Day Trading
Hoeveel keer is er al niet voorspelt dat de dollar niets meer waard zou worden.
En wat te denken van Amerika hoe die zich opsteld.
Als de markt omhoog wil, gaat die ook omhoog, elk negatief bericht wordt positief uitgelegd.
Als de markt omlaag wil, gaat die ook omlaag, elk positief bericht wordt negatief uitgelicht.
Wij surfen mee op de golven die de grote jongens veroorzaken
Sunshine schreef : Ik sta altijd open om bij te leren, weet dat ik lang niet alles weet.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Sunshine
-
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
.
Aan Knaak of heb je daar een ander verklaring voor, dat het stijgt in die periode, en ja er is even een stevige daling geweest maar die is snel geabsobeert. Mijn theorie is dat het geld stroomt daar waar het meeste rendement is te behalen.
Tarzan schreef : Nee, inflatie is rente verhogen door de FED en dat is beurs naar beneden.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Sunshine
-
Maar Trump kan alleen bij het x tekenen.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef : Even omdenken, er komt inflatie , de rente loopt op, dan gaat de Fed geld in de markt pompen en dan gaan de aandelen omhoog, later komt de kater
En hij gaat gratis uitdelen om toch wat vertrouwen terug te winnen
Formerly known as Knakenpoetser
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Tarzan
-
En hij gaat gratis uitdelen om toch wat vertrouwen terug te winnen
Tarzan schreef : Consumentenvertrouwen US nog nooit zo laag geweest (sinds 1972).
US bond yields zijn flink opgelopen.
Inflatie ook hoogste punt sinds volgens mij 2022 evenals benzineprijzen.
Opgeklopte aandelenprijzen.
Onpopulaire president en regering. Record lage approval rating.
Beloftes die niet nagekomen worden. Denk aan betaalbaarheid boodschappen etc.
Kortom teveel om op te noemen en een perfecte storm in de maak.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
US bond yields zijn flink opgelopen.
Inflatie ook hoogste punt sinds volgens mij 2022 evenals benzineprijzen.
Opgeklopte aandelenprijzen.
Onpopulaire president en regering. Record lage approval rating.
Beloftes die niet nagekomen worden. Denk aan betaalbaarheid boodschappen etc.
Kortom teveel om op te noemen en een perfecte storm in de maak.
Formerly known as Knakenpoetser
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Tarzan
-
regime verandering,
volk krijgt zijn vrijheid,
uranium moet weg, enz , oftewel hij heeft verloren, zal het wel weer omdraaien.
Zo te zien blijf ik nog in leven met mijn trade, 51240 was de stop, oftewel dan wordt ik eruit gegooid, ga in ieder geval uitbreiden mijn short positie.
We gaan het zien, straks daalt het in
Tarzan schreef : Ja, volgens Trump is vrede nabij.
Pakistan’s Prime Minister Shehbaz Sharif congratulated Trump on his “extraordinary efforts to pursue peace,”
Nou, dan wil hij natuurlijk weer de vredesprijs.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
Pakistan’s Prime Minister Shehbaz Sharif congratulated Trump on his “extraordinary efforts to pursue peace,”
Nou, dan wil hij natuurlijk weer de vredesprijs.
Formerly known as Knakenpoetser
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Tarzan
-
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
Vandaag postte die weer een filmpje waarin hij Steven Colbert in een vuilnisbak dumpt, ondertussen heeft die aardig wat tegenstanders om zeep geholpen, en ziet de halve natie alleen maar glorieuze verhalen over hem, en als het mis gaat, is het de schuld van Biden.
Maar de meesten blijven op hem stemmen omdat er nog geen alternatief is.
W
In Europa betalen we meer aan defensie als Amerika, en de wapens leveren ze niet, ze komen tekort.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
Is er nieuws uitgekomen of gebeurd waardoor Trump de aandacht moet afleiden?
Dit is in mijn opinie regelmatig gebeurd met de Epstein zaak, voor de oorlog ging het alleen maar over deze zaak en daarvoor hadden we het kidnappen van de president Madurro wat ook een afleiding was van de zaak Epstein. Ik kreeg toen de indruk dat de oorlog een impuls reactie was van Trump als afleiding. Mocht dit het geval zijn geweest dan heeft hij zich nog meer impopulairder gemaakt bij de kiezers wat een inschattingsfout is van zijn kant.
Het Huis van afgevaardigden hebben in eens een recess in geplanned vlak voordat er een vote zou komen over inperken van Trump oorlog met Iran.
edition.cnn.com/2026/05/21/politics/house-trump-iran-war-powers
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Sunshine
-
Bakstenen schreef : Zou Trump wat van plan zijn, hij gaat niet naar de bruiloft van zijn zoon, hij is met Iran bezig
Formerly known as Knakenpoetser
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Tarzan
-
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef : Knaak, jij breid niet je positie uit, dus jij stapt gelijk 100 % in
Formerly known as Knakenpoetser
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Tarzan
-