Day Trading
YepWim schreef : Dax maandag weer open toch?
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
Dat begrijp ik niet, in een neergaande markt ga je long en als de index weer omhoog gaat ga je eruit ,meen BE?waarop heb je die beslissing genomen?Easy schreef : all out 409.90
- Bakstenen
-
- Julius
-
Even ritje short hopen op gap closing
1 % er bijna bij grote verassing
- Partimetrader
-
- Wim
-
Met CFD kan je wel handelen maar WHS heeft dan 8 punten spreadsp5000 schreef :
Linkerbaan schreef : ik moet nog zien of de dax boven de 9335 komt
dax vandaag gesloten.
xetra.com/xetra/dispatch/en/binary/gdb_c...ut_us/DB_HK_2014.pdf
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef :
Als je speeders heb kan je toch gewoon met 1 rekening handelen,is wat anders als FuturesLinkerbaan schreef : mogguh
komt goed
ik werk actief met 2 rekeningen nu, soms tegengestelde posities. Dit is in extreme vola tijden soms erg handig. M'n timing is redelijk meestal maar soms in deze vola tijden kun je er ff een paar punten naast zitten
Deze short is voor een KD, longs (commerzbank best speeders) heb ik op andere rekening, staan in de plus. Maar die wil ik gaan sluiten, ff kijken wanneer
klopt maar bij mij werkt het wat beter: betere scheiding en iets andere soort instap (de een meer topgokkend, de ander meer trendvolgend binnen timeframe). Bij mij is er een soort psychologisch voordeel.
PS de behoudende rekening scoort bijna net zoveel winst maar met minder deals, da's wel grappig om te zien
- Wim
-
Linkerbaan schreef : ik moet nog zien of de dax boven de 9335 komt
dax vandaag gesloten.
xetra.com/xetra/dispatch/en/binary/gdb_c...ut_us/DB_HK_2014.pdf
- sp5000
-
Als je speeders heb kan je toch gewoon met 1 rekening handelen,is wat anders als FuturesLinkerbaan schreef : mogguh
komt goed
ik werk actief met 2 rekeningen nu, soms tegengestelde posities. Dit is in extreme vola tijden soms erg handig. M'n timing is redelijk meestal maar soms in deze vola tijden kun je er ff een paar punten naast zitten
Deze short is voor een KD, longs (commerzbank best speeders) heb ik op andere rekening, staan in de plus. Maar die wil ik gaan sluiten, ff kijken wanneer
- Bakstenen
-
komt goed
Zie op de Intraday DOW een stijgend kanaaltje omhoog, dus misschien eerste een breuk hierin afwachten voor een eventuele short, maar het is volatiel alle kanten op dus soms beter winst pakken of beschermen als je winst hebt. pfffBakstenen schreef :
Ik hoop het voor je ,de RSI op het uur bij FDAX staat laag ook bij de FTI, niet dat dit alles zegt maar omdat WS al weer op groen staat is het toch riskant lijkt mijLinkerbaan schreef : ik ben trouwens weer short gegaan op fti 408
vooral vanwege dax patroon, op uur, is nog niet klaar
aex daggrafiek trouwens ook niet denk ik
- ArnoB
-
Ik hoop het voor je ,de RSI op het uur bij FDAX staat laag ook bij de FTI, niet dat dit alles zegt maar omdat WS al weer op groen staat is het toch riskant lijkt mijLinkerbaan schreef : ik ben trouwens weer short gegaan op fti 408
- Bakstenen
-
Ken er nog een ,in de neergaande trend een long positie innemen en dan de short sluiten ,beter gewoon aan kunnen houden maar ja ik dacht ik koop deze goedkoper weer terug ,niet dus maar ja volgende ronde nieuwe kansenArnoB schreef : Baal wel een beetje dat ik vandaag niet kon handelen, maar ja dat zul je altijd zien
- Bakstenen
-

- ArnoB
-
Voor de DOW staat er een klein SHS patroon met een target van 16500 !Linkerbaan schreef : ik ben trouwens weer short gegaan op fti 408
- ArnoB
-