Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

20 juli 2014 21:28 #1693 door kleine
De chart lijkt chaotisch, maar kijk goed naar de verschillende kleuren van de fibo'sl en vooral waar de 0 en 100% lijnen zich bevinden en dan wordt de chart al veel duidelijker. Trek nu een fibo over het hoogste en het laagste punt van wat zichtbaar is op de chart en zie waar de rebound stopt. Verdere vragen overbodig denk ik. Fibo's is de sleutel, alleen zorgen dat je de lijnen juist zet;

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • kleine
  • kleine's Profielfoto
19 juli 2014 10:08 #1692 door Syncophase

Fred schreef : En wat denken de heren van de aex? Dal gezien of straks weer verder omlaag???

Ik heb een voorlopige bodem op 401.56, zou me niet verbazen als we lager gaan. Garantie tot zondagnacht.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Syncophase
  • Syncophase's Profielfoto
18 juli 2014 19:38 - 18 juli 2014 19:42 #1691 door ArnoB
Week plaatje DAX, ik hou er rekening mee dat we verder richting de MA50 koersen.
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 18 juli 2014 19:42 door ArnoB.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
18 juli 2014 16:41 #1690 door ArnoB

Fred schreef : En wat denken de heren van de aex? Dal gezien of straks weer verder omlaag???

Toch redelijk zijwaarts dagje... Misschien nog kleine een sell tegen het einde aan, maar ik hou mijn short spreads aan.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
18 juli 2014 15:51 #1689 door Zigo

Zigo schreef :

Fred schreef : En wat denken de heren van de aex? Dal gezien of straks weer verder omlaag???

Zelfde als BV

Eerst transpireren afwachten.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Zigo
  • Zigo's Profielfoto
18 juli 2014 15:45 #1688 door Zigo

Fred schreef : En wat denken de heren van de aex? Dal gezien of straks weer verder omlaag???

Zelfde als BV

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Zigo
  • Zigo's Profielfoto
18 juli 2014 15:36 - 18 juli 2014 15:40 #1687 door Sunshine

Fred schreef : En wat denken de heren van de aex? Dal gezien of straks weer verder omlaag???


sta aan de zijlijn, te wachten op een signaal.

ga een rondje zwemmen in het Reitdiep. :) is behoorlijk warm hier
Laatst bewerkt: 18 juli 2014 15:40 door Sunshine.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
18 juli 2014 15:34 #1686 door Partimetrader

Fred schreef :

Partimetrader schreef :

Fred schreef : En wat denken de heren van de aex? Dal gezien of straks weer verder omlaag???


Das lastig te zeggen. Futures usa willen weer omhoog en dan zal de rest doorgaans volgen. Terwijl mijn inziens de daling nog niet ten einde is?


Tsja...., ik had eigenlijk 00o nog wel 397 verwacht.... Maar dat kan nog komen... :huh:


Die verwacht ik ook eerst te zien?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
18 juli 2014 15:26 #1685 door Fred

Partimetrader schreef :

Fred schreef : En wat denken de heren van de aex? Dal gezien of straks weer verder omlaag???


Das lastig te zeggen. Futures usa willen weer omhoog en dan zal de rest doorgaans volgen. Terwijl mijn inziens de daling nog niet ten einde is?


Tsja...., ik had eigenlijk 00o nog wel 397 verwacht.... Maar dat kan nog komen... :huh:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
18 juli 2014 15:23 #1684 door Partimetrader

Fred schreef : En wat denken de heren van de aex? Dal gezien of straks weer verder omlaag???


Das lastig te zeggen. Futures usa willen weer omhoog en dan zal de rest doorgaans volgen. Terwijl mijn inziens de daling nog niet ten einde is?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
18 juli 2014 15:17 #1683 door Fred
En wat denken de heren van de aex? Dal gezien of straks weer verder omlaag???

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
18 juli 2014 15:15 #1682 door Zigo
Voorbeeld van een doorbraak EUR/USD. Let wel op de laatste candle is niet afgewerkt.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Zigo
  • Zigo's Profielfoto
18 juli 2014 15:04 - 18 juli 2014 15:06 #1681 door Zigo
@ ArnoB
De "Clusters" van Fibonacci Extensies zijn minstens drie Extensies. In het geval van de S&P500 heb ik telkens 5 Extensies genomen zowel naar beneden als naar boven. Top, Bodem, Top voor de rode clusters en Bodem, Top, Bodem voor de groene Clusters.
Hoe meer niveaus samenvallen hoe sterker de weerstand (steun).. De cluster is het samenvallen van de verschillende Extensies.
De koers beweegt zich meestal een bepaalde tijd tussen deze clusters. De gemiddelden kunnen zeer goed gebruikt worden om Fibonacci Retracements te berekenen.
Een Fibonacci Cluster doorbreken is het vervolg van de trend.
Laatst bewerkt: 18 juli 2014 15:06 door Zigo.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ArnoB

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Zigo
  • Zigo's Profielfoto
18 juli 2014 14:34 #1680 door ArnoB

Zigo schreef :

ArnoB schreef : Uurplaatje van de S&P500, als we nog verder terug zakken vandaag dan zou rond de 1947/1950 er steun kunnen zijn.

Er ligt een relatief zware Fibonacci (Extensies) Cluster in de zone 1942.8 tot1947.7 (Gemiddeld 1945.5)
De Fibonacci Retracement 38.2% (Blauwe lijn) van de top van 3/07/2014 en het gemiddelde van de Cluster ligt op 1957.98.

Bijlage niet gevonden

Op basis waarvan (welk hoog / laag) maak jij de fibo extensies?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
18 juli 2014 14:03 #1679 door Zigo

ArnoB schreef : Uurplaatje van de S&P500, als we nog verder terug zakken vandaag dan zou rond de 1947/1950 er steun kunnen zijn.

Er ligt een relatief zware Fibonacci (Extensies) Cluster in de zone 1942.8 tot1947.7 (Gemiddeld 1945.5)
De Fibonacci Retracement 38.2% (Blauwe lijn) van de top van 3/07/2014 en het gemiddelde van de Cluster ligt op 1957.98.

Bijlage niet gevonden

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Zigo
  • Zigo's Profielfoto
18 juli 2014 13:38 #1678 door ArnoB
Het herstel vanaf de bodems vandaag is erg broos, er lijkt nog een dalingsgolf aan te komen.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.535 seconden