Day Trading
Op Het Laatste Nieuws, de meest gelezen krant van België, kwam enkele dagen geleden de huis-tuin-financiële-expert van dienst met hele grote stelligheid verkondigen dat we de bodems van maart nooit meer gingen zien ! Echt ? Ge moet goed zot zijn om zo een onzin met dat soort stelligheid te debiteren, echt van de zotte. Zwijg dan hé. Grrr.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- janneman
-
- ArnoB
-
misschien te vroeg, dat is altijd de gok, maar heb er een duidelijk stop onder zitten, en als die geraakt wordt heb ik pech gehad.
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
not bad.
- gretsch
-
heb een long trade geopend op usd/jpy, en dat ga ik weer op dezelfde manier doen als met de short.
dus met een trailing (als alles goed blijft gaan).
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
gretsch schreef : ja, swings zijn erg lastig, ik weet er alles van.
maar soms heb je geluk, die twee van mij (dax en usd/jpy) zijn er uitgegaan op de trailing stop.
doe je de london breakout met gbp/usd?
- C49
-
maar soms heb je geluk, die twee van mij (dax en usd/jpy) zijn er uitgegaan op de trailing stop.
doe je de london breakout met gbp/usd?
- gretsch
-
Ik trade de Weerstand en steunniveaus op de 1 uur grafiek of doe soms aan Londen openingrange Breakout trades op 5 minuten basis .
Dit allemaal vanwege de min of meer Bijzondere toestanden in de wereld.
gretsch schreef : Cees,
je zei dat je al een tijd van de yen afbleef, maar wat doe je de laaste tijd wel dan?
- C49
-
je zei dat je al een tijd van de yen afbleef, maar wat doe je de laaste tijd wel dan?
- gretsch
-
nou ja het is wel vrij veel in iedergeval haha.
ik heb er 10 (lots), dus daar kan ik een leuke deur mee intrappen haha.
C49 schreef : Gretsch het is 200 pips , sinds enkele jaren geven de brokers quotes van 0.1 pip ipv vroeger hele pips.
- gretsch
-
- C49
-
trailing stop staat nu op dik 2000 pips,dus ga er zowiezo dik aan verdienen, en met deze trade maak ik weer een hoop foute dax trade's goed van de afgelopen maand.
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
Cijfers deden totaal niets nada niets, deze cijfers gaven vroeger extreme moves ,nu niets. misschien teken aan de wand??
gretsch schreef : oke, dankje, duidelijk.
ik heb ook geen benul, had de mazzel dat ik vrij snel in een downtrend terecht kwam, maar technisch heb ik ook geen idee.
ik laat mij gewoon uistoppen op de stoplijn. en dan even in de wacht.
- C49
-
voor mijn part maakt hij 100 miljoen per jaar, i don't care.
C49 schreef : Nou zo'n sukkel is het niet hoor. Hij beheert 2 goedlopende websites over sport, komt regelmatig voor in radio uitzendingen en in tv programma's ,maar altijd op een sarcastische manier en of deze podcasts nu echt of satirisch zijn is onbekend ,maar er zijn genoeg amerikanen die dit blindelings volgen.
Kijk eens naar de chart van TESLA , lijkt wel een cryptomunt of piramide spel.
- gretsch
-
ik heb ook geen benul, had de mazzel dat ik vrij snel in een downtrend terecht kwam, maar technisch heb ik ook geen idee.
ik laat mij gewoon uistoppen op de stoplijn. en dan even in de wacht.
C49 schreef : Helaas Gretsch
Nee heb totaal geen idee , dadelijk 14h30 joblessclaims kan alles overhoop gooien.
Misschien gaat hij nog naar 106,50 maar weet alleen dat ik absoluut geen Yen deze tijden trade .het vliegt alle kanten op.
Nog 15 minuten nu.
- gretsch
-
Nee heb totaal geen idee , dadelijk 14h30 joblessclaims kan alles overhoop gooien.
Misschien gaat hij nog naar 106,50 maar weet alleen dat ik absoluut geen Yen deze tijden trade .het vliegt alle kanten op.
Nog 15 minuten nu.
gretsch schreef : @Cees,
jij een idee over event. bodemvorming usd/jpy?
- C49
-