Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Circum
-
Toen Amazon, Apple, Bol.com op de markt kwam, werd er ook verteld dat dit nooit wat zou worden.
Wat is de echte waarde? Warrom betalen we voor een huis nu meer als 1 jaar geleden? Omdat er genoeg geld is.
Al jaren hoor je dat de $ wc papier wordt.
Maar goed, gewoon mee gaan met de waan van de dag.
Vanmorgen was een trade in de nacht gegaan, CFD van de Dax'm ik dacht, mooie prijs, nu is het jammer
- Bakstenen
-
Koersen moeten de economie weerspiegelen.
Echter ik heb het gevoel dat deze nog nooit zo ver af hebben gestaan van de werkelijkheid of er is een gigantische inflatie momenteel door de mega stimulans overal?
Ja er zijn takken die het veel beter doen in deze periode, maar toch ook genoeg bedrijven die op hun laatste tandvlees lopen. Met name in de VS is veel onrust, werkeloosheid en onzekerheid.
- ArnoB
-
Zigo schreef : Plagiaat?
Zonder Inzet Geen Overwinning
Z I G O
- Bakstenen
-
Zonder Inzet Geen Overwinning
Z I G O
Bakstenen schreef : Zonder inzet geen overwinning, koersen wijken teveel af, je zou zeggen moet niet uit maken, maar ik heb het even naast elkaar gelegen, ga de koersen omlaag, dan zet de MM de CFD koers 2 punten lager, en andersom, dus je staat elke keer bijna 3 punten achter voor je instapt.
je kan ook omdenken, en zeggen, als je dan long gaat, heb je 2 punten winst, maar zo werkt het niet helaas
- Zigo
-
je kan ook omdenken, en zeggen, als je dan long gaat, heb je 2 punten winst, maar zo werkt het niet helaas
Gompie schreef : Helaas, Veel tijd in gestoken en geen positief resultaat. Jammer.
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef : Robot,
ja, zijn wat uurtjes in gaan zitten, maar is een ramp, in WS wel goed resultaat, maar met een robot, helemaal shit, denk dat het komt omdat de koersen toch meet tick gewijs gaan bij de CFD, en ik kijk in WS naar de cash DAX.
Als ik de trade met de hand invoer lukt het wel om een positief resultaat te behalen.
Maar goed, het houd je van de straat, en met een mondkapje op is ook niet lekker.
- Gompie
-
ja, zijn wat uurtjes in gaan zitten, maar is een ramp, in WS wel goed resultaat, maar met een robot, helemaal shit, denk dat het komt omdat de koersen toch meet tick gewijs gaan bij de CFD, en ik kijk in WS naar de cash DAX.
Als ik de trade met de hand invoer lukt het wel om een positief resultaat te behalen.
Maar goed, het houd je van de straat, en met een mondkapje op is ook niet lekker.
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
gretsch schreef : ik vindt dat je de mening van een ander ook moet respecteren zonder dat hij/zij belachelijk gemaakt wordt.
als je andere mensen onder uit haalt omdat ze anders denken en tegen de dingen aan kijken steven je af op een dictatuur waarin iedereen hetzelfde moet zijn en denken.
daarom:
kijk om naar je medemens ook al denkt hij anders dan jij, en heb respect voor een andere mening.
- Bakstenen
-
als je andere mensen onder uit haalt omdat ze anders denken en tegen de dingen aan kijken steven je af op een dictatuur waarin iedereen hetzelfde moet zijn en denken.
daarom:
kijk om naar je medemens ook al denkt hij anders dan jij, en heb respect voor een andere mening.
- gretsch
-
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
En dan hoor je niets meer
- Bakstenen
-
Even er een paar opgezocht. Aarde is plat / Maanlanding in scene gezet / Paul is dead / Het Roswell incident / Bilderbergconferentie. ( dankjewel Google )
Google staan er vast nog veel meer.
Over Corona: www.parool.nl/wereld/de-5-meest-krankzin...%2Fwww.google.com%2F
ArnoB schreef : Ja, belachelijk dat zo veel mensen geloven dat dit virus verzonnen is en dat "de elite" dit allemaal hebben bedacht om de macht te grijpen en al het nieuws van NOS, RTL, enz... helpt daar aan mee. pffff
- Gompie
-
Bakstenen schreef : Waar gaan we heen?, Amerika stevent af op een burgeroorlog, nu begrijp ik waarom het goud een ATH maakt, het zou toch niet waar zijn dat sommigen al eerder wisten van de plannen van DT.
Maar ook hier in Nederland komen burgers tegenover elkaar te staan, i.p.v met elkaar.
Zijn roerige tijden
- ArnoB
-