Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

18 juli 2014 11:36 #1677 door C49
De 120min grafiek van de ES laat het belang zien van de 1955 - 1958 zone.
Komt de ES niet snel terug in het upchannel dan moet men toch rekening gaan houden met
een bevestiging van de dubbele top op 1978.

Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
18 juli 2014 11:22 #1676 door ArnoB
Uurplaatje van de S&P500, als we nog verder terug zakken vandaag dan zou rond de 1947/1950 er steun kunnen zijn.
Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
18 juli 2014 11:15 - 18 juli 2014 11:17 #1675 door C49

Short AUDJPY
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 18 juli 2014 11:17 door C49.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
18 juli 2014 11:14 #1674 door C49

ArnoB schreef :

C49 schreef : Er lijkt een inverse correlatie te zijn , met de temperatuur buiten en het aantal posts ??

Ja, het is idd relatief rustig, maar het aantal gebruikers op deze site mag ook nog wel omhoog.

De DAX laat vandaag tot nu toe weinig beweging zien (pas na 13:00 ?) en dobbert om de 9700 heen :whistle:

Zo voor het weekend , met mogelijk nog zwaardere sancties in het verschiet voor Rusland en Israel met grondtroepen in Gaza , is het credo denk ik , even pas op de plaats en risk on , zie dat echter totaal niet terug in de USD reacties.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
18 juli 2014 11:09 #1673 door ArnoB

C49 schreef : Er lijkt een inverse correlatie te zijn , met de temperatuur buiten en het aantal posts ??

Ja, het is idd relatief rustig, maar het aantal gebruikers op deze site mag ook nog wel omhoog.

De DAX laat vandaag tot nu toe weinig beweging zien (pas na 13:00 ?) en dobbert om de 9700 heen :whistle:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
18 juli 2014 10:56 #1672 door C49
Er lijkt een inverse correlatie te zijn , met de temperatuur buiten en het aantal posts ??

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
18 juli 2014 10:14 #1671 door C49
Heb mij verslapen op deze treurige morgen.
De stock market ES test nu een mogelijke weerstandszone 1955-1958 ,
en de Fx market reageert totaal niet , een mogelijke rebound van de EURUSD naar plusminus 1.3575 lijkt nog steeds mogelijk.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
18 juli 2014 09:07 #1670 door Syncophase

Partimetrader schreef :

ArnoB schreef : Goedemorgen,

Na het verschrikkelijke nieuws van gisteren gaat de dag weer gewoon verder, maar voor diverse familieleden en kennissen van de slachtoffers zal dit nog lang niet achter de rug zijn. We wensen die iig veel sterkte toe in deze moeilijke tijden.

De DAX is nabeurs wat hersteld en de 9800 wordt als sleutel gezien bij het slot van deze dag (vanwege weekbasis).
Het lijkt mij dat in de loop van de dag of direct bij opening nog wat met meer druk op de koersen komt. De laatste maanden was de expiratie dag juist een dag met weinig beweging.


(y)

Sluit ik me helemaal bij aan.

Daar sluit ik me ook bij aan.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Syncophase
  • Syncophase's Profielfoto
18 juli 2014 08:56 #1669 door Partimetrader

ArnoB schreef : Goedemorgen,

Na het verschrikkelijke nieuws van gisteren gaat de dag weer gewoon verder, maar voor diverse familieleden en kennissen van de slachtoffers zal dit nog lang niet achter de rug zijn. We wensen die iig veel sterkte toe in deze moeilijke tijden.

De DAX is nabeurs wat hersteld en de 9800 wordt als sleutel gezien bij het slot van deze dag (vanwege weekbasis).
Het lijkt mij dat in de loop van de dag of direct bij opening nog wat met meer druk op de koersen komt. De laatste maanden was de expiratie dag juist een dag met weinig beweging.


(y)

Sluit ik me helemaal bij aan.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
18 juli 2014 08:53 #1668 door ArnoB
Goedemorgen,

Na het verschrikkelijke nieuws van gisteren gaat de dag weer gewoon verder, maar voor diverse familieleden en kennissen van de slachtoffers zal dit nog lang niet achter de rug zijn. We wensen die iig veel sterkte toe in deze moeilijke tijden.

De DAX is nabeurs wat hersteld en de 9800 wordt als sleutel gezien bij het slot van deze dag (vanwege weekbasis).
Het lijkt mij dat in de loop van de dag of direct bij opening nog wat met meer druk op de koersen komt. De laatste maanden was de expiratie dag juist een dag met weinig beweging.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
18 juli 2014 08:23 #1667 door Partimetrader

Fred schreef :

Partimetrader schreef : Goedemorgen, shorts meegenomen overnight. Straks maar even zien wat de bewegingen zijn? Wordt het een herstel of gaan we verder down?


Het lijkt momenteel een beetje op wat licht (al dan niet tijdelijk) herstel....


Mee eens, het kwartier is op weg naar het noorden? Nu kijken waar de top wordt gezet?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
18 juli 2014 08:20 #1666 door Fred

Partimetrader schreef : Goedemorgen, shorts meegenomen overnight. Straks maar even zien wat de bewegingen zijn? Wordt het een herstel of gaan we verder down?


Het lijkt momenteel een beetje op wat licht (al dan niet tijdelijk) herstel....

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
18 juli 2014 07:59 #1665 door Fred
Goodday.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
18 juli 2014 07:26 #1664 door Partimetrader
Goedemorgen, shorts meegenomen overnight. Straks maar even zien wat de bewegingen zijn? Wordt het een herstel of gaan we verder down?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
17 juli 2014 21:46 #1663 door ArnoB
De DAX heeft nabeurs de 9711 naar beneden doorbroken, hiermee ligt de weg open naar de 9350 (tussen steun 9620)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
17 juli 2014 21:35 #1662 door Fred

ArnoB schreef : Dit kan nog meer druk op de koersen geven als er onduidelijkheid om de situatie blijft bestaan en zelfs heen en weer beschuldigingen gaan plaatsvinden.
Had morgen een redelijke zijwaarts beweging verwacht omdat de afgelopen maanden de donderdag voor een maand expiratie vaak een grote beweging is, maar de dag van de expiratie niet meer. Echter dit zou morgen wel eens anders kunnen uitpakken :unsure:

Rond 16:15 had ik een DAX short genomen en om 17:20 de winst veilig gesteld (maar deze felle daling was door mij niet voorzien)


|Ik ben er ook niet echt blij mee. Gelukkig had BV me gisteren al wat gewaarschuwd.... :blink:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.637 seconden