Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Syncophase
Voor de geïnteresseerden McHugh verwacht dat de S&P vrij snel naar de 2000+ zal gaan om daar binnen enkele dagen (max. week) een top te maken, hierna zullen we voor enkele weken de richting naar beneden zien.
Goud is een beetje onduidelijk, maar McHugh ziet goud eerst nog naar de 1360 gaan alvorens het richting de 1200 zakt.
- ArnoB
- Fred
www.tradingtalk.nl/index.php/forum/sugge...5-testen-doe-je-hier
Bovenaan de pagina hoort een melding te komen als het plaatje niet wordt geaccepteerd (te groot?)
Zie ook:
www.tradingtalk.nl/index.php/forum/sugge...sten-doe-je-hier#205
Je kunt op meerdere manieren hier een plaatje invoegen. Ik heb alleen gemerkt dat het bij .png plaatjes soms moeilijk gaat omdat hij dan ziet dat ze te groot zijn.
- ArnoB
- kleine
- kleine
- kleine
- kleine
- kleine
Ik heb een voorlopige bodem op 401.56, zou me niet verbazen als we lager gaan. Garantie tot zondagnacht.Fred schreef : En wat denken de heren van de aex? Dal gezien of straks weer verder omlaag???
- Syncophase
- ArnoB
Toch redelijk zijwaarts dagje... Misschien nog kleine een sell tegen het einde aan, maar ik hou mijn short spreads aan.Fred schreef : En wat denken de heren van de aex? Dal gezien of straks weer verder omlaag???
- ArnoB
Eerst transpireren afwachten.Zigo schreef :
Zelfde als BVFred schreef : En wat denken de heren van de aex? Dal gezien of straks weer verder omlaag???
- Zigo
Zelfde als BVFred schreef : En wat denken de heren van de aex? Dal gezien of straks weer verder omlaag???
- Zigo
Fred schreef : En wat denken de heren van de aex? Dal gezien of straks weer verder omlaag???
sta aan de zijlijn, te wachten op een signaal.
ga een rondje zwemmen in het Reitdiep. is behoorlijk warm hier
- Sunshine
Fred schreef :
Partimetrader schreef :
Fred schreef : En wat denken de heren van de aex? Dal gezien of straks weer verder omlaag???
Das lastig te zeggen. Futures usa willen weer omhoog en dan zal de rest doorgaans volgen. Terwijl mijn inziens de daling nog niet ten einde is?
Tsja...., ik had eigenlijk 00o nog wel 397 verwacht.... Maar dat kan nog komen...
Die verwacht ik ook eerst te zien?
- Partimetrader