Day Trading
Van mij mag het, maar het zal wel niet gebeuren.Spin schreef :
zoiets kan gewoonArnoB schreef :
Start van de crash die niemand meer verwacht en al jaren lang over geroepen wordtPartimetrader schreef :
Bij mij ook. Net zoals de grafiek die vanmorgen hier eerder is gepost. De toppen van 2000 2007 en wellicht nu?ArnoB schreef : Het is maar net hoe je de lijn over de toppen maakt van 2000 en 2007 (in kleine pixel omhoog of omlaag maakt veel uit), maar bij mij is de AEX nu tegen die lijn aan het tikken.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-
ArnoB schreef :
Start van de crash die niemand meer verwacht en al jaren lang over geroepen wordtPartimetrader schreef :
ArnoB schreef : Het is maar net hoe je de lijn over de toppen maakt van 2000 en 2008 (in kleine pixel omhoog of omlaag maakt veel uit), maar bij mij is de AEX nu tegen die lijn aan het tikken.
Bij mij ook. Net zoals de grafiek die vanmorgen hier eerder is gepost. De toppen van 2000 2007 en wellicht nu?
zoiets kan gewoon
- Spin
-
ArnoB schreef : Het is maar net hoe je de lijn over de toppen maakt van 2000 en 2008 (in kleine pixel omhoog of omlaag maakt veel uit), maar bij mij is de AEX nu tegen die lijn aan het tikken.
Bij mij ook. Net zoals de grafiek die vanmorgen hier eerder is gepost. De toppen van 2000 2007 en wellicht nu?

- ArnoB
-
- Partimetrader
-
- ArnoB
-
Gaaaaaaaaaap

- Spin
-
En dat is vanaf maandag 413,50 toch 5 punten per FTI.
- Knakenpoetser
-
Linkerbaan schreef :
Knakenpoetser schreef : Strak trailing stop erop en ik kan gaan hardlopen. Tot laterzzz.
maar waar zet je zo'n trailingstop?
o,2 punt of 2 punten of meer?
mij kost het altijd geld vergeleken bij een mooie winst pakken op bijv een doorschieter
Dat is altijd een moeilijke vraag. Bij FTI bijv. een 0,5 a 2 punt.
Wat je ook doet zekerheid kost je altijd geld.
Pak je je winst. Dan loop je een verdere stijging mis.
Laat je hem open staan. Dan ben je je winst kwijt bij een daling.
Zet je een stop en wordt die geraakt bij een kleine daling waarna het weer verder omhoog gaat dan baal je ook.
- Knakenpoetser
-
- Knakenpoetser
-
C49 schreef : Breaking News: Putin spokesman says Putin and Poroshenko did not agree on ceasefire because Russia is not a party to Ukraine conflict - RIA
ha dat vroeg ik me dus al af
een cease fire zou betekenen dat putin toegeeft dat rusland aan het schieten is in oekraine
- C49
-
Knakenpoetser schreef : Strak trailing stop erop en ik kan gaan hardlopen. Tot laterzzz.
maar waar zet je zo'n trailingstop?
o,2 punt of 2 punten of meer?
mij kost het altijd geld vergeleken bij een mooie winst pakken op bijv een doorschieter
Goedemorgen, alhoewel niet voor mijBakstenen schreef : Net short gegaan op de AEX ,op basis van de candles zoals altijd ,was een Doji op de top (hoop ik) we gaan het zien stop op 418

- Bakstenen
-
Linkerbaan schreef : wat was dat toch een mooi draaimomentje he, die volle supermaan, 30 punten al
Heerlijk toch, de volgende komt er weer aan?

Volle maan 9 september 2014 Dus bewaar nog wat geld voor deze datum? Kan zomaar een draaidag zijn?
- Partimetrader
-
- Knakenpoetser
-