Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

11 sept 2014 15:00 #3526 door ArnoB

Knakenpoetser schreef : Sell of in Shell valt mee na dat Rusland nieuws.

Er is nog lang geen paniek, dan gaat het met grotere volumes en sneller op en neer. Het zou me niet verbazen dat dit de komende weken ieder moment gebeurd.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
11 sept 2014 14:53 #3525 door Knakenpoetser
Sell of in Shell valt mee na dat Rusland nieuws.

• Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
11 sept 2014 14:52 #3524 door Knakenpoetser
Het astro bericht lijkt spot on te zijn :oops:

• Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
11 sept 2014 14:25 #3523 door Sunshine

ArnoB schreef : Alleen de computerhandel handelt na het gedrag (nieuws, etc...) en dat wordt juist door mensen bepaald.

Iedereen z'n eigen kijk op zaken, ik kijk anders tegen de markt aan dan jou stelling

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
11 sept 2014 14:16 #3522 door Linkerbaan

ArnoB schreef : Nieuwe EU-sancties tegen Rusland vrijdag van kracht
Wat zal de reactie van Rusland worden?

reactie van de beurs is duidelijk so far

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
11 sept 2014 14:12 #3521 door Linkerbaan
aex
Bijlagen:

• Linkerbaan
11 sept 2014 14:01 #3520 door ArnoB

Sunshine schreef :

Linkerbaan schreef :
3,6 miljard jaar geleden ontstond het eerste leven op aarde, de maan draaide toen rondjes om de aarde en nu nog. En al die ontwikkeling geschiedde terwijl die maan rond de aarde bleef draaien, eb en vloed zijn het duidelijkste voorbeeld van het effect van aantrekkingskracht. Het is wat mij betreft juist onmogelijk dat de maan geen invloed zou hebben op ons.

Het is alleen mij niet duidelijk wat voor invloed en hoe. Ik kan er weinig mee met traden behalve in mijn achterhoofd houden als mogelijk draaipunt nieuwe en volle maan (zie laatste 2 draaipunten, exact)

Ik denk dat de korte/middel lange handel hoofdzakelijk wordt gedomineerd wordt door computerhandel, en die hebben volgens mij wenig last van hun maandelijkse periode.
Tenzij het er in is geprogrameerd wat best mogelijk is.

Alleen de computerhandel handelt na het gedrag (nieuws, etc...) en dat wordt juist door mensen bepaald.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
11 sept 2014 13:54 #3519 door Sunshine

Linkerbaan schreef :
3,6 miljard jaar geleden ontstond het eerste leven op aarde, de maan draaide toen rondjes om de aarde en nu nog. En al die ontwikkeling geschiedde terwijl die maan rond de aarde bleef draaien, eb en vloed zijn het duidelijkste voorbeeld van het effect van aantrekkingskracht. Het is wat mij betreft juist onmogelijk dat de maan geen invloed zou hebben op ons.

Het is alleen mij niet duidelijk wat voor invloed en hoe. Ik kan er weinig mee met traden behalve in mijn achterhoofd houden als mogelijk draaipunt nieuwe en volle maan (zie laatste 2 draaipunten, exact)

Ik denk dat de korte/middel lange handel hoofdzakelijk wordt gedomineerd wordt door computerhandel, en die hebben volgens mij wenig last van hun maandelijkse periode.
Tenzij het er in is geprogrameerd wat best mogelijk is.

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
11 sept 2014 13:29 #3518 door ArnoB
Nieuwe EU-sancties tegen Rusland vrijdag van kracht
Wat zal de reactie van Rusland worden?

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
11 sept 2014 13:16 #3517 door ArnoB

C49 schreef : Zoals verwacht gold op een make or break level.

Goud gaat eerder naar beneden dan verwacht, maar dit zou wel eens de allerlaatste beargolf kunnen worden voor goud.
Deze kan met een enorme paniekprikker naar beneden plaatsvinden en ook weer snel terug omhoog... We shall see
IK koop steeds een klein beetje goud ETF's en ook wat gouden en zilveren munten.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
11 sept 2014 13:03 #3516 door Linkerbaan

Fred schreef :

Knakenpoetser schreef : Astrologie en beurs lijkt mij een gevaarlijke combinatie. Eigenlijk alles in combinatie met astrologie :woohoo:

Ik weet het niet, ik denk dat we er te weinig vanaf weten.
Bedenk b.v. ook eens dat het bij volle maan springtij is en dat er bij volle maan de meeste baby's geboren worden....
De aantrekkingskracht van de maan veroorzaakt ook eb en vloed. De mens bestaat voor 70\% uit water.....
Zou dus ook invloed op de mens (stemmingen, gedrag) kunnen hebben.
Dus wie zal het zeggen, c.q. zeker weten. Ik sluit het in ieder geval niet uit.

• Linkerbaan
11 sept 2014 12:58 #3515 door C49
Zoals verwacht gold op een make or break level.

Bijlagen:

• C49
  • C49's Profielfoto
11 sept 2014 12:36 #3514 door Fred

Knakenpoetser schreef : Astrologie en beurs lijkt mij een gevaarlijke combinatie. Eigenlijk alles in combinatie met astrologie :woohoo:

Ik weet het niet, ik denk dat we er te weinig vanaf weten.
Bedenk b.v. ook eens dat het bij volle maan springtij is en dat er bij volle maan de meeste baby's geboren worden....
De aantrekkingskracht van de maan veroorzaakt ook eb en vloed. De mens bestaat voor 70\% uit water.....
Zou dus ook invloed op de mens (stemmingen, gedrag) kunnen hebben.
Dus wie zal het zeggen, c.q. zeker weten. Ik sluit het in ieder geval niet uit.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
11 sept 2014 11:28 #3513 door Sunshine

Met je je vrouw of vriendin moet je naar de sterren kijken liefst avonds daar zijn sterren goed voor :P

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
11 sept 2014 11:18 #3512 door Partimetrader
Waar ik naar aanleiding van de eerste candle van vanmorgen in de uurgrafiek namelijk nog steeds naar kijk is de eventuele vorming van een hoofd en schouders patroon. Deze formatie is in ontwikkeling sinds 3 september jongstleden en zou afgerond worden bij een daling onder 416,4. De kans op de vorming van dit patroon wordt groter indien de AEX de komende uren in de richting van 416,4 beweegt.

• Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
11 sept 2014 10:57 #3511 door Victoria
Terugval?

• Victoria
  • Victoria's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 1.635 seconden