Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- C49
-
- C49
-
- C49
-
Bakstenen schreef : Dat weet ik, maar je heb er nu meer instaan zie ik
- Gompie
-
Gompie schreef : @Bakstenen. Gebruik geen Time Frame. Wel zo overzichtelijk. Range Bars
- Bakstenen
-
Gompie schreef : Ben hier al lang mee bezig. Is niet nieuw BS.
Sinds een klein half jaar glasvezel van Caiway. Wat een waardeloze club is dat. Klopt echt helemaal niets van. Delta is dat geworden. Willen ook KPN overnemen. Kan heel Nederland genieten van die zooi.
- Bakstenen
-
- Gompie
-
Sinds een klein half jaar glasvezel van Caiway. Wat een waardeloze club is dat. Klopt echt helemaal niets van. Delta is dat geworden. Willen ook KPN overnemen. Kan heel Nederland genieten van die zooi.
Bakstenen schreef : Even geen tijd, verleden week nieuwe router en glasvezelmodem gekregen, week geen internet, eindelijk mailprogramma aan de praat gekregen, nu nog de printer van mijn vrouw, vind het niet gek dat mensen gek worden van de huidige tijd.
Maar ik zie nu andere grafieken van je, ben je veranderd Gompie?
- Gompie
-
- C49
-
Maar ik zie nu andere grafieken van je, ben je veranderd Gompie?
- Bakstenen
-
- Gompie
-
- Gompie
-
In de Fx trade je natuurlijk altijd een spread , hetgeen toch anders is .
De FX markt is ook een factor 10 of zowat groter dan de stockmarket ,dus de manipulatie is veel meer tijd- en geldrovend dan in de indices.
Bakstenen schreef : Uiteraard moet je een goed methode hebben, maar als de koersen flipflappen, wordt steeds je stop geraakt, is mijn ervaring, wel met de DAX .
- C49
-
C49 schreef : Jawel Bakstenen , als FX trader heb je natuurlijk een keuze als ik AUD CAD of NZDJPY etc. handel dan hebben die verkiezingen niet zo veel invloed als op de USD pairs.
Zo ook met Brexit is het oppassen met GBP crosses , hoewel ik gisteren toch wel
EURGBP geshort heb.(wel met SL 5 pips)
Alles draait om je verliezen zo veel mogelijk te beperken en je moet uiteraard wel een goede methode hebben.
- Bakstenen
-
Zo ook met Brexit is het oppassen met GBP crosses , hoewel ik gisteren toch wel
EURGBP geshort heb.(wel met SL 5 pips)
Alles draait om je verliezen zo veel mogelijk te beperken en je moet uiteraard wel een goede methode hebben.
Bakstenen schreef : C49,
nu is het wat rustiger, maar toen met de verkiezingen, was het toch erg volatiel, dan handel je ook gewoon door?
- C49
-
nu is het wat rustiger, maar toen met de verkiezingen, was het toch erg volatiel, dan handel je ook gewoon door?
- Bakstenen
-