Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

30 juli 2020 10:58 #46799 door Bakstenen
en uitgestapt

Bakstenen schreef : Fdax zit in een twijfelzone, weerstand rond 12800, zelf ben ik met een kleine short ingestapt, onder de 12760 breid ik die uit.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
28 juli 2020 16:20 #46798 door Bakstenen
Ben ik met je eens, alleen de mensen van een complot theorie denken er niet zo over, dat wij een andere mening hebben, ik dring niemand mijn mening op.

gretsch schreef : ik vindt dat je de mening van een ander ook moet respecteren zonder dat hij/zij belachelijk gemaakt wordt.
als je andere mensen onder uit haalt omdat ze anders denken en tegen de dingen aan kijken steven je af op een dictatuur waarin iedereen hetzelfde moet zijn en denken.
daarom:
kijk om naar je medemens ook al denkt hij anders dan jij, en heb respect voor een andere mening.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
28 juli 2020 14:44 #46797 door gretsch
ik vindt dat je de mening van een ander ook moet respecteren zonder dat hij/zij belachelijk gemaakt wordt.
als je andere mensen onder uit haalt omdat ze anders denken en tegen de dingen aan kijken steven je af op een dictatuur waarin iedereen hetzelfde moet zijn en denken.
daarom:
kijk om naar je medemens ook al denkt hij anders dan jij, en heb respect voor een andere mening.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • gretsch
  • gretsch's Profielfoto
28 juli 2020 11:36 #46796 door Bakstenen
Fdax zit in een twijfelzone, weerstand rond 12800, zelf ben ik met een kleine short ingestapt, onder de 12760 breid ik die uit.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ArnoB

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
28 juli 2020 11:35 #46795 door Bakstenen
Effe lachen dan maar
Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
27 juli 2020 21:05 #46794 door Bakstenen
Wat dacht je van mensen die geloven dat met het vaccin ook een chip van Bill Gates in je lichaam komt, pas nog discussie met iemand, in Amerika was een "dokter" en die had de oplossing voor het Corona, maar werden volgens de man tegengewerkt door de geneesmiddelen maffia, op mijn vraag, als het 100%werkt in Amerika dan zou Trump het toch wel omarmen, die is echt niet bang voor de maffia.
En dan hoor je niets meer

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
27 juli 2020 19:01 - 27 juli 2020 19:02 #46793 door Gompie
Complottheorieën ontstaan aan de borreltafel. Vervelende is inderdaad dat sommige mensen het gaan geloven.
Even er een paar opgezocht. Aarde is plat / Maanlanding in scene gezet / Paul is dead / Het Roswell incident / Bilderbergconferentie. ( dankjewel Google )
Google staan er vast nog veel meer.
Over Corona: www.parool.nl/wereld/de-5-meest-krankzin...%2Fwww.google.com%2F

ArnoB schreef : Ja, belachelijk dat zo veel mensen geloven dat dit virus verzonnen is en dat "de elite" dit allemaal hebben bedacht om de macht te grijpen en al het nieuws van NOS, RTL, enz... helpt daar aan mee. pffff

Laatst bewerkt: 27 juli 2020 19:02 door Gompie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ArnoB

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Gompie
  • Gompie's Profielfoto
27 juli 2020 08:35 #46792 door ArnoB
Ja, belachelijk dat zo veel mensen geloven dat dit virus verzonnen is en dat "de elite" dit allemaal hebben bedacht om de macht te grijpen en al het nieuws van NOS, RTL, enz... helpt daar aan mee. pffff

Bakstenen schreef : Waar gaan we heen?, Amerika stevent af op een burgeroorlog, nu begrijp ik waarom het goud een ATH maakt, het zou toch niet waar zijn dat sommigen al eerder wisten van de plannen van DT.
Maar ook hier in Nederland komen burgers tegenover elkaar te staan, i.p.v met elkaar.
Zijn roerige tijden

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
26 juli 2020 09:49 #46791 door Bakstenen
Waar gaan we heen?, Amerika stevent af op een burgeroorlog, nu begrijp ik waarom het goud een ATH maakt, het zou toch niet waar zijn dat sommigen al eerder wisten van de plannen van DT.
Maar ook hier in Nederland komen burgers tegenover elkaar te staan, i.p.v met elkaar.
Zijn roerige tijden

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
26 juli 2020 09:46 #46790 door Bakstenen
Is gelukt

Bakstenen schreef : Heb gezocht naar een telefoon nummer, maar vond nog een mail van jaar geleden, had al de chat geprobeerd, maar op de mail reageerde ze wel, zag ik net.


Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
21 juli 2020 20:05 #46789 door Bakstenen
Heb gezocht naar een telefoon nummer, maar vond nog een mail van jaar geleden, had al de chat geprobeerd, maar op de mail reageerde ze wel, zag ik net.


Gompie schreef : snap ik niet. moeilijk te bereiken. even bellen. zo gepiept


Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
21 juli 2020 12:38 #46788 door Gompie
snap ik niet. moeilijk te bereiken. even bellen. zo gepiept


Bakstenen schreef : Ik zit nog steeds long op de Dax, na de pc crash ben ik mijn inlog gegevens kwijt van Selfinvest, en die zijn moeilijk te bereiken

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Gompie
  • Gompie's Profielfoto
21 juli 2020 08:01 #46787 door Bakstenen
Ik stap even uit

Bakstenen schreef : Ik zit nog steeds long op de Dax, na de pc crash ben ik mijn inlog gegevens kwijt van Selfinvest, en die zijn moeilijk te bereiken

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
20 juli 2020 20:50 #46786 door Bakstenen
Ik zit nog steeds long op de Dax, na de pc crash ben ik mijn inlog gegevens kwijt van Selfinvest, en die zijn moeilijk te bereiken

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
20 juli 2020 18:56 #46785 door Gompie
Was er vandaag niet. Het was weer appeltje eitje voor degene die meedeinen op de waves. :P
Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Gompie
  • Gompie's Profielfoto
16 juli 2020 20:47 #46784 door Bakstenen
Begrijp niet waarom je het zo moeilijk vond het plaatje, hier het vervolg, denk dat we morgen gewoon door de high gaan, of althans de top van 8 juni, en dan bedoel ik op slotbasis.
Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.611 seconden