Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

22 mei 2026 22:31 - 22 mei 2026 22:44 #47291 door Sunshine
bedoel je op 13 april ? de zijwaartse beweging is (achteraf gezien) begonnen op 8 april.
De low van 13 april is daarna niet weer uit genomen en is er voor mij geen signaal voor lagere koersen

Bakstenen schreef : De Dax maakte toch in begin april een knappe duik

Laatst bewerkt: 22 mei 2026 22:44 door Sunshine.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
22 mei 2026 22:29 #47290 door Bakstenen
De Dax maakte toch in begin april een knappe duik

Sunshine schreef : De DAX future zit vanaf 8 april in een zijwaarts trend, vanaf dit punt tot vandaag zie je op de Volume profiel waar het meeste is verhandeld dat is het punt 24232 volgens het Gauss kromme van 68% zit de boven grens op 24550 en de ondergrens op 23994, In dit gebied zit de smartmoney . Op 20 mei is het middelpunt van 24232 heeft als steun gehouden , op 21 mei heeft de koers in de buurt van 24550 de bovengrens van 24550 getest als steun (Rejection) en deze heeft het gehouden. Dit zou kunnen betekenen dat de weg omhoog vrij ligt, er is altijd een kans op een failure maar de statistieken geven aan de er een grotere kans is op een verdere stijging tot minstens 25252 de hoogste koers op 6 mei deze heeft een groter aantrekkingkracht dan een daling.

Dit is mijn analyse voor wat het waard is. (dit is een 4 uur grafiek)

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
22 mei 2026 22:26 #47289 door Tarzan
Op dit moment sta ik onder water. Ik hou vol en verwacht na het weekend wel weer boven Jan te zijn. Duimen maar!

Formerly known as Knakenpoetser

• Tarzan
  • Tarzan's Profielfoto
22 mei 2026 20:44 #47288 door Sunshine
Bijlagen:

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
22 mei 2026 20:39 - 22 mei 2026 21:19 #47287 door Sunshine
De DAX future zit vanaf 8 april in een zijwaarts trend, vanaf dit punt tot vandaag zie je op de Volume profiel waar het meeste is verhandeld dat is het punt 24232 volgens het Gauss kromme van 68% zit de boven grens op 24550 en de ondergrens op 23994, In dit gebied zit de smartmoney . Op 20 mei is het middelpunt van 24232 heeft als steun gehouden , op 21 mei heeft de koers in de buurt van 24550 de bovengrens van 24550 getest als steun (Rejection) en deze heeft het gehouden. Dit zou kunnen betekenen dat de weg omhoog vrij ligt, er is altijd een kans op een failure maar de statistieken geven aan de er een grotere kans is op een verdere stijging tot minstens 25252 de hoogste koers op 6 mei deze heeft een groter aantrekkingkracht dan een daling.

Dit is mijn analyse voor wat het waard is. (dit is een 4 uur grafiek)
Laatst bewerkt: 22 mei 2026 21:19 door Sunshine.

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
22 mei 2026 17:44 #47286 door Bakstenen
En weer short gegaan, wordt een lang weekend, maandag DOW gesloten, stop is 51.200

• Bakstenen
22 mei 2026 09:38 - 22 mei 2026 09:39 #47285 door Bakstenen
ik heb een zelfde soort systeem op de opening van DAX en Dow, maar dan moet je wel achter je pc zitten onderweg op je mobiel is het lastig, en vlug winst nemen, en niet achterom kijken

Sunshine schreef : Trader Tom komt mij over als 1 van eerlijkste traders op Youtube soms heb ik hem op de achtergrond meelopen. Ik zelf vind het knap dat hij alleen met price action winstgevend trade, ik zelf kan dat niet ik gebruik volume erbij om te zien of een richting genoeg draagkracht heeft.

Laatst bewerkt: 22 mei 2026 09:39 door Bakstenen.

• Bakstenen
22 mei 2026 09:23 #47284 door Sunshine
Trader Tom komt mij over als 1 van eerlijkste traders op Youtube soms heb ik hem op de achtergrond meelopen. Ik zelf vind het knap dat hij alleen met price action winstgevend trade, ik zelf kan dat niet ik gebruik volume erbij om te zien of een richting genoeg draagkracht heeft.

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
22 mei 2026 08:25 #47283 door Bakstenen
Sunshine, ik volg TraderTom en www.beleggenmetplezier.nl/
Daar heb ik een abbo, voor de rest volgt ik mijn eigen plan.
Meeste mensen zijn negatief en gaan short en moeten weer kopen om te sluiten.
De klapper komt zeker, maar de bus om in te stappen komt meerdere keren langs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Sunshine

• Bakstenen
22 mei 2026 08:13 - 22 mei 2026 08:15 #47282 door Sunshine
Dit jaar doet me denken aan begin 2007. In 2007 waren veel mensen erg negatief en velen gingen short posities aan omdat er geld werd gecreerd uit lucht en dat de huizenmarkt overspannen was en meerdere zaken niet klopte. 2007 werd afgesloten licht positief, en toen niemand meer repte over een daling kwam de daling in 2008 redelijk onverwacht omdat de meesten er niet meer in geloofden, omdat men ervan uit ging dat alle dippen werd er gekocht.

Mij zou het niks verbazen dat er volgend jaar pas een daling zal plaatsen vinden op het moment dat niemand ermeer in geloofd om dezefde reden als in 2008.
Laatst bewerkt: 22 mei 2026 08:15 door Sunshine.

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
22 mei 2026 07:48 - 22 mei 2026 07:56 #47281 door Sunshine
@ Bakstenen omdat je in mijn opinie een optie man bent, tenminste je weet er volgens mij best veel vanaf volg je ook het Youtube kanaal Tastylive? Ik vind het interresant om te volgen.
Laatst bewerkt: 22 mei 2026 07:56 door Sunshine.

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
22 mei 2026 07:24 - 22 mei 2026 07:26 #47280 door Sunshine
In mijn opinie is de enige manier om geld te verdienen is erg kort op de bal spelen, korte ritten maken. Puur vanwege als Trump z'n mond opend of als er roddes zijn dat de onder handelingen voorspoedig verloopt, er ongecontrolleerde koers beweging zijn.
Laatst bewerkt: 22 mei 2026 07:26 door Sunshine.

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
22 mei 2026 06:35 #47279 door Bakstenen
En eruit gestapt met verlies, wacht nu tot er een nieuw all time high staat

Bakstenen schreef : Ik ben short op de DOW gegaan, stop 50640

• Bakstenen
21 mei 2026 22:46 #47278 door Bakstenen
Hij blijft overal mee weg komen, en hij vult zijn zakken schaamteloos, zijn partijgenoten durven niets te zeggen, bang voor hun baan.

Tarzan schreef : Mijn positie keerde zich tegen mij door weer uitspraken van Trump dat de oorlog bijna voorbij is en de benzineprijzen weer gaan dalen tot onder waar ze waren voor de oorlog. Hoelang blijven mensen deze BS geloven? Ook al is alles geregeld morgen dan duurt het nog maanden voor de tankers vanuit het midden-oosten de bestemmingen hebben bereikt. Dus olie zal wel wat dalen maar zal toch voorlopig boven de $90 blijven.

• Bakstenen
21 mei 2026 22:44 #47277 door Bakstenen
Barrières soort opties bij IG markets, voordeel, kan nooit meer als mijn inleg verliezen, slaapt rustiger voor mij, en deze ook 24 uur per dag sluiten

Tarzan schreef : Futures, opties?

• Bakstenen
21 mei 2026 22:21 #47276 door Tarzan
Mijn positie keerde zich tegen mij door weer uitspraken van Trump dat de oorlog bijna voorbij is en de benzineprijzen weer gaan dalen tot onder waar ze waren voor de oorlog. Hoelang blijven mensen deze BS geloven? Ook al is alles geregeld morgen dan duurt het nog maanden voor de tankers vanuit het midden-oosten de bestemmingen hebben bereikt. Dus olie zal wel wat dalen maar zal toch voorlopig boven de $90 blijven.

Formerly known as Knakenpoetser

• Tarzan
  • Tarzan's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 1.203 seconden