens toppenlijn aex
morgen top van deze bounce denk ik, tussen 403,5 en 405......
- ArnoB
-
die versnelling is zojuist geraakt, nog klein stukje naar fibo 61
ArnoB schreef : Toch lijkt de DAX enigsinds moe te worden....
ja maar een euforische stijging, short squeeze kan nog komen....
- ArnoB
-