Day Trading
Dat had ik ook gezien, de spread, maar dat kan ook niet anders met zulke spikes in de koers
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
Mag iets rustiger voor mij.
- Zigo
-
- Zigo
-

- Gompie
-
- Bakstenen
-
- Gompie
-
Stijgt de BTC vandaag 6000
Maar goed, Shell maakte er ook een guitige dag van
- Bakstenen
-
- Gompie
-
- C49
-
Maar men heeft nu ontdekt dat als men massaal een aandeel koopt, dit winst oplevert voor de mensen die eerst zijn ingestapt, vergelijk het met een ketting brief.
Ik vrees het ergste als dit gaat gebeuren
- Bakstenen
-
- C49
-
- C49
-
geen onderliggende waarde (behalve het systeem misschien) maar vooral.
Dit kan toch geen wereldstandaard worden? 80% van de coins zijn al gemined.
Een aantal zijn meervoudig miljardair omgerekend in fiat geld.
En die zijn in handen van een handjevol mensen, die andere 7 mrd mensen op aarde de kruimels zeker?

Bakstenen schreef : Je zal toch maar als ondernemer dag en nacht in de weer zijn om wat winst te maken, en anderen kopen een munt die ze niet eens zien, voor $ 20.000, en binnen 1 week kan je 100% winst maken.
Dan maak je een mooie auto, en komt er iemand die elektrische auto's maakt, alleen winst maakt door CO2 rechten te verkopen, stijgt je vermogen in 1 jaar met 160 miljard.
Ik zeg het wel meer, een oud gezegde van W.D.Gann, was," ons heden ligt in het verleden".
Toen in april werd gelachen om de mensen die nu vlug een rekening wilde openen om te gaan "beleggen", die lachen nu de anderen uit, AEX toen 390, nu 646, stijging van bijna 66%.
Er waren mensen die puts AEX wilde schrijven b.v de Pdec 23 uitoefenprijs 300 , rond de 60€,kon niet want men wilde de mensen beschermen en verboden lang lopende puts te schrijven.
Heb ik dit zien aankomen? nee in de verste verte niet, heb er wel leuk aan verdiend, ook mensen in mijn omgeving, toen Shell rond de 11€ stond, gewoon kopen, en voorlopig niet meer naar omkijken, maar ook hier, dat de koers nu 50% hoger staat, had ik ook niet verwacht.
En waar gaan we heen? wist ik het maar, ook hier is de samenleving verdeeld, mensen die hun " kennis" van FB halen , en genoeg wappies die van alles beweren, en als je dan ziet dat je als agent voor een schijtloontje een verboden demonstratie mag tegen houden, waar je tegenstanders staan te filmen, ondertussen heb jij al een flink aantal klappen gehad, jij deelt er een uit, en je staat op sociaal media.
Zo dominee Bakstenen gaat morgen weer eens de grafieken bekijken, was een guitig weekje zou Fred zeggen, heb nu alleen nog calls Shell.

Iedereen nog een voorspoedig en gezond 2021 gewenst.
Als de regenten nu eens alles uit de handen laten vallen en ervoor zorgen dat er snel vaccins geleverd worden en we op hele korte termijn allemaal ingeënt zijn, dan ben ik tevreden over 2021.
Veel beloven en weinig geven is typisch Nederlands.
Maar .. na regen komt zonneschijn...
Dus nog even doorbijten.
O ja, de beurs.. de printers bij de centrale banken staan nog steeds aan.
De volgende generatie zal dit ""papierprobleem" (denk dat vanaf eind 2022 geen chartaal geld meer wordt toegestaan) mogen oplossen.
Succes
- bubbeltrader
-
- C49
-