Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

20 juni 2020 07:45 #46751 door Bakstenen
Als ik deze nu laat meelopen, maakt FXCM 800 per dag

gretsch schreef : nou, dan doe je dat toch gewoon,
laat die robot lopen bij FXCM met 10 cfd's, dan maak je 800 per dag, wie doet je wat.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
20 juni 2020 00:14 #46750 door gretsch
nou, dan doe je dat toch gewoon,
laat die robot lopen bij FXCM met 10 cfd's, dan maak je 800 per dag, wie doet je wat.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • gretsch
  • gretsch's Profielfoto
19 juni 2020 18:42 - 19 juni 2020 18:42 #46749 door Bakstenen
Vraag ik mij af, dan moeten ze een programma hebben lopen, die dat regelt, en wat schieten ze er mee op?, want als het in demo niet goed gaat, doe je het ook niet in het echt.
Met futures klopt het dat als er niemand verkoopt, je ook niets kan kopen, in een demo wel, dat verschil weet ik.
Maar er mag best wat verschil zijn, dus i.p.v 100 punten winst, maar 80 per dag :money: :cheer: cheer:

gretsch schreef : Bakstenen,
ik denk dat er zowiezo verschil is tussen demo en real door de bied en laat koersen.
met een demo heb je geen last van bied en laat, op een real account wel.
dus op een demo gaat de buy of sell eruit op de beste prijs, op een real account op de slechtste prjs (voor de trader).
op een demo heb je ook geen last van slippage, op een echt account wel.
er zit een enorm verschil tussen een demo en een real account, ook al lijkt dat in de historie van de grafiek niet zo.
Het beste is om dan een cent account te openen en de EA daar op te laten draaien, dan kun je zien hoe hij in het echt werkt.
is maar een idee....
wie ben ik.

Laatst bewerkt: 19 juni 2020 18:42 door Bakstenen.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
19 juni 2020 18:05 #46748 door C49
FXCM is een van de grootste en zondermeer veilig is gereguleerd door de FCA , de engelse beurswaakhond waarbij bij een eventueel Faillisement een staatsgarantie geld net zoals n Nederland alleen in engelse ponden , wat op dit moment gezien de koers niet zo gunstig.

activtraders ken ik niet.
Kijk bij brokers altijd naar de regulatie betreffende het customer account beheer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bakstenen

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
19 juni 2020 17:39 #46747 door gretsch
Bakstenen,
ik denk dat er zowiezo verschil is tussen demo en real door de bied en laat koersen.
met een demo heb je geen last van bied en laat, op een real account wel.
dus op een demo gaat de buy of sell eruit op de beste prijs, op een real account op de slechtste prjs (voor de trader).
op een demo heb je ook geen last van slippage, op een echt account wel.
er zit een enorm verschil tussen een demo en een real account, ook al lijkt dat in de historie van de grafiek niet zo.
Het beste is om dan een cent account te openen en de EA daar op te laten draaien, dan kun je zien hoe hij in het echt werkt.
is maar een idee....
wie ben ik.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • gretsch
  • gretsch's Profielfoto
19 juni 2020 16:40 #46746 door Bakstenen
Ik heb er 2 lopen, 1 bij FXCM, en daar heb ik een real account, maar ben aan het oefenen in demo, en wel een demo bij Activtrades.

Maar er zit verschil in, maar goed heb ik wat om uit te zoeken, welke is goed trouwens? ik bedoel qwa zekerheid?

C49 schreef : Als de MT4 een demo is dan krijg je waarschijnlijk niet alle koersen door , meestal is de demo een afgeknepen datafeed.
Bij de FDax moet je uiteraard rekening houden met de rollover.
de CFD's zijn continuous en zijn meestal gebaseerd op de Cash index ,maar iedere broker kan hierin een prijsverschil hebben , alhoewel dit over het algemeen niet erg groot is en wel consistent . Dus een broker geeft altijd iets hogere of altijd iets lagere koersen door.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
19 juni 2020 09:52 #46745 door C49
Als de MT4 een demo is dan krijg je waarschijnlijk niet alle koersen door , meestal is de demo een afgeknepen datafeed.
Bij de FDax moet je uiteraard rekening houden met de rollover.
de CFD's zijn continuous en zijn meestal gebaseerd op de Cash index ,maar iedere broker kan hierin een prijsverschil hebben , alhoewel dit over het algemeen niet erg groot is en wel consistent . Dus een broker geeft altijd iets hogere of altijd iets lagere koersen door.

Bakstenen schreef : Gompie, het gekke is, ik het het pakket Walstreet for Windows, daar ,krijg ik de koersen binnen, zowel met de Fdax als de cashdax laat ik deze indicator lopen, gaat super, in de mt4 van active super slecht, ik kan er nog geen vinger op leggen.
Misschien gaan de koersen daar sneller heen en weer

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
18 juni 2020 22:49 #46744 door Bakstenen
Circum,
Wat zijn jouw gedachten de komende maand?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
18 juni 2020 14:06 #46743 door Circum
.
De DAX dendert in het TripleTimeFrame systeempje aardig door. Alles keurig in de DownTrend-Modus.
.
Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Circum
  • Circum's Profielfoto
18 juni 2020 02:44 - 18 juni 2020 02:45 #46742 door Gompie
Het maakt ook nog verschil welke MT4 broker je neemt. Ik weet het niet. Blijft vreemd.

Bakstenen schreef : Gompie, het gekke is, ik het het pakket Walstreet for Windows, daar ,krijg ik de koersen binnen, zowel met de Fdax als de cashdax laat ik deze indicator lopen, gaat super, in de mt4 van active super slecht, ik kan er nog geen vinger op leggen.
Misschien gaan de koersen daar sneller heen en weer

Laatst bewerkt: 18 juni 2020 02:45 door Gompie.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Gompie
  • Gompie's Profielfoto
17 juni 2020 20:15 #46741 door Bakstenen
Gompie, het gekke is, ik het het pakket Walstreet for Windows, daar ,krijg ik de koersen binnen, zowel met de Fdax als de cashdax laat ik deze indicator lopen, gaat super, in de mt4 van active super slecht, ik kan er nog geen vinger op leggen.
Misschien gaan de koersen daar sneller heen en weer

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
17 juni 2020 19:26 #46740 door Gompie
Ben nieuwsgierig. Ben er ook mee bezig geweest. Heb er zeker 10 uitgeprobeerd. Gaat soms even goed en dan........................... rien ne va plus, het geld is niet meer van u. Gelukkig monopoly geld.

Bakstenen schreef : Heeft een kennis gemaakt voor mij, loopt nu in demo

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Gompie
  • Gompie's Profielfoto
16 juni 2020 06:28 #46739 door Bakstenen
Stomme pech, is ook een gekke markt, 1 x knipperen met je ogen en er staan 500 punten bij

gretsch schreef : Goedemorgen,
dax long is uitgestopt bij mij -157 punten, usd/jpy long loopt nog.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
15 juni 2020 18:15 #46738 door Bakstenen
Heeft een kennis gemaakt voor mij, loopt nu in demo

Gompie schreef : heb je die zelf gemaakt of gekocht die robot. draait die demo?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
15 juni 2020 17:43 - 15 juni 2020 17:51 #46737 door Gompie
heb je die zelf gemaakt of gekocht die robot. draait die demo?

Bakstenen schreef : Super, ben blij dat ik al op leeftijd ben, ik ben ook bezig om een robot te laten draaien, maar ik zit met de koersen die niet gelijk lopen, ik zit bij FXCM, en Activetraders met MT4, vandaag met Walstreet for Windows, met de FDAX zelfde instellingen, sta ik goed op winst met Active op verlies.
Daar ben ik nog wel even mee bezig

Laatst bewerkt: 15 juni 2020 17:51 door Gompie.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Gompie
  • Gompie's Profielfoto
15 juni 2020 17:11 #46736 door Bakstenen
Super, ben blij dat ik al op leeftijd ben, ik ben ook bezig om een robot te laten draaien, maar ik zit met de koersen die niet gelijk lopen, ik zit bij FXCM, en Activetraders met MT4, vandaag met Walstreet for Windows, met de FDAX zelfde instellingen, sta ik goed op winst met Active op verlies.
Daar ben ik nog wel even mee bezig

Linkerbaan schreef : Hoi allen

Iedereen in good shape hier??

Vraag: weten jullie een goed Metatrader 5 platform, liefst vanuit NL ?

Ik heb inmiddels een boek geschreven over mijn handelssysteem :) , in NL en bijna klaar met UK vertaling en de website.....

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden