Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

05 feb 2021 09:07 #46895 door C49
Mogelijk een reversal in de euro/dollar.
Het mooiste zou een entry long @ 1.1925 met stop op 1.1920 (wel rekening houden met eventuele spread).of is het nu al voorbij en gaan we hierna omhoog??

Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
29 jan 2021 21:08 #46894 door Bakstenen
Kleine "beleggers " verenigen zich, is dat goed of slecht? je ziet wel zodra de kleine belegger wat verdiend, men deze wil beschermen, IB en nog een paar andere banken, daar kon je Gameshop alleen nog maar verkopen, wie wordt er nu beschermd?
Maar men heeft nu ontdekt dat als men massaal een aandeel koopt, dit winst oplevert voor de mensen die eerst zijn ingestapt, vergelijk het met een ketting brief.
Ik vrees het ergste als dit gaat gebeuren

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
29 jan 2021 11:48 #46893 door C49
Als deze trendline op de 1Hr chart wordt gebroken ,is er een grote kans dat we eerst de 1.2200 gaan halen voor de 1.2050 en misschien nog lager.



C49 schreef : Laatste dag van de maand ,zodadelijk Duitse cijfers.
Ik ga ervanuit dat de Euro de 1.2050 gaat uitnemen.

Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
29 jan 2021 09:31 #46892 door C49
Laatste dag van de maand ,zodadelijk Duitse cijfers.
Ik ga ervanuit dat de Euro de 1.2050 gaat uitnemen.

Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
22 jan 2021 13:48 #46891 door Linkerbaan
Probleem met bitcoin

geen onderliggende waarde (behalve het systeem misschien) maar vooral.
Dit kan toch geen wereldstandaard worden? 80% van de coins zijn al gemined.
Een aantal zijn meervoudig miljardair omgerekend in fiat geld.
En die zijn in handen van een handjevol mensen, die andere 7 mrd mensen op aarde de kruimels zeker? :-)

Bakstenen schreef : Je zal toch maar als ondernemer dag en nacht in de weer zijn om wat winst te maken, en anderen kopen een munt die ze niet eens zien, voor $ 20.000, en binnen 1 week kan je 100% winst maken.
Dan maak je een mooie auto, en komt er iemand die elektrische auto's maakt, alleen winst maakt door CO2 rechten te verkopen, stijgt je vermogen in 1 jaar met 160 miljard.
Ik zeg het wel meer, een oud gezegde van W.D.Gann, was," ons heden ligt in het verleden".
Toen in april werd gelachen om de mensen die nu vlug een rekening wilde openen om te gaan "beleggen", die lachen nu de anderen uit, AEX toen 390, nu 646, stijging van bijna 66%.
Er waren mensen die puts AEX wilde schrijven b.v de Pdec 23 uitoefenprijs 300 , rond de 60€,kon niet want men wilde de mensen beschermen en verboden lang lopende puts te schrijven.
Heb ik dit zien aankomen? nee in de verste verte niet, heb er wel leuk aan verdiend, ook mensen in mijn omgeving, toen Shell rond de 11€ stond, gewoon kopen, en voorlopig niet meer naar omkijken, maar ook hier, dat de koers nu 50% hoger staat, had ik ook niet verwacht.
En waar gaan we heen? wist ik het maar, ook hier is de samenleving verdeeld, mensen die hun " kennis" van FB halen , en genoeg wappies die van alles beweren, en als je dan ziet dat je als agent voor een schijtloontje een verboden demonstratie mag tegen houden, waar je tegenstanders staan te filmen, ondertussen heb jij al een flink aantal klappen gehad, jij deelt er een uit, en je staat op sociaal media.
Zo dominee Bakstenen gaat morgen weer eens de grafieken bekijken, was een guitig weekje zou Fred zeggen, heb nu alleen nog calls Shell.


Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
22 jan 2021 13:45 #46890 door Linkerbaan
HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!!!!

:cheer: :woohoo:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
12 jan 2021 20:24 #46889 door bubbeltrader
Goede avond,

Iedereen nog een voorspoedig en gezond 2021 gewenst.
Als de regenten nu eens alles uit de handen laten vallen en ervoor zorgen dat er snel vaccins geleverd worden en we op hele korte termijn allemaal ingeënt zijn, dan ben ik tevreden over 2021.
Veel beloven en weinig geven is typisch Nederlands.
Maar .. na regen komt zonneschijn...

Dus nog even doorbijten.

O ja, de beurs.. de printers bij de centrale banken staan nog steeds aan.
De volgende generatie zal dit ""papierprobleem" (denk dat vanaf eind 2022 geen chartaal geld meer wordt toegestaan) mogen oplossen.

Succes

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • bubbeltrader
  • bubbeltrader's Profielfoto
12 jan 2021 10:44 #46888 door C49
EurUsd 4Hr nadert een interessante zone . Eerst stops uitnemen dan omhoog en dan afwachten of we een bevestiging krijgen van een verwachte correctie of eventueel een trendommekeer.

Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
08 jan 2021 22:36 #46887 door Bakstenen
Je zal toch maar als ondernemer dag en nacht in de weer zijn om wat winst te maken, en anderen kopen een munt die ze niet eens zien, voor $ 20.000, en binnen 1 week kan je 100% winst maken.
Dan maak je een mooie auto, en komt er iemand die elektrische auto's maakt, alleen winst maakt door CO2 rechten te verkopen, stijgt je vermogen in 1 jaar met 160 miljard.
Ik zeg het wel meer, een oud gezegde van W.D.Gann, was," ons heden ligt in het verleden".
Toen in april werd gelachen om de mensen die nu vlug een rekening wilde openen om te gaan "beleggen", die lachen nu de anderen uit, AEX toen 390, nu 646, stijging van bijna 66%.
Er waren mensen die puts AEX wilde schrijven b.v de Pdec 23 uitoefenprijs 300 , rond de 60€,kon niet want men wilde de mensen beschermen en verboden lang lopende puts te schrijven.
Heb ik dit zien aankomen? nee in de verste verte niet, heb er wel leuk aan verdiend, ook mensen in mijn omgeving, toen Shell rond de 11€ stond, gewoon kopen, en voorlopig niet meer naar omkijken, maar ook hier, dat de koers nu 50% hoger staat, had ik ook niet verwacht.
En waar gaan we heen? wist ik het maar, ook hier is de samenleving verdeeld, mensen die hun " kennis" van FB halen , en genoeg wappies die van alles beweren, en als je dan ziet dat je als agent voor een schijtloontje een verboden demonstratie mag tegen houden, waar je tegenstanders staan te filmen, ondertussen heb jij al een flink aantal klappen gehad, jij deelt er een uit, en je staat op sociaal media.
Zo dominee Bakstenen gaat morgen weer eens de grafieken bekijken, was een guitig weekje zou Fred zeggen, heb nu alleen nog calls Shell.


Bakstenen schreef : Zelf effe te druk met alles, vraag niet waarmee, maar mij hoor je niet klagen.
Ja wat gaat 2021 brengen?, als je ziet dat een bedrijf als Tesla wat nog geen cent met auto's maken verdiend heeft, anderen verslaan, als een Bitcoin de 30.000 aanraakt, en je die niet veilig kan opbergen, de huizenprijzen blijven stijgen, ondernemers hoor je dagelijks klagen, en de faillissementen zakken, dan weet ik het ook niet meer

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
05 jan 2021 11:59 #46886 door C49
Vraag is alleen zal Euro eerst de dubbeltop uitnemen of eerst de gap rondom 1.2210/30

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
05 jan 2021 11:56 #46885 door C49
Als dxy nog de verwachte low gaat maken ,dan zal euro/dollar de dubbel top at 1.2309/10 even uit willen nemen.

Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
05 jan 2021 10:21 #46884 door C49
Als dit scenario uitkomt dan kunnen we wel eens een dollarrally verwachten in 2021.

Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
04 jan 2021 17:10 #46883 door C49
Britse Pond reageerde vande level maar volgens mij is kans groot op een trendrevesal.Indien long gegaan , protect je winst en laat het niet in een verlies veranderen.

Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
04 jan 2021 12:22 #46882 door C49
Britse Pond had niet boven de 1.3624 moeten closen , trend zet nu ook niet meer door .Lijkt erop dat het pond naar een downtrend gaat draaien , kan wel eens erg hard gaan als die brexit euforie grandioos gaat tegenvallen in de UK.

C49 schreef : Bullish op het Britse Pond , afwachten of er volgende week een longkans komt in de zone 1,3550/70.



en ( als het niet verloren gaat bij deze vele posters) natuurlijk

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
04 jan 2021 10:04 #46881 door ArnoB
Iedereen de allerbeste wensen!

Niet zo mooi om te horen Gretsch, hoop dat er snel verbetering komt voor je.
Het jaar 2020 heeft voor mij wel wat dingen veranderd, maar heeft ook juist ruimte gegeven om extra energie te stoppen in nieuwe ontwikkelingen. Het heeft in ieder geval niet nadelig uitgepakt.

En of het anders aangepakt had kunnen worden... vast wel, maar of dat veel beter zou zijn betwijfel ik.
Een totale lockdown van alles voor 2 maanden zou het beste zijn om het eronder te krijgen, maar dan komt daarna alsnog het probleem. Nederland is heel open en het dichtgooien en controleren van alle binnenkomende personen is niet te doen. We zullen ons er doorheen moeten bijten.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
03 jan 2021 20:46 #46880 door Bakstenen
Gretsch,
ja er zijn ondernemers die nu dubbel verdienen, maar kan jij niets online doen? blijft een vreemde tijd, maar helaas moet je tegenwoordig alles in wetten vastleggen, voorbeeld, men was verplicht een negatieve test te overleggen, als je Nederland binnenkwam , je raad het al, er wordt weer een rechtszaak daarover gevoerd, en moet het alsnog in een wet, iedereen klaagt over teveelregels, maar als Rutte gewoon vraagt, draag een kapje, vrijwillig dan doet men het niet, moet er weer speciaal een wet komen, afgelopen zomer had men het aardig onder controle en het is als zand tussen de handen weg geglipt.
En ik behoor tot de risico groep, pas goed op, maar wordt er ook niet vrolijk van, financieel hoef ik mij geen zorgen te maken, is een pluspunt, omdat ik al vroeg begonnen ben na te denken over later, maar ook dan moet je een paar keer over rekenen, en ook geluk hebben in dit leven.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.902 seconden