Day Trading
Bakstenen schreef : Zo een slimme meter rijker,du maar hopen dat de bewoner ook hierdoor slimmer wordt
Ik begrijp niet dat er nog mensen in Imtech geloven,dan bedoel ik dat de koers omhoog gaat,de banken hebben nog voor ruim 400 miljoen euries op de plank liggen die moeten eerst geloosd worden,morgen of misschien vandaag komt er een nieuwe koers worden 500 aandelen tot 1 nieuw aandeel samengevoegd ,daar is toch wat geld door het putje gegaan
hoeveel particulieren zouden er zijn die wel eens 50.000 aandelen Imtech willen hebben? Voor die ene cent.
Is toch kicken man

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Linkerbaan
-
ArnoB schreef : Er was niet eens de kracht om dat mini laatste stukje de gap te dichten bij de AEX...
Europa Top gezet???
of eerst even terugtesten
Europa Top gezet???

- ArnoB
-
Is ook mijn mening zodra de rente oploopt koop maar goedkope puts loop je vanzelf binnen, dan moet er echt bezuinigd worden,en de politici die nu een grote mond hebben over "ons "pensioen komen er dan achter dat de pensioen fondsen ineens veel Staatsleningen hebben die lucht blijkt te zijnArnoB schreef :
Deze week loopt QE3 af en het lijkt mij zeer sterk dat er een 4e komt, nu wordt de vraag wanneer wordt de rente verhoogd....Linkerbaan schreef : volgens mij wordt invloed stresstest op beurzen overschat.
Het zegt verder zo weinig nieuws. Up gingen we toch al.
Dit zal meer invloed hebben na mijn mening
- Bakstenen
-
Wat denk je als er weer een gevalletje Lehman Brothers komt,blijkt die stres toch weer terug te komen, de Rabo Bank zit tot zijn nek in de shit ,ik blijf erbij dat als de banken alleen maar aan de Nederlander geld hadden geleend voor hun huis ze nu fluitend door de straten lopenLinkerbaan schreef : volgens mij wordt invloed stresstest op beurzen overschat.
- Bakstenen
-

Ik begrijp niet dat er nog mensen in Imtech geloven,dan bedoel ik dat de koers omhoog gaat,de banken hebben nog voor ruim 400 miljoen euries op de plank liggen die moeten eerst geloosd worden,morgen of misschien vandaag komt er een nieuwe koers worden 500 aandelen tot 1 nieuw aandeel samengevoegd ,daar is toch wat geld door het putje gegaan
- Bakstenen
-
Deze week loopt QE3 af en het lijkt mij zeer sterk dat er een 4e komt, nu wordt de vraag wanneer wordt de rente verhoogd....Linkerbaan schreef : volgens mij wordt invloed stresstest op beurzen overschat.
Dit zal meer invloed hebben na mijn mening
- ArnoB
-
Waarschijnlijk welFred schreef :
ArnoB schreef : Goedemorgen, zeer vriendelijke opening vandaag.
Het viel me alleen vrijdag op dat er ontzettend veel dagopties zowel aan de Call als Put kant zijn gekocht, dus zijwaarts vandaag zou ik eigenlijk meer verwachten
Bij AEX 402 en DAX 9200 worden nog een paar gapjes gesloten...
Die dagopties waren waarschijnlijk gekocht door gokkers op de reactie van de stresstest.
- ArnoB
-
ArnoB schreef : Goedemorgen, zeer vriendelijke opening vandaag.
Het viel me alleen vrijdag op dat er ontzettend veel dagopties zowel aan de Call als Put kant zijn gekocht, dus zijwaarts vandaag zou ik eigenlijk meer verwachten
Die dagopties waren waarschijnlijk gekocht door gokkers op de reactie van de stresstest.
- Fred
-
- Fred
-

- ArnoB
-
Bakstenen schreef : Voor de wolk volgers op 240 min schijnt door de wolken de zon bij de FDAX
Ik zat vanaf vrijdag al op de wolk. Kon het zo mooi van bovenaf zien.

- Partimetrader
-
aex nu naar 61 fibo rond 403?
- Bakstenen
-
nieuwe week nieuwe kansen,FDAX heeft eerst weerstand rond 9075 dan 9143 RSI op uurbasis 58 dus goed,vandaag komen ze een slimme meter plaatsen en ook een nieuwe gasmeter kan dus uit de lucht zijn ,maar het leven gaat door.
Heb nog steeds de long positie in de DAX breid ik niet uit laat ik lekker lopen
- Bakstenen
-