Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

28 aug 2014 17:20 #2958 door ArnoB
Deze stijging is met name te danken aan het feit van beloftes dat Draghi de geldkraan open zet. Echter het zou mij niet verbazen als er pas werkelijk iets in oktober gedaan kan worden en er op korte termijn nog niets gebeurd. Maar goed allemaal speculaties :dry:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
28 aug 2014 17:12 #2957 door Linkerbaan

Knakenpoetser schreef : Dat we met dit nieuws (Oekraine) niet verder dalen geeft toch wel aan dat er nog veel stijgingspotentieel is. En dus niet zoals sommige analisten zeggen dat er maar een kleine trigger nodig is voor een correctie.


zo zie ik het ook O:)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
28 aug 2014 16:35 #2956 door ArnoB

Knakenpoetser schreef : Dat we met dit nieuws (Oekraine) niet verder dalen geeft toch wel aan dat er nog veel stijgingspotentieel is. En dus niet zoals sommige analisten zeggen dat er maar een kleine trigger nodig is voor een correctie.

Kan best zijn dat we nog flink stijgen, de DAX zit aan de onderkant van een up trendkanaal.
Echter ik zie wel dat de DAX een rechthoek aan het breien is tegen de 9420 aan na een daling en dit zegt mij dat je een goede stop moet hanteren voor de long. Ik hou er dan ook rekening mee dat we de up-trend gaan verlaten.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
28 aug 2014 16:30 #2955 door Knakenpoetser
Dat we met dit nieuws (Oekraine) niet verder dalen geeft toch wel aan dat er nog veel stijgingspotentieel is. En dus niet zoals sommige analisten zeggen dat er maar een kleine trigger nodig is voor een correctie.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
28 aug 2014 16:24 #2954 door Bakstenen

Linkerbaan schreef : fti short eruit gedaan op 410,75
niet slecht vooralsnog
was oorspronkelijke fti short die dus wat verlies incasseerde maar schade beperkt

ik weet echt niet of we alsnog gaan zakken of eerst het uptrendkanaal gaan afmaken

even adempauze

We zitten nog steeds in een uptrend en echt zakken wil het niet nu 0,8 punt lager als slot gisteren op de FTI dat is niet de zwieper die sommige mensen willen zien ,maar in een uptrend altijd kort met short

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
28 aug 2014 14:05 #2953 door C49
Long GBPCAD

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
28 aug 2014 13:50 #2952 door ArnoB
DAX uur chart met grote bearflag / trendkanaal :
Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
28 aug 2014 13:28 #2950 door Linkerbaan

ArnoB schreef : En het Europese geld wat aan Oekraïne is gegeven gaat gewoon op aan militair materieel, waar zijn we nu helemaal mee bezig... :angry:


europeanen zijn de naive, tandeloze dombo's van deze aardbol momenteel

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
28 aug 2014 13:23 #2949 door ArnoB
En het Europese geld wat aan Oekraïne is gegeven gaat gewoon op aan militair materieel, waar zijn we nu helemaal mee bezig... :angry:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
28 aug 2014 13:19 #2948 door Linkerbaan
annexatie oekraine door rusland in volle gang
whom are we kidding

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
28 aug 2014 13:15 #2947 door Linkerbaan
fti short eruit gedaan op 410,75
niet slecht vooralsnog
was oorspronkelijke fti short die dus wat verlies incasseerde maar schade beperkt

ik weet echt niet of we alsnog gaan zakken of eerst het uptrendkanaal gaan afmaken

even adempauze

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
28 aug 2014 12:28 #2946 door Bakstenen
Net mij short AEX eruit gedaan, zit vanmiddag niet achter het scherm en ik ging ook maar voor een paar punten winst is winst

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
28 aug 2014 12:25 #2945 door ArnoB

Bakstenen schreef : Bedankt, maar wat zijn de kostten bij en en uit stappen? als je b.v een AEX short of long neem?

Afhankelijk van de ETF spread natuurlijk, maar de transactiekosten bij de giro zijn zo goed als niets.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
28 aug 2014 12:21 #2944 door Bakstenen

ArnoB schreef :

Gompie schreef :

ArnoB schreef :

Gompie schreef :

ArnoB schreef : Onder de 9480 een short bijnemen als je vandaag al op winst sta zou Mulder zeggen ;)

Wie is Mulder Arno?

Een professionele handelaar in DAX futures en die kwam wel eens op fora, maar ik heb al lang niets meer van hem gehoord. Zijn handelmethode was candlestick patronen en een paar indicatoren. Zou graag een keer enkele dagen bij die man in de leer willen (volgens mij is hij met pensioen als ik het goed heb).

Dank Arno. Nooit van de goede man gehoord. Was op andere fora aanwezig dan ik.

Dit was ongeveer zijn methode: Bij een bevestiging van een candlestick (hij gebruikte ook de BB trouwens) ging hij long of short met 3 futs en nam dan "zo snel mogelijk" met 2 winst en liet de 3e doorlopen (trok wel de stop bij uiteraard), zodra we weer onder een laag duiken (zoals nu) ging hij weer long/short met een fut erbij.

Even een aanvulling, hij keek hoe groot de body van de candle was b.v 3 punten dan zette die alvast een take profit in van 3 punten bij 1 of 2 dan zat je eigenlijk BE mits je goed zat :woohoo: na 11 uur en bij grote bewegingen zette die wel de BB uit
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ArnoB

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
28 aug 2014 12:19 #2943 door ArnoB

Bakstenen schreef :

ArnoB schreef : Onder de 9480 een short bijnemen als je vandaag al op winst sta zou Mulder zeggen ;)

ik weet niet wie je ben,maar zat jij ook bij de systeem box van de buurman? veel geleerd als je ook die Mulder bedoeld, handel nog steeds op basis daarvan even een dip gehad maar toen op een website een andere uit leg gezien en dat gaat beter

Ja, je kent mij wel van andere boxen.
@Knakenpoetser, die man wist echt wel wat hij deed en probeerde juist positief te helpen.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
28 aug 2014 12:18 #2942 door Bakstenen

Gompie schreef :

ArnoB schreef : Onder de 9480 een short bijnemen als je vandaag al op winst sta zou Mulder zeggen ;)


Wie is Mulder Arno?

In de systeem box bij buurman Guy zaten de Mulders die handelde op basis van candles ,en gezien deze uitspraak herken ik de stijl, die liet weten ,ga altijd mee onder het laag van de dag ,mits je al wat vet op je body heb

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.611 seconden