Day Trading
Zigo schreef : Inderdaad 30% van 1.5mjd is 450.000.000,00$.
Als Musk geld nodig zou hebben om raketten te financieren en hij verkoopt omdat hij voldoende heeft gewonnen.
De brave man van de straat, daarentegen heeft bv.1500 € geïnvesteerd en stelt vast dat de bitcoin nog maar de helft waard is, niet wetende wanneer dit gebeurt, want de assistente van Musk had hem vergeten te bellen over de verkooptransactie.
De assistente, ondertussen directeur raket. De brave man van de straat heeft nog 758.5 € over, na aftrek van kosten, en investeert dit bedrag in EURUSD, Gevolg, doordat de bitcoins zijn verkocht wordt de $ terug sterker en de man verliest nogmaals 122.7 € + kosten en belt tenslotte, ten einde raad naar, TradingTalk om te vragen wat hij nu moet doen.
The end
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Gompie
- Gompie
- Bakstenen
.Daarna voor 1.5 mijard bitcoin kopen en daarna dit weer tweeten en dat je misschien in de toekomst zo'n Shitcar Tesla ermee kunt kopen .????
Volgens mij pure marktmanipulatie en ik neem aan dat hij voor de tweede keer een onderzoek van de SEC kan verwachten.
Maar ja hij komt natuurlijk uit de GoldmanSachs groep en weet wel hoe je de boel een rad voor de ogen kunt draaien.
- C49
Dat hij slim is weten we, hij maakt alleen winst door CO2 rechten te verkopen, maar ondertussen gaat het aandeel sky high.
Je bent niet verlicht om BTC te kopen, maar iedereen voelt op zijn klompen aan dat het stinkt, waarom zou je BTC kopen omdat je ook een auto met BTC kan kopen, ik ga als bouwer toch ook euro,s kopen omdat ik een verbouwing gaat doen, dat geld komt daar hoef je niets voor te hebben.
En Zigo, je kan ook soms tevreden zijn, zoals gezegd, mijn schoonzoon, had goed winst en dacht, de rest is voor raketman
- Bakstenen
- Gompie
Als Musk geld nodig zou hebben om raketten te financieren en hij verkoopt omdat hij voldoende heeft gewonnen.
De brave man van de straat, daarentegen heeft bv.1500 € geïnvesteerd en stelt vast dat de bitcoin nog maar de helft waard is, niet wetende wanneer dit gebeurt, want de assistente van Musk had hem vergeten te bellen over de verkooptransactie.
De assistente, ondertussen directeur raket. De brave man van de straat heeft nog 758.5 € over, na aftrek van kosten, en investeert dit bedrag in EURUSD, Gevolg, doordat de bitcoins zijn verkocht wordt de $ terug sterker en de man verliest nogmaals 122.7 € + kosten en belt tenslotte, ten einde raad naar, TradingTalk om te vragen wat hij nu moet doen.
The end
- Zigo
Gompie schreef : yep.
- Bakstenen
Bakstenen schreef : hij verdiend toch meer als 500 miljoen? ah ik zie het, had moeten staan 500,000000
- Gompie
Gompie schreef : @ Bakstenen. 1.5 miljard is 1.500.000.000. staat de komma wel goed?
- Bakstenen
- Gompie
- Bakstenen
Zo juist 48707 BitTorrent gekocht à € 0,0001. BTT Kunnen nu up.
Wordt de BTT 0.01 eurocent waard is dat mooi meegenomen
- Gompie
Dat had ik ook gezien, de spread, maar dat kan ook niet anders met zulke spikes in de koers
- Bakstenen
Mag iets rustiger voor mij.
- Zigo
- Zigo