Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

21 okt 2014 12:51 #5225 door Knakenpoetser
Maar verdienen we met z'n allen nog wat vandaag???

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
21 okt 2014 12:50 #5224 door Knakenpoetser

ArnoB schreef :

Knakenpoetser schreef : Mocht dat salderen wegvallen in 2017 dan gaat die vlieger dus niet meer op.

Waarom denk ik dat salderen zal worden afgebouwd?

Energiemaatschappijen hebben flinke investeringen in centrales gedaan. Die komen er alleen uit als ze energie kunnen verkopen en niet als ze alleen maar stroom van zonnepaneel bezitters mogen rondpompen.

De technologie om je opgewekte stroom te bewaren in accu's groeit ook, dus laten we hopen dat het interessant wordt voordat de teruglevering wordt afgeschaft.

Dan wacht ik toch nog maar even :-)

• Knakenpoetser
21 okt 2014 12:45 #5223 door ArnoB

Knakenpoetser schreef : Mocht dat salderen wegvallen in 2017 dan gaat die vlieger dus niet meer op.

Energiemaatschappijen hebben flinke investeringen in centrales gedaan. Die komen er alleen uit als ze energie kunnen verkopen en niet als ze alleen maar stroom van zonnepaneel bezitters mogen rondpompen.

De technologie om je opgewekte stroom te bewaren in accu's groeit ook, dus laten we hopen dat het interessant wordt voordat de teruglevering wordt afgeschaft.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
21 okt 2014 12:40 #5222 door Knakenpoetser

Bakstenen schreef :

Knakenpoetser schreef :

Bakstenen schreef :

Knakenpoetser schreef : Ik hoef geen winst te maken met zonnepanelen. Maar het moet niet zo zijn dat ik €10.000 uitgeef aan panelen en dat ik daarnaast ook nog eens voor mijn 's avonds te gebruiken energie betaal.

tot nu toe is het zo dat als je b.v 5000 kwh per jaar gebruikt en je panelen brengen ook 5000 op je wel de transport moet betalen dat gaat per dag maar je rekening is verders 0,ga je meer leveren dan willen sommigen leveranciers dit salderen met nacht stroom

Dat snap ik. Alleen verbruik je het meeste in de avond. En leveren je zonnepanelen het meest overdag.
Het gaat dus alleen op op het moment dat je mag salderen of als je je stroom kan opslaan in accu's.

daar wordt niet naar gekeken je levert overdag en gebruikt s,avonds ook een gedeelte op de dag en dat wordt gewoon gesaldeerd

Mocht dat salderen wegvallen in 2017 dan gaat die vlieger dus niet meer op.

• Knakenpoetser
21 okt 2014 12:28 #5221 door ArnoB
Rally of hope denk ik, zie eventuele terug test naar max. 394,6 (terug test gebroken up kanaal)

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
21 okt 2014 12:22 #5220 door Bakstenen
FDAX nadert een kritiek punt de high van gisteren 8825

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
21 okt 2014 12:20 #5219 door Bakstenen
Dit zijn weer echte dagen FTI 4 punten bij opening omlaag en dan 10 omhoog ,doe een stappie terug en weer na voren

• Bakstenen
21 okt 2014 12:19 #5218 door Bakstenen

Knakenpoetser schreef :

Bakstenen schreef :

Knakenpoetser schreef : Ik hoef geen winst te maken met zonnepanelen. Maar het moet niet zo zijn dat ik €10.000 uitgeef aan panelen en dat ik daarnaast ook nog eens voor mijn 's avonds te gebruiken energie betaal.

tot nu toe is het zo dat als je b.v 5000 kwh per jaar gebruikt en je panelen brengen ook 5000 op je wel de transport moet betalen dat gaat per dag maar je rekening is verders 0,ga je meer leveren dan willen sommigen leveranciers dit salderen met nacht stroom

Dat snap ik. Alleen verbruik je het meeste in de avond. En leveren je zonnepanelen het meest overdag.
Het gaat dus alleen op op het moment dat je mag salderen of als je je stroom kan opslaan in accu's.

daar wordt niet naar gekeken je levert overdag en gebruikt s,avonds ook een gedeelte op de dag en dat wordt gewoon gesaldeerd

• Bakstenen
21 okt 2014 12:12 #5217 door Knakenpoetser

Bakstenen schreef :

• Knakenpoetser
21 okt 2014 12:10 #5216 door Bakstenen

• Bakstenen
21 okt 2014 12:08 #5215 door Knakenpoetser

Bakstenen schreef :

Linkerbaan schreef :

Knakenpoetser schreef : Alleen heb ik een aantal kanttekeningen:

- rendement berekening gaat uit van ieder jaar stijgende energieprijzen met 5%
- hoelang mag je nog betaald terugleveren aan het net. In 2017 wordt er heroverwogen.

olieprijs daalt
en op de overheid en energiemaatschappij vertrouwen is ook weer zo wat

toch vind ik het een goede zaak (maar ik heb ze nog niet)

ik heb verleden jaar voor het eerst in mijn leven de energie vast laten zetten voor een jaar, door een zwager die vertelde dat levert geld op,ik liet weten dat je dat pas kan zeggen na een jaar en ja hoor prijs is gezakt ,zelfde als de rente die had ik ook altijd variabel ,alleen zou ik dat nu ook niet meer doen met deze standen :whistle:

Ik shop ieder jaar bij de energiemaatschappijen. Neem een contract voor een jaar bij diegene die het goedkoopst is. Vaak krijg je ook nog een instapkorting.

Vastzetten is zekerheid voor een periode en dat weegt vaak op tegen gokken met variabel.

• Knakenpoetser
21 okt 2014 12:05 #5214 door Knakenpoetser
Ik hoef geen winst te maken met zonnepanelen. Maar het moet niet zo zijn dat ik €10.000 uitgeef aan panelen en dat ik daarnaast ook nog eens voor mijn 's avonds te gebruiken energie betaal.

• Knakenpoetser
21 okt 2014 11:59 #5213 door Bakstenen

Linkerbaan schreef :

Knakenpoetser schreef : Alleen heb ik een aantal kanttekeningen:

- rendement berekening gaat uit van ieder jaar stijgende energieprijzen met 5%
- hoelang mag je nog betaald terugleveren aan het net. In 2017 wordt er heroverwogen.

olieprijs daalt
en op de overheid en energiemaatschappij vertrouwen is ook weer zo wat

toch vind ik het een goede zaak (maar ik heb ze nog niet)

ik heb verleden jaar voor het eerst in mijn leven de energie vast laten zetten voor een jaar, door een zwager die vertelde dat levert geld op,ik liet weten dat je dat pas kan zeggen na een jaar en ja hoor prijs is gezakt ,zelfde als de rente die had ik ook altijd variabel ,alleen zou ik dat nu ook niet meer doen met deze standen :whistle:

• Bakstenen
21 okt 2014 11:58 #5212 door ArnoB
Die geruchten waren er duidelijk al vanaf 9:10 vanmorgen, toen begon deze "plotselinge" stijging.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
21 okt 2014 11:56 #5211 door Bakstenen

Linkerbaan schreef :

Knakenpoetser schreef :

ArnoB schreef :

Knakenpoetser schreef :

Linkerbaan schreef : power in de markt

Zo dat spuit ff weg. :lol:

Welk nieuws was er om 11:30 i.v.m. de bewegingen???

Breaking: EUR drops sharply on ECB corporate bond buy rumors. EUR is down sharply here on a story via Reuters "sources" that the ECB could be looking to buy corporate bonds and begin doing so as soon as December.

en dat is de reden van deze stijging

Volgens mij was dat al bekend ,maar goed is mooi meegenomen

• Bakstenen
21 okt 2014 11:56 #5210 door ArnoB

Linkerbaan schreef :

Knakenpoetser schreef :

ArnoB schreef :

Knakenpoetser schreef :

Linkerbaan schreef : power in de markt

Zo dat spuit ff weg. :lol:

Welk nieuws was er om 11:30 i.v.m. de bewegingen???

Breaking: EUR drops sharply on ECB corporate bond buy rumors. EUR is down sharply here on a story via Reuters "sources" that the ECB could be looking to buy corporate bonds and begin doing so as soon as December.

en dat is de reden van deze stijging

Ow K.. ECB :angry:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.692 seconden