Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

22 okt 2014 08:16 - 22 okt 2014 08:23 #5257 door Partimetrader
Mogguh, van een daling is nog geen sprake we openen gewoon met een gap omhoog. Wat een power

De 60 en de 15 lijken te toppen dus zou het even terug kunnen?
Laatst bewerkt: 22 okt 2014 08:23 door Partimetrader.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
22 okt 2014 08:02 #5256 door Linkerbaan
mogguh

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
21 okt 2014 22:19 #5255 door Bakstenen
Ik ga naar mijn bed toe,was een mooie dag ,welterusten iedereen

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
21 okt 2014 22:11 #5254 door Bakstenen

ArnoB schreef : In ieder geval een stoploss instellen of Trailing. Deze stijging kan wel even aanhouden nog, maar mijn inziens zal hij plotsklaps eindigen. Velen zien alweer de bodem staan en verwachten nieuwe highs in de indices, het kan natuurlijk maar ik zie er geen fundament voor.

Ik had turbo,s van Binck en als de FDAX morgen met een gap neerwaarts opent kan ik altijd nog weer instappen

• Bakstenen
21 okt 2014 22:01 #5253 door ArnoB

GreedAndFear.eu schreef : Wie heeft deze indicator wel eens gebruikt, of heeft het in z'n trading software zitten: Range Expansion Index (REI). Ik wil em gaan programmeren en kijken of het in mijn systeem een toegevoegde waarde heeft. Wikipedia: en.wikipedia.org/wiki/Range_expansion_index

De gebruikelijk periode hiervoor schijnt k=8 te zijn. Ik vraag me af of de getoonde index-waarden in de formule (bv low(j-2), high(j-7) etc) afhankelijk zijn van de gekozen periode, of dat dat vaste waarden zijn, dus los van de gekozen periode instelling. Het laatste lijkt het geval. Ik vond die getallen alleen wat raar uit de lucht vallen, en worden ook niet toegelicht.

Volgerns mij heb ik deze al eens in Alex gepruts (Tom DeMark indicator zijn best oke) alleen werkte hij voor geen meter op de AEX. Op de DAX doet hij het wel aardig.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
21 okt 2014 21:58 #5252 door GreedAndFear.eu
Wie heeft deze indicator wel eens gebruikt, of heeft het in z'n trading software zitten: Range Expansion Index (REI). Ik wil em gaan programmeren en kijken of het in mijn systeem een toegevoegde waarde heeft. Wikipedia: en.wikipedia.org/wiki/Range_expansion_index

De gebruikelijk periode hiervoor schijnt k=8 te zijn. Ik vraag me af of de getoonde index-waarden in de formule (bv low(j-2), high(j-7) etc) afhankelijk zijn van de gekozen periode, of dat dat vaste waarden zijn, dus los van de gekozen periode instelling. Het laatste lijkt het geval. Ik vond die getallen alleen wat raar uit de lucht vallen, en worden ook niet toegelicht.

• GreedAndFear.eu
  • GreedAndFear.eu's Profielfoto
21 okt 2014 21:57 #5251 door ArnoB
In ieder geval een stoploss instellen of Trailing. Deze stijging kan wel even aanhouden nog, maar mijn inziens zal hij plotsklaps eindigen. Velen zien alweer de bodem staan en verwachten nieuwe highs in de indices, het kan natuurlijk maar ik zie er geen fundament voor.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
21 okt 2014 21:54 #5250 door Bakstenen

GreedAndFear.eu schreef :

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef : Volgens mij hebben we nu een koopsignaal in de DAX ,eerst een hamer wat een panieksell is dan een grote bullische candle dan een inside en als laatste een bullisch candle die de hele voorgaande candle beslaat ,ik zit al long maar totdat er een sell signaal komt blijf ik long

wat is wijsheid ?winst nemen want 3% op 1 dag is wel erg veel

Laten lopen, doe wat ongemakkelijk voelt, dan doe je het tegengestelde aan wat de meesten doen en zit je goed ;-)

Toch maar gesloten ES tegen de 61,8 Fibo,FDAX bijna 65 RSI op uurbasis weet wel je moet de winsten laten lopen maar heb nu 25% die hark ik maar even binnen
Bijlagen:

• Bakstenen
21 okt 2014 21:51 #5249 door GreedAndFear.eu

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef : Volgens mij hebben we nu een koopsignaal in de DAX ,eerst een hamer wat een panieksell is dan een grote bullische candle dan een inside en als laatste een bullisch candle die de hele voorgaande candle beslaat ,ik zit al long maar totdat er een sell signaal komt blijf ik long

Laten lopen, doe wat ongemakkelijk voelt, dan doe je het tegengestelde aan wat de meesten doen en zit je goed ;-)

• GreedAndFear.eu
  • GreedAndFear.eu's Profielfoto
21 okt 2014 21:48 #5248 door Bakstenen

• Bakstenen
21 okt 2014 20:10 - 21 okt 2014 20:12 #5247 door Bakstenen
Volgens mij hebben we nu een koopsignaal in de DAX ,eerst een hamer wat een panieksell is dan een grote bullische candle dan een inside en als laatste een bullisch candle die de hele voorgaande candle beslaat ,ik zit al long maar totdat er een sell signaal komt blijf ik long
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 21 okt 2014 20:12 door Bakstenen.

• Bakstenen
21 okt 2014 19:40 #5246 door Bakstenen

Bakstenen schreef :

Partimetrader schreef :

ArnoB schreef : Toch maar een putje rond dit nivo :S

Zou kunnen maar het kan ook doorstomen naar de 400. Ik denk op dit moment niet aan short

hier ook denk dat we zo een eens een shooting krijgen boven de 8885

heb even geduurd maar daar was die,denk dat er nogal wat short orders lagen op dat niveau

• Bakstenen
21 okt 2014 16:57 #5245 door Linkerbaan

ArnoB schreef :

Linkerbaan schreef : oh ja, heb nog een 15 min ongeldige bodem op 368 :blink: :silly: :huh:

Ik dacht op 330 :-p

als je de aex toppen van 2000, 2007, 2011 ziet, (vlak voor een zeer forse daling, zo niet crash), dan kwam er een 2e top heel dicht in de buurt van de echte top, zelfs ruim boven 61 fibo.....
Als we dat nu ook krijgen kunnen we nog wel naar 415-420

maar is 1 van de duizenden mogelijkheden natuurlijk...
kortom, ik zie het wel stap voor stap

• Linkerbaan
21 okt 2014 16:53 #5244 door ArnoB

Linkerbaan schreef : oh ja, heb nog een 15 min ongeldige bodem op 368 :blink: :silly: :huh:

Ik dacht op 330 :-p

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
21 okt 2014 16:48 #5243 door Knakenpoetser
Wat een geweld weer. Gaan we mee of juist de andere kant op?

• Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
21 okt 2014 16:42 #5242 door Linkerbaan
oh ja, heb nog een 15 min ongeldige bodem op 368 :blink: :silly: :huh:

• Linkerbaan
Tijd voor maken pagina: 0.702 seconden