Day Trading
Denk nog niet, de versnelling zal wel langzaam toenemen gedurende de komende dagen. En een bepaalde gebeurtenis (geen idee wat) zal de versnelling extra kracht gaan gevenKnakenpoetser schreef : Of we storten giga af?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-
Linkerbaan schreef :
Linkerbaan schreef :
Linkerbaan schreef : ik heb nu een steunlijndoorbraak op alle timeframes (itgstt vorige keer bij daling tot 416 zomne - mid september).
eens kijken of we er nu wel onder blijven
misschien niet.....
of toch wel
nu op 61,8 fibo
Of we storten giga af?
- Knakenpoetser
-
Linkerbaan schreef :
Linkerbaan schreef : ik heb nu een steunlijndoorbraak op alle timeframes (itgstt vorige keer bij daling tot 416 zomne - mid september).
misschien niet.....
of toch wel

nu op 61,8 fibo
- Knakenpoetser
-

- Knakenpoetser
-
- Lancelot
-
Het zou wel mijn verwachte top voor jaren ondersteunenLancelot schreef : Maankwadrant vormt apex met conjunctie lijn Venus-Mercurius. In de astrologie heeft dit een belangrijke negatieve correlatie met de aandelenbeurzen wereldwijd.
De grote Beer doorkuist de driehoek Zon-venus-Mercurius voor het eerst in zo'n 7 jaar. Bij de laatste doorkruising begon de crisis met een ongekende daling.
Astrologen zijn nog steeds sinds begin september negatief over de beurzen.

- ArnoB
-
misschien niet.....
De grote Beer doorkuist de driehoek Zon-venus-Mercurius voor het eerst in zo'n 7 jaar. Bij de laatste doorkruising begon de crisis met een ongekende daling.
Astrologen zijn nog steeds sinds begin september negatief over de beurzen.
- Lancelot
-
Mijn verwachting is dat we die 17,5 zullen uitnemen van jou plaatjeLinkerbaan schreef :
ArnoB schreef : Ik verwacht ook dat de volatiliteit flink zal toenemen de komende weken, let's see...
vix - zie plaatje

- ArnoB
-
ArnoB schreef : Ik verwacht ook dat de volatiliteit flink zal toenemen de komende weken, let's see...
vix - zie plaatje

- ArnoB
-
Ikke wel? Oeps wel ff spike down?GreedAndFear.eu schreef :
Partimetrader schreef :
GreedAndFear.eu schreef :
Bakstenen schreef : bedankt Arno, ik blijf short zitten ziet er mooi uit voor mijn shorts
Dan zit ik aan de 'andere kant van de markt'Mijn indicator wordt na vandaag alleen maar meer bullish. Dus ondanks dat ik vandaag ben uitgestopt, blijf ik bullish voor morgen en 'moet' straks dus weer long gaan.
Ik verwacht ook weer eerst up? Ik denk dat op dit moment de ma`s lijdend zijn. De indicatoren geven te vaak mijn inziens valse signalen. Ben daar al een paar keer mee op mijn bek gegaan. Zolang de koers boven de 420 blijft is mijn inziens de trend nog steeds long? Ook ik ben gisteravond weer long gegaan? Uur eerst maar eens duidelijke lagere toppen en bodems? Koers zit nu op het uur in grijs gebied?
Wat me ook opvalt is dat er nagenoeg geen nieuwe speeders long bijkomen?
Kortom, je plaatst er zo je vraagtekens bij?![]()
- Partimetrader
-
Partimetrader schreef :
GreedAndFear.eu schreef :
Bakstenen schreef : bedankt Arno, ik blijf short zitten ziet er mooi uit voor mijn shorts
Dan zit ik aan de 'andere kant van de markt'Mijn indicator wordt na vandaag alleen maar meer bullish. Dus ondanks dat ik vandaag ben uitgestopt, blijf ik bullish voor morgen en 'moet' straks dus weer long gaan.
Ik verwacht ook weer eerst up? Ik denk dat op dit moment de ma`s lijdend zijn. De indicatoren geven te vaak mijn inziens valse signalen. Ben daar al een paar keer mee op mijn bek gegaan. Zolang de koers boven de 420 blijft is mijn inziens de trend nog steeds long? Ook ik ben gisteravond weer long gegaan? Uur eerst maar eens duidelijke lagere toppen en bodems? Koers zit nu op het uur in grijs gebied?
Wat me ook opvalt is dat er nagenoeg geen nieuwe speeders long bijkomen?
Kortom, je plaatst er zo je vraagtekens bij?

- Partimetrader
-