Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef :
Denk dat er ook een verschil is of je voor je eigen geld trade of een abbo dienst heb dan is het geld niet van jou en heb je toch een andere insteekGreedAndFear.eu schreef :
ArnoB schreef :
Psychologie is zeker een interessant geven, maar je kunt dit ook alleen doen op basis van beschikbare informatie/indicatoren. Dat is waar Elliot wave op is gebaseerd.GreedAndFear.eu schreef : Ja, de grootste ego's met extreme opvattingen doen het goed. Een genuanceerde opvatting sneeuwt volledig onder. Overigens vind ik de analisten met teveel voorbehoud ook niet interessant, die maken geen keuze. Ze schrijven dan: "Als we onder de steunlijn komen zakken we verder, komen we boven de weerstand, dan stijgen we verder." En als dan vervolgens één van beiden is gebeurd (vroeg of laat) dan kan hetzelfde verhaal weer opnieuw worden verteld voor het nieuwe nivo. Het is het bekende circus van analisten en adviseurs die liever niet zelf hun vingers branden aan traden
De blogs die ik nu interessant/leerzaam vind zijn die over methodiek, psychologie etc. maw hoe professionals met het process van trading omgaan.
Met het psychologische aspect bedoel ik vooral hoe je zelf als trader omgaat met de diverse situaties. Dus niet zozeer om koersdoelen mee te bepalen, maar vooral hoe je als trader mentaal weerbaar wordt zodat je consistenter bent in je trading.
Heel anders, zoals we bij onze buurman zien. Die haalt ruim 700% in 1.5 jaar!

- Fred
-
Denk dat er ook een verschil is of je voor je eigen geld trade of een abbo dienst heb dan is het geld niet van jou en heb je toch een andere insteekGreedAndFear.eu schreef :
ArnoB schreef :
Psychologie is zeker een interessant geven, maar je kunt dit ook alleen doen op basis van beschikbare informatie/indicatoren. Dat is waar Elliot wave op is gebaseerd.GreedAndFear.eu schreef : Ja, de grootste ego's met extreme opvattingen doen het goed. Een genuanceerde opvatting sneeuwt volledig onder. Overigens vind ik de analisten met teveel voorbehoud ook niet interessant, die maken geen keuze. Ze schrijven dan: "Als we onder de steunlijn komen zakken we verder, komen we boven de weerstand, dan stijgen we verder." En als dan vervolgens één van beiden is gebeurd (vroeg of laat) dan kan hetzelfde verhaal weer opnieuw worden verteld voor het nieuwe nivo. Het is het bekende circus van analisten en adviseurs die liever niet zelf hun vingers branden aan traden
De blogs die ik nu interessant/leerzaam vind zijn die over methodiek, psychologie etc. maw hoe professionals met het process van trading omgaan.
Met het psychologische aspect bedoel ik vooral hoe je zelf als trader omgaat met de diverse situaties. Dus niet zozeer om koersdoelen mee te bepalen, maar vooral hoe je als trader mentaal weerbaar wordt zodat je consistenter bent in je trading.
- Bakstenen
-
ArnoB schreef :
ES en SPX steun op de MA50
De VIX daalt nu snel.. hogere koersen

- bubbeltrader
-

- bubbeltrader
-
Als je gelijk hebt krijg je bubbelgum van mijbubbeltrader schreef : alternatief voor golf 5 :
393,5 - 17,6 = 375,9 (ongeveer hetzelfde nivo)
voor de ESjes .. kd 1885 max (weerstand)

- ArnoB
-
393,5 - 17,6 = 375,9 (ongeveer hetzelfde nivo)
voor de ESjes .. kd 1885 max (weerstand)
als het > 1885 wordt dan gaat alles weer UP... richting 398-405 (om dan weer af te storten, maar dat is voor later/na de expi)
- bubbeltrader
-
Die golf 5 mag van mij morgen beginnenbubbeltrader schreef : Goede middag dames en heren,
aardige rallies deze week
AEX golf 1 van 408,2 > 390,6 =17,60 pt
AEX golf 5 van 392,7 -17,6 > 375,1
morgen ff opletten
ES .. een gevecht rond 1877 > screencast.com/t/7i0fJzBnS9j

- ArnoB
-
kan je beter een protie speeders/turbo,s kopen voor dat bedragArnoB schreef : Dagopties voor morgen zijn echt f...ing duur
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
aardige rallies deze week

AEX golf 1 van 408,2 > 390,6 =17,60 pt
AEX golf 5 van 392,7 -17,6 > 375,1
morgen ff opletten

ES .. een gevecht rond 1877 > screencast.com/t/7i0fJzBnS9j
- bubbeltrader
-
- Knakenpoetser
-
ArnoB schreef :
Geen is me allemaal te duurKnakenpoetser schreef :
ArnoB schreef : Dagopties voor morgen zijn echt f...ing duur
Welke wil je?
Ja maar je hebt dan wel wat

- Knakenpoetser
-
Geen is me allemaal te duurKnakenpoetser schreef :
ArnoB schreef : Dagopties voor morgen zijn echt f...ing duur
Welke wil je?

- ArnoB
-