Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

10 sept 2014 11:52 #3462 door ArnoB

Partimetrader schreef :

Knakenpoetser schreef : Wat een rust hier. Iedereen z'n geld aan het tellen?

Nee hoor, ben aan het kijken tot hoever het weer up kan? Als je alles leest wat op forums wordt geschreven lijkt het wel dat iedereen anders kijkt naar de beurs. Natuurlijk heb je day en swingtraders. Als je ziet hoe eenvoudig het weer omhoog? Het blijft een lastige beurs, waarbij je met kort handelen goed geld kan verdienen en met swingtraden gewoon geduld moet hebben.
Het is nu bijna middag en ADN zal we zeggen dan komen er weer kopers in de markt en kunnen we snel weer omhoog? Ik verwacht nog steeds eerst terug. 416.4 is bereikt. Nu kijken tot hoever het hersteld? Gaan we weer boven de 419 is de weg omhoog weer vrij?

Is ADN Bullish geworden dan :woohoo:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
10 sept 2014 11:52 #3461 door Linkerbaan
doorbraak steunlijn op aex dagbasis blijft voor mij leading tenzij....
nu fti rond 38 fibo correctie op daling

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
10 sept 2014 11:51 #3460 door Partimetrader

Linkerbaan schreef :

daar heb ik inmiddels een paar mensen voor aangenomen :P :P B)

En we staan weer op het slot van gistreren. Zo eenvoudig niet te filmen.

• Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
10 sept 2014 11:49 #3459 door Linkerbaan

daar heb ik inmiddels een paar mensen voor aangenomen :P :P B)

• Linkerbaan
10 sept 2014 11:49 #3458 door Partimetrader

Nee hoor, ben aan het kijken tot hoever het weer up kan? Als je alles leest wat op forums wordt geschreven lijkt het wel dat iedereen anders kijkt naar de beurs. Natuurlijk heb je day en swingtraders. Als je ziet hoe eenvoudig het weer omhoog? Het blijft een lastige beurs, waarbij je met kort handelen goed geld kan verdienen en met swingtraden gewoon geduld moet hebben.
Het is nu bijna middag en ADN zal we zeggen dan komen er weer kopers in de markt en kunnen we snel weer omhoog? Ik verwacht nog steeds eerst terug. 416.4 is bereikt. Nu kijken tot hoever het hersteld? Gaan we weer boven de 419 is de weg omhoog weer vrij?

• Partimetrader
10 sept 2014 11:48 #3457 door ArnoB

Dan ben ik snel klaar ;)

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
10 sept 2014 11:36 #3456 door Knakenpoetser
Wat een rust hier. Iedereen z'n geld aan het tellen?

• Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
10 sept 2014 11:29 #3455 door Knakenpoetser
Hele goede morgen traders :-)

• Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
10 sept 2014 10:35 #3454 door Victoria
Kan Fred hier zijn licht eens over doen schijnen.

• Victoria
  • Victoria's Profielfoto
10 sept 2014 10:33 #3453 door Victoria

ArnoB schreef :

Victoria schreef : Waarom niet schrijven sep put 415 aan €2,30?

Ik zou dat risico te groot vinden, maar als jij overtuigd ben dat de index boven de 412,7 expireert waarom niet.

het loopt nog maar 1,5 week. We zitten nog OTM. Komt ie er toch onder dan kan je altijd nog doorrollen.
Kortom: zo gek nog niet.

• Victoria
  • Victoria's Profielfoto
10 sept 2014 10:31 #3452 door ArnoB

Victoria schreef : Waarom niet schrijven sep put 415 aan €2,30?

Ik zou dat risico te groot vinden, maar als jij overtuigd ben dat de index boven de 412,7 expireert waarom niet.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
10 sept 2014 10:11 #3451 door Victoria
Waarom niet schrijven sep put 415 aan €2,30?

• Victoria
  • Victoria's Profielfoto
10 sept 2014 10:02 #3450 door Partimetrader

Linkerbaan schreef :

Partimetrader schreef :

Linkerbaan schreef : even zomaar ....

waar heel veel traders de mist is gaan.....
(zelf uiteraard ook leergeld betaald)

na langdurig trendkanaal met slechts kleine counterbewegingen, raakt men gewend aan de trend.
Als er dan ineens een wat grotere counterbeweging komt (en ofwel steunlijn of weerstandslijn uitgenomen wordt, ik probeer hier dus zowel situatie bij uptrends als downtrends te beschrijven), dan zien velen dit als unieke kans om weer lekker ''de trend mee te pakken'', terwijl dan de bevestiging net is geweest van een trenddraai. In dit geval lijkt het downtrend kanaal te zijn begonnen maar de KT indicators staan natuurlijk op zwaar oversold. Te dicht erop zitten en niet het grotere plaatje van afgelopen weken bekijken kan funest zijn. Ik heb vooral bij einde downtrend kanalen hier velen gezien die dan weer op het volgende down ritje inzetten. En dan een lange uptrend voor de kiezen krijgen

Met de grote trend bedoel je minimaal de maand en aanvullend de weekgrafiek, daggrafiek?

ok, nu vergeet ik zelf een timeframe te noemen maar ik heb het niet over week en maandgrafiek, voor traders zoals hier op dit forum zelden interessant. Voorbeeld van wat ik bedoel is uptrendkanaal van 8 augustus tot topje 422 zone, echt een swing trendkanaal

Dus de dag. Het probleem die dag was dat het vrijdag was. De bodem leek op dat moment gezet. ( volle maan toevallig? )
Echter met de spanningen met Vriend Poetin was voor mij het instap moment wat de link. Voor mij is op de dag op dit moment de voorlopige top gezet. Ik zit ook short vanaf 422? Mede door LL LH op het kleiner tijdsframe. Dat is voor mij de trenddraai?

• Partimetrader
10 sept 2014 09:50 #3449 door Linkerbaan

Partimetrader schreef :

na langdurig trendkanaal met slechts kleine counterbewegingen, raakt men gewend aan de trend.
Als er dan ineens een wat grotere counterbeweging komt (en ofwel steunlijn of weerstandslijn uitgenomen wordt, ik probeer hier dus zowel situatie bij uptrends als downtrends te beschrijven), dan zien velen dit als unieke kans om weer lekker ''de trend mee te pakken'', terwijl dan de bevestiging net is geweest van een trenddraai. In dit geval lijkt het downtrend kanaal te zijn begonnen maar de KT indicators staan natuurlijk op zwaar oversold. Te dicht erop zitten en niet het grotere plaatje van afgelopen weken bekijken kan funest zijn. Ik heb vooral bij einde downtrend kanalen hier velen gezien die dan weer op het volgende down ritje inzetten. En dan een lange uptrend voor de kiezen krijgen

Met de grote trend bedoel je minimaal de maand en aanvullend de weekgrafiek, daggrafiek?

ok, nu vergeet ik zelf een timeframe te noemen maar ik heb het niet over week en maandgrafiek, voor traders zoals hier op dit forum zelden interessant. Voorbeeld van wat ik bedoel is uptrendkanaal van 8 augustus tot topje 422 zone, echt een swing trendkanaal

• Linkerbaan
10 sept 2014 09:44 - 10 sept 2014 09:45 #3448 door Partimetrader

Laatst bewerkt: 10 sept 2014 09:45 door Partimetrader.

• Partimetrader
10 sept 2014 09:37 #3447 door ArnoB
DAX target 9640 behaald, wat zijn SHS formaties toch redelijk betrouwbare patronen met een duidelijk doel.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.695 seconden