Day Trading
Geen nieuwe relatieve high dagkoersen, door daling teniet gedaan, weer terug op 419.94.Syncophase schreef : ... Relatieve low dagkoersen 401.56, op zoek naar nieuwe high. Relatieve high uurkoersen 410.30. Garantie tot de deur.
Trek biertje open, goed weekend!
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Syncophase
-
- Fred
-
- ArnoB
-
Bedankt, zat al te turen, zag alleen die dalende uren.ArnoB schreef : Plaatje erbij, de 9720 is een taaie en de kwartier indicatoren staan onderaan, maar op het uur is nog ruimte genoeg voor daling.
- Syncophase
-
- ArnoB
-
In dat geval vind er nu een terug-test plaats van de oplopende lijnFred schreef :
ArnoB schreef : Bij de DAX heb ik rond de 9735 een oplopend steunlijntje (15 min. grafiek), deze zou steun kunnen bieden, bij een slot onder de 9730 kunnen we de 9680 opzoeken.
Daar gaat het wel een beetje op lijken.....
- ArnoB
-
ArnoB schreef : Bij de DAX heb ik rond de 9735 een oplopend steunlijntje (15 min. grafiek), deze zou steun kunnen bieden, bij een slot onder de 9730 kunnen we de 9680 opzoeken.
Daar gaat het wel een beetje op lijken.....
- Fred
-
- ArnoB
-
Syncophase schreef :
Als uw opmerking mijn bijdrage doelt, dat kan ik u alleen maar gelijk geven, ik ben maar een eenvoudige krabbelaar. Als het TA in het algemeen betreft, laat ik deze opmerking graag aan u. Mijn ervaring is dat er zeer bekwame lieden zijn, veel bekwamer dan ik, die met behulp van TA een prima boterham weten te verdienen en die hun waardevolle inzichten zelfs volkomen belangeloos met een ieder delen.Charles schreef : Precies. Zegt allemaal niets. TA sucks.
Heel goed en netjes verwoord
![:) :)](/media/kunena/emoticons/smile.png)
- Fred
-
Als uw opmerking mijn bijdrage doelt, dan kan ik u alleen maar gelijk geven, ik ben maar een eenvoudige krabbelaar. Als het TA in het algemeen betreft, laat ik deze opmerking graag aan u. Mijn ervaring is dat er zeer bekwame lieden zijn, veel bekwamer dan ik, die met behulp van TA een prima boterham weten te verdienen en die hun waardevolle inzichten zelfs volkomen belangeloos met een ieder delen.Charles schreef : Precies. Zegt allemaal niets. TA sucks.
- Syncophase
-
Je kan iedere dag dezelfde "analyse" maken en mensen denken nog dat je er verstand van hebt ook.
- Charles
-
Syncophase schreef : Goedemorgen,
Relatieve low dagkoersen 401.56, op zoek naar nieuwe high. Relatieve high uurkoersen 410.30. Garantie tot de deur.
Precies. Zegt allemaal niets. TA sucks.
- Charles
-
Relatieve low dagkoersen 401.56, op zoek naar nieuwe high. Relatieve high uurkoersen 410.30. Garantie tot de deur.
- Syncophase
-
- ArnoB
-
- Sunshine
-
Blijkbaar heb je gemist dat we van 420 naar 402 zijn gegaan en nu weer terug naar 409, maar mijn verwachting is dat er nog meer daling in het vat zit.Charles schreef : ben nu anderhalve maand hier niet geweest maar de voorspelde correctie blijft nog steeds uit.
We staan net als half huni nog steeds rond 410
- ArnoB
-