Day Trading
ArnoB schreef : Ondanks dat de AEX een nieuwe hoog maakt (nog wel niet op slotbasis) blijf ik erbij dat we bezig zijn met top vorming met een top voor jaren. Misschien zit ik er volledig naast, maar ik zie diverse patronen in verschillende indices die mij dit "gevoel" geven.
Ook voor goud verwacht ik dat de bodem steeds meer in zicht zal komen, maar een paniekprikker onder de 1200 sluit ik zeker niet uit en lijkt mij een perfect koop moment (we kunnen zelfs naar de 1100 dollar vallen). Echter de echte bodem vangen zal wel lastig worden ik koop gewoon steeds een klein plukje goud ETF's bij.
maar waarom voor jaren? hoe kom je daartoe? TA?
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Linkerbaan
-
gretsch schreef : de trend is your friend.....
proberen een top te verkopen of een dal te kopen lukt maar zelden
heb meerdere keren een plaatje proberen in te voegen, wat niet lukt.... zucht...
laat maar zitten
Mail hem maar naar me Gretsch als je wilt?
- Partimetrader
-
Linkerbaan schreef : Schotten gaan Nee zeggen tegen onafhankelijkheid
een relief rally lijkt mij niet aan de orde, Schotland was al onderdeel van GB. Of t moet een tijdelijk stuk lucht zijn
Dus de opgebouwde winst zal wel van dat ECB gedoe komen
.....
Ook voor goud verwacht ik dat de bodem steeds meer in zicht zal komen, maar een paniekprikker onder de 1200 sluit ik zeker niet uit en lijkt mij een perfect koop moment (we kunnen zelfs naar de 1100 dollar vallen). Echter de echte bodem vangen zal wel lastig worden ik koop gewoon steeds een klein plukje goud ETF's bij.
- ArnoB
-
Zorg dat het plaatje een unieke naam heeft (neem de datum en/of tijd erbij in op) en bij voorkeur een JPeg plaatje. Bijvoorbeeld AEX-uur-20140919-1100.jpggretsch schreef : de trend is your friend.....
heb meerdere keren een plaatje proberen in te voegen, wat niet lukt.... zucht...
laat maar zitten
Voor iedere gebruiker is namelijk een eigen map waarin de plaatjes worden opgeslagen, maar ze kunnen niet worden overschreven.
- ArnoB
-
laat maar zitten
- gretsch
-
- Partimetrader
-
Quote.
AEX bevind zich nu in een range van 8 punten tussen 415 en 423
Bij een uitbraak boven 423 kan de aex naar 450
een uitbraak beneden 415 maakt de weg vrij naar 400 en verder
Voorlopig ziet alles er nog positief uit en lijkt de uitbraak naar boven de meeste kans te hebben.
Dit patroon is trouwens zichtbaar op AEX , ES , CAC40 , en DAX
Unquote
Dit is niet het door de computer gemelde gartley patroon.
- C49
-
C49 schreef :
Probeer zo veel mogelijk op een patroon te traden ipv op je gevoel in je maag.
Maar op de Eerste plaats komt altijd Priceaction.
Patronen zijn af en toe moeilijk te ontdekken? Vorige week short signaal afgegeven. SHS op het uur etc etc, ieder patroon wordt snel in de kiem gesmoord. Op e.o.a. manier mag het nog niet naar beneden. Maand expiratie?
- Partimetrader
-
- C49
-
Linkerbaan schreef : aex: alle grafieken zijn door de toppenlijn 2000-2007 heen, behalve de week-lijn-grafiek (426)
Vanmiddag weer 420? Euforie tempert vanzelf?
Onder de 426 blijf ik short zitten.
- Partimetrader
-
426 is ook raakpunt toppenlijn dag candle grafiek
bij de SP500 is dat ongeveer 2018
de aex week grafiek laat uiteraard sterk stijgende trend zien, als die toppenlijn wordt uitgenomen,
kunnen we naar volgende dalingsversnelling uit 2008 gaan, rond 483
bij het opvullen van de dalingsversnelling van sept 2008, tussen 390 en 410, zijn we afgelopen tijd een poos blijven hangen
De Nederlandse beurs (AEX-index) heeft in de recente daling een potentiële hogere bodem gevormd boven het niveau van voorgaande toppen. Zolang de koers boven deze voormalige toppen weet te blijven, blijft het technische plaatje redelijk positief. Er is ruimte richting 496,12 (gevormd op 23 mei 2008). De steun bevindt zich op 410,00 (gevormd op 24 juli).
Na een doorbraak onder steun 410,00 wordt 388,14 het volgende neerwaartse koersdoel.
Er is een korte termijn koopsignaal opgetreden, wij adviseren te kopen.
Analist Wouter Slot heeft geen posities in AEX-index
Wouter Slot heeft de analyse van AEX-index voor het laatst beoordeeld op vrijdag (ochtend) 19-9-2014
- Partimetrader
-
- Partimetrader
-