Day Trading
Linkerbaan schreef : oh ja, het is nieuwe maan
En nieuwe maan betekent voor jouw LB?
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Partimetrader
-
Linkerbaan schreef :
Linkerbaan schreef :
ArnoB schreef : En de DAX is weer bij de 9595...
tja en wat morgen?
over het hele stuk stijging lijkt me dat de dax nog naar 9510 zone/38 fibo gaat
als ik naar de aex kijk, kan het morgen wel eens een hangdagje worden want de trend lijkt gekeerd maar de 15 min indicators moeten denk ik even afkoelen, staan nu onderin
goedemorgen, 15 min indicators dus even afwachten, gisteravond laat leek het dieper te gaan maar ik ging toch cash ON.
Ben benieuwd of er nog genoeg kracht is voor een aanval op 420
Dat hoop ik ook. Zit long vanaf 417.5. Uur staat nu omhoog gericht? Door 420.5 kunnen we weer even up kijken?
- Partimetrader
-

Linkerbaan schreef :
tja en wat morgen?
als ik naar de aex kijk, kan het morgen wel eens een hangdagje worden want de trend lijkt gekeerd maar de 15 min indicators moeten denk ik even afkoelen, staan nu onderin
goedemorgen, 15 min indicators dus even afwachten, gisteravond laat leek het dieper te gaan maar ik ging toch cash ON.
Ben benieuwd of er nog genoeg kracht is voor een aanval op 420
Bakstenen schreef :
Gaat de goede kant op jammer dat de put 7 punten lager is als dat ik had ingenomen ,maar gezien de grafiek die je poste (was toch dagbasis) gaan we morgen lager maar denk dat ik alvast een order inleg als er ineens een dieperik komt winst is winst kan het niet volgen op de dagArnoB schreef : De indices aan de overkant gaan zo'n beetje allemaal day low de dag uit...
- ArnoB
-
ArnoB schreef : De indices aan de overkant gaan zo'n beetje allemaal day low de dag uit...
Ja, verbaast mij wel wat, maar goed, het is wat het is. Gelijk accepteren en door naar de volgende sessie

Gaat de goede kant op jammer dat de put 7 punten lager is als dat ik had ingenomen ,maar gezien de grafiek die je poste (was toch dagbasis) gaan we morgen lager maar denk dat ik alvast een order inleg als er ineens een dieperik komt winst is winst kan het niet volgen op de dagArnoB schreef : De indices aan de overkant gaan zo'n beetje allemaal day low de dag uit...
- Bakstenen
-

- ArnoB
-
Als de koers een tijdje zijwaarts gaat en dan ineens een flinke candle oftewel koersuitslag heb je in mijn mening niks aan MA omdat dat koers volgers zijnPartimetrader schreef :
GreedAndFear.eu schreef :
Bakstenen schreef : bedankt Arno, ik blijf short zitten ziet er mooi uit voor mijn shorts
Dan zit ik aan de 'andere kant van de markt'Mijn indicator wordt na vandaag alleen maar meer bullish. Dus ondanks dat ik vandaag ben uitgestopt, blijf ik bullish voor morgen en 'moet' straks dus weer long gaan.
Ik verwacht ook weer eerst up? Ik denk dat op dit moment de ma`s lijdend zijn. De indicatoren geven te vaak mijn inziens valse signalen. Ben daar al een paar keer mee op mijn bek gegaan. Zolang de koers boven de 420 blijft is mijn inziens de trend nog steeds long? Ook ik ben gisteravond weer long gegaan? Uur eerst maar eens duidelijke lagere toppen en bodems? Koers zit nu op het uur in grijs gebied?
Wat me ook opvalt is dat er nagenoeg geen nieuwe speeders long bijkomen?
- Bakstenen
-
Ik heb het niet over de AEX van een dag maar meerdere dagen ik ben meen op 423 short gegaan omdat op basis van candles mijn mening was dat er een top stond ik zeg niet DE top maar gewoon een top van een rallyGreedAndFear.eu schreef :
Bakstenen schreef : bedankt Arno, ik blijf short zitten ziet er mooi uit voor mijn shorts
Dan zit ik aan de 'andere kant van de markt'Mijn indicator wordt na vandaag alleen maar meer bullish. Dus ondanks dat ik vandaag ben uitgestopt, blijf ik bullish voor morgen en 'moet' straks dus weer long gaan.
- Bakstenen
-
Verwacht eigenlijk nog steeds druk, maar goed de vola zal verder oplopen en flinke rally's omhoog net zo hard weer gevolgd door een daling is wat ik eigenlijk verwacht de komende tijdLinkerbaan schreef :
tja en wat morgen?

- ArnoB
-
tja en wat morgen?
- ArnoB
-
Linkerbaan schreef : eerder gepost plaatje was aardige aankonding top
dax lijkt een lagere top te gaan vormen dan de top juni...... could be bad news idd ArnoB
Het zou mooi zijn nu even een terug test en dan vervolgens short? Het liefst 425.7?
- Partimetrader
-
Als je maar winst hebt, voor hetzelfde was er wel een bodem gevormd.Linkerbaan schreef :
Linkerbaan schreef : even opletten bij dax,
ongeldige bodem uurgrafiek 16 sept rond 9606 gaat gecorrigeerd worden + mogelijk einde downtrendkanaal....
gaat om 14.00 uur slotstand
net 1 fti short eruit gedaan
te vroeg!
- ArnoB
-
dax lijkt een lagere top te gaan vormen dan de top juni...... could be bad news idd ArnoB