Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

24 okt 2014 11:44 - 24 okt 2014 11:53 #5369 door Gompie

ArnoB schreef : En wat van al die bestuurders die een bedrijf om zeep helpen en vervolgens met een Gouden Handdruk direct worden ontheven van hun functie :sick: :angry:

Dan hebben de hh. commissarissen zitten slapen toen ze een contract opstelden. Weg met die commissarissen. Deze dames/heren zijn eindverantwoordelijk
Laatst bewerkt: 24 okt 2014 11:53 door Gompie.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
24 okt 2014 11:42 #5368 door ArnoB
Door al het "bedrijf gehop" de laatste jaren (15 jaar???) is bij velen volgens mij de verantwoordelijkheid en het bindingsgevoel met een bedrijf verdwenen op vele plaatsen. Iemand andere kijk?

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
24 okt 2014 11:39 #5367 door ArnoB
En wat van al die bestuurders die een bedrijf om zeep helpen en vervolgens met een Gouden Handdruk direct worden ontheven van hun functie :sick: :angry:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
24 okt 2014 11:38 #5366 door Gompie

Bakstenen schreef : Ja in wat voor wereld leven we bestuurders bij Imtech die een mooi bedrijf om zeep helpen ,ik verbaas mij eigenlijk nergens meer over, las ook dat het ziekenhuis in Maastricht meen ik stroomstoring had en waren vergeten de accu,s op te laden startte de nood aggregaat niet ,waarom haal ik hier mijn schouders over op ,hier in het Westland gaat een weg op de schop nieuw asfalt fietspaden enz jaar afgesloten, nog geen jaar later weer afgesloten komt er een fiets tunnel ,je wilt niet weten hoeveel geld er tegenwoordig weggegooid wordt door zulke stommigheden ,zal wel met mijn leeftijd te maken hebben.
Vroegah nam je zelf verantwoording tegenwoordig zijn er protocollen

Dan hebben we het nog niet gehad over een nieuw gemeentehuis in het Westland. :dry:

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
24 okt 2014 11:25 #5365 door ArnoB

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef : Is natuurlijk wel de bedoeling dat de DAX zakt zodat ik weer in kan stappen

Of ik stap al weer in met 50% ?wat is wijsheid

Zie de DAX gevangen in oplopende wig, deze kan natuurlijk naar boven uitbreken, maar ik heb geen goed gevoel over een long :)

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
24 okt 2014 11:21 - 24 okt 2014 11:24 #5364 door Bakstenen

Bakstenen schreef : Is natuurlijk wel de bedoeling dat de DAX zakt zodat ik weer in kan stappen

Of ik stap al weer in met 50% ?wat is wijsheid
heb geen tijd meer kleinkind wordt wakker, vast voor 50% ingestapt en niet 50% van mijn account maar € die ik koop
Laatst bewerkt: 24 okt 2014 11:24 door Bakstenen.

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
24 okt 2014 11:19 #5363 door Bakstenen
Is natuurlijk wel de bedoeling dat de DAX zakt zodat ik weer in kan stappen

• Bakstenen
24 okt 2014 11:18 #5362 door Bakstenen

Linkerbaan schreef :

Bakstenen schreef : Ja in wat voor wereld leven we bestuurders bij Imtech die een mooi bedrijf om zeep helpen ,ik verbaas mij eigenlijk nergens meer over, las ook dat het ziekenhuis in Maastricht meen ik stroomstoring had en waren vergeten de accu,s op te laden startte de nood aggregaat niet ,waarom haal ik hier mijn schouders over op ,hier in het Westland gaat een weg op de schop nieuw asfalt fietspaden enz jaar afgesloten, nog geen jaar later weer afgesloten komt er een fiets tunnel ,je wilt niet weten hoeveel geld er tegenwoordig weggegooid wordt door zulke stommigheden ,zal wel met mijn leeftijd te maken hebben.

mee eens: de regering heeft geld nodig dus meer bijtelling auto's
maar ze zijn te bedonderd om eens die IT projecten te bekijken en miljarden te bezuinigen, auto's is makkelijker

allemaal tekenen van ooit te hoog op Mazlov pyramide belandt, dan gaat men rare dingen doen, in dit geval onze maatschappij.
Wordt vanzelf een keer hard terug naar reality

Zodra het te moeilijk wordt nemen de gemeentes een adviseur aan,zodat men later kan zeggen ,ik heb er niets mee te maken het was een advies,het verdiend de schoonheids prijs niet maar helaas .

• Bakstenen
24 okt 2014 10:59 #5361 door Linkerbaan

mee eens: de regering heeft geld nodig dus meer bijtelling auto's
maar ze zijn te bedonderd om eens die IT projecten te bekijken en miljarden te bezuinigen, auto's is makkelijker

allemaal tekenen van ooit te hoog op Mazlov pyramide belandt, dan gaat men rare dingen doen, in dit geval onze maatschappij.
Wordt vanzelf een keer hard terug naar reality

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
24 okt 2014 10:55 #5360 door Bakstenen
Ja in wat voor wereld leven we bestuurders bij Imtech die een mooi bedrijf om zeep helpen ,ik verbaas mij eigenlijk nergens meer over, las ook dat het ziekenhuis in Maastricht meen ik stroomstoring had en waren vergeten de accu,s op te laden startte de nood aggregaat niet ,waarom haal ik hier mijn schouders over op ,hier in het Westland gaat een weg op de schop nieuw asfalt fietspaden enz jaar afgesloten, nog geen jaar later weer afgesloten komt er een fiets tunnel ,je wilt niet weten hoeveel geld er tegenwoordig weggegooid wordt door zulke stommigheden ,zal wel met mijn leeftijd te maken hebben.

• Bakstenen
24 okt 2014 10:54 - 24 okt 2014 10:56 #5359 door Linkerbaan

Bakstenen schreef : Het gaat toch nergens meer over bij Imtech als je voor 1000 € aandelen wil kopen krijg je er gelijk 100.000 gelukkig gaat het tegenwoordig digitaal je zal nog moeten tellen :woohoo:

als ik 10.000 aandelen Imtech wil kopen, kost dat 100 euro
waarom zegt Alex systeem dan effect op vrijebestedingsruimte = 10.000 euro??

laat maar...... typefout van mij ;-)
Laatst bewerkt: 24 okt 2014 10:56 door Linkerbaan.

• Linkerbaan
24 okt 2014 10:47 #5358 door Bakstenen
Het gaat toch nergens meer over bij Imtech als je voor 1000 € aandelen wil kopen krijg je er gelijk 100.000 gelukkig gaat het tegenwoordig digitaal je zal nog moeten tellen :woohoo:

• Bakstenen
24 okt 2014 10:45 #5357 door Bakstenen

Linkerbaan schreef :

Bakstenen schreef : Goedemorgen, even tijd is Opa dag ,de FDAX heeft wel een patroon rode candle dan groene van 300 rode van 288 groene 306 rode 127 groenje 257 vandaag tot nu toe rood ik zit te wachten op een mooi instap moment RSI op uur al iets afgekoeld naar 60 mooier is nog rond de 50

long neem ik aan?

Uiteraard ik zie nog een sell signaal,en short gaan in een opgaande markt doe ik niet

• Bakstenen
24 okt 2014 10:43 #5356 door Linkerbaan

Bakstenen schreef : Goedemorgen, even tijd is Opa dag ,de FDAX heeft wel een patroon rode candle dan groene van 300 rode van 288 groene 306 rode 127 groenje 257 vandaag tot nu toe rood ik zit te wachten op een mooi instap moment RSI op uur al iets afgekoeld naar 60 mooier is nog rond de 50

long neem ik aan?

• Linkerbaan
24 okt 2014 10:31 #5355 door Bakstenen
Goedemorgen, even tijd is Opa dag ,de FDAX heeft wel een patroon rode candle dan groene van 300 rode van 288 groene 306 rode 127 groenje 257 vandaag tot nu toe rood ik zit te wachten op een mooi instap moment RSI op uur al iets afgekoeld naar 60 mooier is nog rond de 50

• Bakstenen
24 okt 2014 09:20 #5354 door ArnoB
Voor mij is de SHS op de DAX nog steeds geldig en zet ik naast de target 8100 een target van 7800 (volledige SHS target).

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.685 seconden