Day Trading
Partimetrader schreef :
Fred schreef : En wat denken de heren van de aex? Dal gezien of straks weer verder omlaag???
Das lastig te zeggen. Futures usa willen weer omhoog en dan zal de rest doorgaans volgen. Terwijl mijn inziens de daling nog niet ten einde is?
Tsja...., ik had eigenlijk 00o nog wel 397 verwacht.... Maar dat kan nog komen...
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
Fred schreef : En wat denken de heren van de aex? Dal gezien of straks weer verder omlaag???
Das lastig te zeggen. Futures usa willen weer omhoog en dan zal de rest doorgaans volgen. Terwijl mijn inziens de daling nog niet ten einde is?
- Partimetrader
- Fred
- Zigo
De "Clusters" van Fibonacci Extensies zijn minstens drie Extensies. In het geval van de S&P500 heb ik telkens 5 Extensies genomen zowel naar beneden als naar boven. Top, Bodem, Top voor de rode clusters en Bodem, Top, Bodem voor de groene Clusters.
Hoe meer niveaus samenvallen hoe sterker de weerstand (steun).. De cluster is het samenvallen van de verschillende Extensies.
De koers beweegt zich meestal een bepaalde tijd tussen deze clusters. De gemiddelden kunnen zeer goed gebruikt worden om Fibonacci Retracements te berekenen.
Een Fibonacci Cluster doorbreken is het vervolg van de trend.
- Zigo
Op basis waarvan (welk hoog / laag) maak jij de fibo extensies?Zigo schreef :
Er ligt een relatief zware Fibonacci (Extensies) Cluster in de zone 1942.8 tot1947.7 (Gemiddeld 1945.5)ArnoB schreef : Uurplaatje van de S&P500, als we nog verder terug zakken vandaag dan zou rond de 1947/1950 er steun kunnen zijn.
De Fibonacci Retracement 38.2% (Blauwe lijn) van de top van 3/07/2014 en het gemiddelde van de Cluster ligt op 1957.98.
Bijlage niet gevonden
- ArnoB
Er ligt een relatief zware Fibonacci (Extensies) Cluster in de zone 1942.8 tot1947.7 (Gemiddeld 1945.5)ArnoB schreef : Uurplaatje van de S&P500, als we nog verder terug zakken vandaag dan zou rond de 1947/1950 er steun kunnen zijn.
De Fibonacci Retracement 38.2% (Blauwe lijn) van de top van 3/07/2014 en het gemiddelde van de Cluster ligt op 1957.98.
Bijlage niet gevonden
- Zigo
- ArnoB
- C49
- ArnoB
- C49
Zo voor het weekend , met mogelijk nog zwaardere sancties in het verschiet voor Rusland en Israel met grondtroepen in Gaza , is het credo denk ik , even pas op de plaats en risk on , zie dat echter totaal niet terug in de USD reacties.ArnoB schreef :
Ja, het is idd relatief rustig, maar het aantal gebruikers op deze site mag ook nog wel omhoog.C49 schreef : Er lijkt een inverse correlatie te zijn , met de temperatuur buiten en het aantal posts ??
De DAX laat vandaag tot nu toe weinig beweging zien (pas na 13:00 ?) en dobbert om de 9700 heen
- C49
Ja, het is idd relatief rustig, maar het aantal gebruikers op deze site mag ook nog wel omhoog.C49 schreef : Er lijkt een inverse correlatie te zijn , met de temperatuur buiten en het aantal posts ??
De DAX laat vandaag tot nu toe weinig beweging zien (pas na 13:00 ?) en dobbert om de 9700 heen
- ArnoB
- C49
De stock market ES test nu een mogelijke weerstandszone 1955-1958 ,
en de Fx market reageert totaal niet , een mogelijke rebound van de EURUSD naar plusminus 1.3575 lijkt nog steeds mogelijk.
- C49
Daar sluit ik me ook bij aan.Partimetrader schreef :
ArnoB schreef : Goedemorgen,
Na het verschrikkelijke nieuws van gisteren gaat de dag weer gewoon verder, maar voor diverse familieleden en kennissen van de slachtoffers zal dit nog lang niet achter de rug zijn. We wensen die iig veel sterkte toe in deze moeilijke tijden.
De DAX is nabeurs wat hersteld en de 9800 wordt als sleutel gezien bij het slot van deze dag (vanwege weekbasis).
Het lijkt mij dat in de loop van de dag of direct bij opening nog wat met meer druk op de koersen komt. De laatste maanden was de expiratie dag juist een dag met weinig beweging.
Sluit ik me helemaal bij aan.
- Syncophase