Day Trading
ArnoB schreef : Dagopties voor morgen zijn echt f...ing duur
Welke wil je?
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Knakenpoetser
-

- ArnoB
-
Voor je het weet staan we 20 punten lager of hoger.
- Knakenpoetser
-
Linkerbaan schreef :
Partimetrader schreef : Alles lijkt er nu op dat er een bodem staat, Maar toch verwacht ik nog een toegift? Op het uur nog steeds geen HH HL?
Pas dan lijkt de trend te draaien? Op het kwartier fibo getrokken kan naar 393.5? Dan weer terug? Indien en dan een hogere bodem wordt gezet kan er een eerste teken zijn van bodem? Maar zo kijk ik er naar. Andere visies altijd welkom.
tja lastg
ik denk nog steeds dat de uurbodem geen echte is maar de omweg kan behoorlijk zijn, wel tot aan 400 bijv
da's toch een heel end
Het liefste zie ik dat die bodem rechtgezet wordt, dat is voor mij het duidelijkst
Verwacht van alles

- Knakenpoetser
-

- Knakenpoetser
-

- Knakenpoetser
-

- ArnoB
-
Partimetrader schreef : Alles lijkt er nu op dat er een bodem staat, Maar toch verwacht ik nog een toegift? Op het uur nog steeds geen HH HL?
Pas dan lijkt de trend te draaien? Op het kwartier fibo getrokken kan naar 393.5? Dan weer terug? Indien en dan een hogere bodem wordt gezet kan er een eerste teken zijn van bodem? Maar zo kijk ik er naar. Andere visies altijd welkom.
tja lastg
ik denk nog steeds dat de uurbodem geen echte is maar de omweg kan behoorlijk zijn, wel tot aan 400 bijv
da's toch een heel end
Het liefste zie ik dat die bodem rechtgezet wordt, dat is voor mij het duidelijkst
- Partimetrader
-
Psychologie is zeker een interessant geven, maar je kunt dit ook alleen doen op basis van beschikbare informatie/indicatoren. Dat is waar Elliot wave op is gebaseerd.GreedAndFear.eu schreef : Ja, de grootste ego's met extreme opvattingen doen het goed. Een genuanceerde opvatting sneeuwt volledig onder. Overigens vind ik de analisten met teveel voorbehoud ook niet interessant, die maken geen keuze. Ze schrijven dan: "Als we onder de steunlijn komen zakken we verder, komen we boven de weerstand, dan stijgen we verder." En als dan vervolgens één van beiden is gebeurd (vroeg of laat) dan kan hetzelfde verhaal weer opnieuw worden verteld voor het nieuwe nivo. Het is het bekende circus van analisten en adviseurs die liever niet zelf hun vingers branden aan traden
De blogs die ik nu interessant/leerzaam vind zijn die over methodiek, psychologie etc. maw hoe professionals met het process van trading omgaan.
- ArnoB
-
ArnoB schreef :
Hahaha, tja hoeveel analisten zitten er wel niet naast. Zo'n beetje 99% volgens mij, lopen ook altijd torenhoge koersdoelen te geven als de top daar is en dat het pennystocks gaan worden als de bodem er isGreedAndFear.eu schreef :
Onvoorstelbaar dat deze man nog steeds een platform heeft en wordt gevraagd naar zijn mening/verwachting terwijl hij er al zo ontzettend vaak naast heeft gezeten. Maarja, zoals we weten is het aankondigen van aankomend onheil en verdoemenis zeer lucratief, dat trucje wordt wel meer door publieke figuren toegepast. Uiteraard worden ze er nooit op afgerekend....
Ja, de grootste ego's met extreme opvattingen doen het goed. Een genuanceerde opvatting sneeuwt volledig onder. Overigens vind ik de analisten met teveel voorbehoud ook niet interessant, die maken geen keuze. Ze schrijven dan: "Als we onder de steunlijn komen zakken we verder, komen we boven de weerstand, dan stijgen we verder." En als dan vervolgens één van beiden is gebeurd (vroeg of laat) dan kan hetzelfde verhaal weer opnieuw worden verteld voor het nieuwe nivo. Het is het bekende circus van analisten en adviseurs die liever niet zelf hun vingers branden aan traden

De blogs die ik nu interessant/leerzaam vind zijn die over methodiek, psychologie etc. maw hoe professionals met het process van trading omgaan.
Hahaha, tja hoeveel analisten zitten er wel niet naast. Zo'n beetje 99% volgens mij, lopen ook altijd torenhoge koersdoelen te geven als de top daar is en dat het pennystocks gaan worden als de bodem er isGreedAndFear.eu schreef :
ArnoB schreef : Interview met Marc Faber (van The Gloom, Boom & Doom Report) in het Duits:
Onvoorstelbaar dat deze man nog steeds een platform heeft en wordt gevraagd naar zijn mening/verwachting terwijl hij er al zo ontzettend vaak naast heeft gezeten. Maarja, zoals we weten is het aankondigen van aankomend onheil en verdoemenis zeer lucratief, dat trucje wordt wel meer door publieke figuren toegepast. Uiteraard worden ze er nooit op afgerekend....

- ArnoB
-
- ArnoB
-
ArnoB schreef : Interview met Marc Faber (van The Gloom, Boom & Doom Report) in het Duits:
Italië en Spanje zullen wel volgen...Linkerbaan schreef : Griekse rente vliegt verder omhoog
Van onze redacteur
dinsdag 14 oktober 2014, 10:55
update: dinsdag 14 oktober 2014, 12:17
Griekenland ligt weer volop onder vuur op de financiële markten. Dinsdagochtend vliegt de rente verder omhoog. In het begin van de ochtend is de rente op obligaties met een looptijd van tien jaar al met 38 basispunten opgelopen tot 7,08%. Begin september stond dit rentetarief nog op 5,46%. De koersen op de Griekse aandelenbeurs noteren 4,1% lager.
- ArnoB
-
Van onze redacteur
dinsdag 14 oktober 2014, 10:55
update: dinsdag 14 oktober 2014, 12:17
Griekenland ligt weer volop onder vuur op de financiële markten. Dinsdagochtend vliegt de rente verder omhoog. In het begin van de ochtend is de rente op obligaties met een looptijd van tien jaar al met 38 basispunten opgelopen tot 7,08%. Begin september stond dit rentetarief nog op 5,46%. De koersen op de Griekse aandelenbeurs noteren 4,1% lager.