Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

10 feb 2021 11:45 #46927 door Bakstenen
Het gaat er niet om of ze stijgen of dalen, maar hij heeft een beurs genoteerde onderneming, dat is het verschil.


Gompie schreef : Zo werkt de markt kennelijk. Hij kocht ze en de markt ging up na zijn tweet. Ze kunnen even snel weer minder waard worden . 30% is niks Hoor je niemand dan over lullen.


Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
10 feb 2021 11:44 #46926 door C49
Ik brand helemaal niets af . Zeg alleen dat dit koersmanipulatie is en dat hij dit al voor de tweede keer flikt .
De eerste keer heeft hij al eeen fikse boete gekregen en misschien nu weer.
Als een beurshandelaar op Wallstreet zoiets doet , heeft die een groot probleem en raakt waarschijnlijk zijn licentie kwijt en maybe zelfs gevangenisstraf.
Maar ik houd mijn mond maar verder en wens iedereen veel succes verder.
Bye bye


Gompie schreef : Heer Musk wordt afgebrand omdat hij Bitcoins en Dogecoins omhoog tweet. Dat is toch zijn goed recht. Leuk is anders. Maar de meute loopt achter hem aan. Als het je niet bevalt haal ik mijn comments wel weg.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
10 feb 2021 11:42 #46925 door Gompie
Hoop dat C49 zijn comment achterlaat. Ben nieuwsgierig.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Gompie
  • Gompie's Profielfoto
10 feb 2021 11:41 - 10 feb 2021 11:41 #46924 door Gompie
Zo werkt de markt kennelijk. Hij kocht ze en de markt ging up na zijn tweet. Ze kunnen even snel weer minder waard worden . 30% is niks Hoor je niemand dan over lullen.


Bakstenen schreef : Het gaat erom dat Musk CEO is van een beursbedrijf, als bakstenen twittert dat die Bitcoin gekocht heeft voor zijn bedrijf, krijg ik alleen de lachers op mijn hand

Laatst bewerkt: 10 feb 2021 11:41 door Gompie.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Gompie
  • Gompie's Profielfoto
10 feb 2021 11:37 #46923 door Bakstenen
Het gaat erom dat Musk CEO is van een beursbedrijf, als bakstenen twittert dat die Bitcoin gekocht heeft voor zijn bedrijf, krijg ik alleen de lachers op mijn hand

Gompie schreef : Ik hoef geen gelijk te hebben. Zo zie ik het. We staren ons blind op de Bitcoin omdat die zoveel 'waard 'is. ik heb Ripples gekocht ca. 10-14 dagen geleden. Zijn nu bijna het dubbele waard. Zijn ook omhoog getweet. Zal het netjes proberen te houden.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
10 feb 2021 11:32 #46922 door Gompie
Ik hoef geen gelijk te hebben. Zo zie ik het. We staren ons blind op de Bitcoin omdat die zoveel 'waard 'is. ik heb Ripples gekocht ca. 10-14 dagen geleden. Zijn nu bijna het dubbele waard. Zijn ook omhoog getweet. Zal het netjes proberen te houden.

Bakstenen schreef : Kom op Gompie, gewoon postten, ik heb ze niet, ik doe liever iets waar ik nog redelijk kan begrijpen.
Maar en dat zeg ik ook, hij speelt het spel niet eerlijk.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Gompie
  • Gompie's Profielfoto
10 feb 2021 11:27 - 10 feb 2021 11:29 #46921 door Gompie
Even rekenen. Corrigeer me maar als het niet klopt. Zijn zoveel nullen.
Er zijn lees ik: 21.000.000 BTC in omloop
Die zijn waard 21.000.000 * 40.000 $
Reken ik goed? 840.000.000.000 $
Heer Musk koopt voor 1.500.000.000 $
tweet dat en de wereld staat op z'n kop.
In procenten stelt dat niks voor.
Laatst bewerkt: 10 feb 2021 11:29 door Gompie.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Gompie
  • Gompie's Profielfoto
10 feb 2021 11:19 #46920 door Bakstenen
Kom op Gompie, gewoon postten, ik heb ze niet, ik doe liever iets waar ik nog redelijk kan begrijpen.
Maar en dat zeg ik ook, hij speelt het spel niet eerlijk.

Gompie schreef : Heer Musk wordt afgebrand omdat hij Bitcoins en Dogecoins omhoog tweet. Dat is toch zijn goed recht. Leuk is anders. Maar de meute loopt achter hem aan. Als het je niet bevalt haal ik mijn comments wel weg.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
10 feb 2021 11:08 #46919 door Gompie
Heer Musk wordt afgebrand omdat hij Bitcoins en Dogecoins omhoog tweet. Dat is toch zijn goed recht. Leuk is anders. Maar de meute loopt achter hem aan. Als het je niet bevalt haal ik mijn comments wel weg.

C49 schreef : Dit comment slaat gewoon nergens op

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Gompie
  • Gompie's Profielfoto
10 feb 2021 11:05 #46918 door C49
Dit comment slaat gewoon nergens op

Gompie schreef : Als je er niet tegen kan dat de Dogecoin en de Bitcoin omhoog geluld worden kun je toch iets anders kopen. Heeft iemand hier verder nog crypto muntjes? Of ben ik de enige?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
10 feb 2021 11:02 #46917 door Gompie
Nou vooruit dan maar. Mijn muntjes.

Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Gompie
  • Gompie's Profielfoto
10 feb 2021 11:00 #46916 door Gompie
Waarom koop je Bitcoins? Er zijn nog 4000 crypto muntjes. Achter heer Musk aanlopen is echt niet nodig. Ik snap niet wat er mis is met zijn tweets.

Zigo schreef : Inderdaad 30% van 1.5mjd is 450.000.000,00$.
Als Musk geld nodig zou hebben om raketten te financieren en hij verkoopt omdat hij voldoende heeft gewonnen.
De brave man van de straat, daarentegen heeft bv.1500 € geïnvesteerd en stelt vast dat de bitcoin nog maar de helft waard is, niet wetende wanneer dit gebeurt, want de assistente van Musk had hem vergeten te bellen over de verkooptransactie.
De assistente, ondertussen directeur raket. De brave man van de straat heeft nog 758.5 € over, na aftrek van kosten, en investeert dit bedrag in EURUSD, Gevolg, doordat de bitcoins zijn verkocht wordt de $ terug sterker en de man verliest nogmaals 122.7 € + kosten en belt tenslotte, ten einde raad naar, TradingTalk om te vragen wat hij nu moet doen.

The end

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Gompie
  • Gompie's Profielfoto
10 feb 2021 10:57 #46915 door Gompie
Als je er niet tegen kan dat de Dogecoin en de Bitcoin omhoog geluld worden kun je toch iets anders kopen. Heeft iemand hier verder nog crypto muntjes? Of ben ik de enige?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Gompie
  • Gompie's Profielfoto
10 feb 2021 10:20 #46914 door Bakstenen
Dax maakte maandag een nieuwe high opde 240 minuten, en nu is het steeds beetje terug
zit nogal wat weerstand op dit punt, 14000
Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
10 feb 2021 09:51 - 10 feb 2021 13:08 #46913 door C49
Eerst dogecoin vermelden in een tweet en dan daarna een hashtag bitcoin vermelden in een tweet en beide keren zien dat de koersen na deze tweets omhoog vliegen , dan een terugval afwachten
.Daarna voor 1.5 mijard bitcoin kopen en daarna dit weer tweeten en dat je misschien in de toekomst zo'n Shitcar Tesla ermee kunt kopen .????

Volgens mij pure marktmanipulatie en ik neem aan dat hij voor de tweede keer een onderzoek van de SEC kan verwachten.
Maar ja hij komt natuurlijk uit de GoldmanSachs groep en weet wel hoe je de boel een rad voor de ogen kunt draaien.
Laatst bewerkt: 10 feb 2021 13:08 door C49.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
10 feb 2021 09:46 #46912 door Bakstenen
Gompie,
Dat hij slim is weten we, hij maakt alleen winst door CO2 rechten te verkopen, maar ondertussen gaat het aandeel sky high.
Je bent niet verlicht om BTC te kopen, maar iedereen voelt op zijn klompen aan dat het stinkt, waarom zou je BTC kopen omdat je ook een auto met BTC kan kopen, ik ga als bouwer toch ook euro,s kopen omdat ik een verbouwing gaat doen, dat geld komt daar hoef je niets voor te hebben.
En Zigo, je kan ook soms tevreden zijn, zoals gezegd, mijn schoonzoon, had goed winst en dacht, de rest is voor raketman

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden