Day Trading
ArnoB schreef : btw, op de FDAX uur ontstaat een kleine SHS, weliswaar niet heel mooi, maar onder de 9710 zou er een target zijn van ca. 9640
Eerst maar eens 416.4
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Partimetrader
-
- ArnoB
-
Ik denk dat er meer ingestapt zijn dan je denkt, alleen niemand verkoopt, want elk dipje wordt opgevangen en het is een investering voor langere tijd....Victoria schreef : Ik merk dat ieder dipje wordt gekocht. Veel geld langs de zijlijnen. De retail investor is nog niet eens ingestapt.
- ArnoB
-
- Lancelot
-
Victoria schreef : Ik zie op verschillende fora dat er wel erg veel mensen short en dus scheef zitten. Iedereen zit maar te wachten op de grote knal naar beneden.
''Iedereen'' zal wel niet, de markt is redelijk in evenwicht
Er zal zeker een groep shorters zijn die zijn gram wil halen op die sterke stijging en ondertussen scheef staan.
Maar er zijn er blijkbaar ook zat die gewoon kopen en/of blijven zitten voor een rit richting 480
Victoria schreef : Ik merk dat ieder dipje wordt gekocht. Veel geld langs de zijlijnen. De retail investor is nog niet eens ingestapt.
Het lijkt er op dat de beurzen niet meer kunnen zakken? Een stijging van bijna 35 punten binnen een maand getuigt van grote kracht. Tussendoor niet een correctie is ook heel bijzonder, maar de grafieken liegen niet? En toch houd ik vast aan een daling.
LH en LL op de kleinere tijdsframes geven meestal een trendwijziging?
- Partimetrader
-
- Victoria
-
ArnoB schreef :
www.yardeni.com/pub/peacockbullbear.pdfArnoB schreef :
Ik ben niet op verschillende fora aanwezig, maar de overgrote groep is juist bullish zag ik gisteren in een schema (zelfs niet meer gezien sinds 1987 !).Victoria schreef : Ik zie op verschillende fora dat er wel erg veel mensen short en dus scheef zitten. Iedereen zit maar te wachten op de grote knal naar beneden.
Zie Pagina 5
Ik zie het en dat kan zijn maar wat zegt het?
- Victoria
-
ArnoB schreef : Ja, hoor zit geduldig naar topvorming te kijken
Ik ook? Deze is dichterbij dan je denkt? Hoe groot de beweging zou kunnen zijn weet ik niet?
We gaan het zien?
- Partimetrader
-
www.yardeni.com/pub/peacockbullbear.pdfArnoB schreef :
Ik ben niet op verschillende fora aanwezig, maar de overgrote groep is juist bullish zag ik gisteren in een schema (zelfs niet meer gezien sinds 1987 !).Victoria schreef : Ik zie op verschillende fora dat er wel erg veel mensen short en dus scheef zitten. Iedereen zit maar te wachten op de grote knal naar beneden.
Zie Pagina 5
- ArnoB
-
- ArnoB
-
ArnoB schreef : Ja, hoor zit geduldig naar topvorming te kijken
Hahaha
- Victoria
-

- ArnoB
-
- Victoria
-
- Victoria
-
- Sunshine
-