Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

02 sept 2014 14:06 #3102 door GreedAndFear.eu

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef :

Partimetrader schreef : Dat is om direct weerstanden uit te nemen anders komen ze niet verder? :-)

Lijk mij sterk ik zie niet zo vlug een weerstand rond dit niveau ,net 5 puntjes dax gescalpt en vlug eruit schijtluis die ik ben

Dit is er weer een van ,had ik maar blijf ik 30 seconden langer zitten heb je 30 punten meer, maar goed wel de short DAX eruit

Zo volgens mij hebben ze mij goed bij de beer :evil: gelukkig iet op het hoogste punt eruit gestapt maar doet altijd zeer als de koers later weer terug komt,maar je kan en mag niet hopen dat het gebeurd .


Dat is mogelijk het meest frustrerende wat een trader kan overkomen, zelf ook vaak gehad. De neiging om dan alsnog weer in te stappen is haast onbedwingbaar. Ik brand er m'n handen niet aan, uitgestopt is wegwezen voor die dag ;-)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • GreedAndFear.eu
  • GreedAndFear.eu's Profielfoto
02 sept 2014 13:37 #3101 door Bakstenen

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef :

Partimetrader schreef : Dat is om direct weerstanden uit te nemen anders komen ze niet verder? :-)

Lijk mij sterk ik zie niet zo vlug een weerstand rond dit niveau ,net 5 puntjes dax gescalpt en vlug eruit schijtluis die ik ben

Dit is er weer een van ,had ik maar blijf ik 30 seconden langer zitten heb je 30 punten meer, maar goed wel de short DAX eruit

Zo volgens mij hebben ze mij goed bij de beer :evil: gelukkig iet op het hoogste punt eruit gestapt maar doet altijd zeer als de koers later weer terug komt,maar je kan en mag niet hopen dat het gebeurd .

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
02 sept 2014 13:35 #3100 door ArnoB
Ik zie impulsieve verkopen verschijnen op de DAX (en zo te zien met volume). Nieuwsbericht ergens?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
02 sept 2014 13:34 #3099 door Bakstenen

Linkerbaan schreef :

Bakstenen schreef :

GreedAndFear.eu schreef :

Partimetrader schreef : De eerste horde is de 419 en een beetje? als je tegenwoordig nog van een horde kan spreken.Hordes worden genomen met een gap omhoog tegenwoordig. Weet niet hoeveel gaps er op dit moment nog open staan?


Gaps op Europese beurzen hebben geen betekenis en worden vooral veroorzaakt door het tijdsverschil met de markt die er wel toe doet ;-)

???? Gaps op de AEX op dagbasis worden altijd gesloten ,alleen duurt het soms een tijd


nietes!!!
Tenzij je bedoelt dat die gaps van 2009 op 220 enz. jaaaaaaren later misschien nog door een great depression worden gesloten maar daar kun je helemaal niets mee. Er staan dus nog gaps open die misschien nooit meer gesloten gaan worden op de aex dagcandle grafiek. of die van aex 84,51 feb 1988

Klopt, dus we weten waar die ooit eens heen moet :sick:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
02 sept 2014 13:21 #3098 door Linkerbaan

Bakstenen schreef :

GreedAndFear.eu schreef :

Partimetrader schreef : De eerste horde is de 419 en een beetje? als je tegenwoordig nog van een horde kan spreken.Hordes worden genomen met een gap omhoog tegenwoordig. Weet niet hoeveel gaps er op dit moment nog open staan?


Gaps op Europese beurzen hebben geen betekenis en worden vooral veroorzaakt door het tijdsverschil met de markt die er wel toe doet ;-)

???? Gaps op de AEX op dagbasis worden altijd gesloten ,alleen duurt het soms een tijd


nietes!!!
Tenzij je bedoelt dat die gaps van 2009 op 220 enz. jaaaaaaren later misschien nog door een great depression worden gesloten maar daar kun je helemaal niets mee. Er staan dus nog gaps open die misschien nooit meer gesloten gaan worden op de aex dagcandle grafiek. of die van aex 84,51 feb 1988

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
02 sept 2014 13:18 #3097 door Bakstenen

GreedAndFear.eu schreef :

Bakstenen schreef :

GreedAndFear.eu schreef :

Partimetrader schreef : De eerste horde is de 419 en een beetje? als je tegenwoordig nog van een horde kan spreken.Hordes worden genomen met een gap omhoog tegenwoordig. Weet niet hoeveel gaps er op dit moment nog open staan?


Gaps op Europese beurzen hebben geen betekenis en worden vooral veroorzaakt door het tijdsverschil met de markt die er wel toe doet ;-)

???? Gaps op de AEX op dagbasis worden altijd gesloten ,alleen duurt het soms een tijd


Ja, die tijd, dat is het em precies. Je zou zelfs kunnen zeggen dat de koers (bijna) altijd weer terugkeert op het nivo waar ie is geweest, het duurt alleen een tijdje. Als je een horiztonale lijn trekt door een meerjarige chart heb je bijna altijd wel 2 of meer snijpunten. Als trader heb je er weinig/niets aan en daarmee betekenisloos naar mijn mening.

Als ze altijd gedicht worden hebben ze wel een mening :whistle: alleen verdien je er niets mee

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
02 sept 2014 12:47 - 02 sept 2014 13:13 #3096 door GreedAndFear.eu

Bakstenen schreef :

GreedAndFear.eu schreef :

Partimetrader schreef : De eerste horde is de 419 en een beetje? als je tegenwoordig nog van een horde kan spreken.Hordes worden genomen met een gap omhoog tegenwoordig. Weet niet hoeveel gaps er op dit moment nog open staan?


Gaps op Europese beurzen hebben geen betekenis en worden vooral veroorzaakt door het tijdsverschil met de markt die er wel toe doet ;-)

???? Gaps op de AEX op dagbasis worden altijd gesloten ,alleen duurt het soms een tijd


Ja, die tijd, dat is het em precies. Je zou zelfs kunnen zeggen dat de koers (bijna) altijd weer terugkeert op het nivo waar ie is geweest, het duurt alleen een tijdje. Als je een horiztonale lijn trekt door een meerjarige chart heb je bijna altijd wel 2 of meer snijpunten. Als trader heb je er weinig/niets aan en daarmee betekenisloos naar mijn mening.
Laatst bewerkt: 02 sept 2014 13:13 door GreedAndFear.eu.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • GreedAndFear.eu
  • GreedAndFear.eu's Profielfoto
02 sept 2014 12:09 #3095 door Bakstenen

GreedAndFear.eu schreef :

Partimetrader schreef : De eerste horde is de 419 en een beetje? als je tegenwoordig nog van een horde kan spreken.Hordes worden genomen met een gap omhoog tegenwoordig. Weet niet hoeveel gaps er op dit moment nog open staan?


Gaps op Europese beurzen hebben geen betekenis en worden vooral veroorzaakt door het tijdsverschil met de markt die er wel toe doet ;-)

???? Gaps op de AEX op dagbasis worden altijd gesloten ,alleen duurt het soms een tijd

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
02 sept 2014 10:52 #3094 door GreedAndFear.eu

Partimetrader schreef : De eerste horde is de 419 en een beetje? als je tegenwoordig nog van een horde kan spreken.Hordes worden genomen met een gap omhoog tegenwoordig. Weet niet hoeveel gaps er op dit moment nog open staan?


Gaps op Europese beurzen hebben geen betekenis en worden vooral veroorzaakt door het tijdsverschil met de markt die er wel toe doet ;-)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • GreedAndFear.eu
  • GreedAndFear.eu's Profielfoto
02 sept 2014 10:51 #3093 door Knakenpoetser

Knakenpoetser schreef : Short EURUSD nu aan 13180


Lekker staat nu op 13117 :-) Nog een tikkie.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
02 sept 2014 10:33 #3092 door Partimetrader
De eerste horde is de 419 en een beetje? als je tegenwoordig nog van een horde kan spreken.Hordes worden genomen met een gap omhoog tegenwoordig. Weet niet hoeveel gaps er op dit moment nog open staan?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
02 sept 2014 10:30 #3091 door Knakenpoetser
Hele goede morgen traders :-)

We zijn uit de startblokken vertrokken. Op naar de 430? Of is dat te optimistisch?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
02 sept 2014 10:11 #3090 door Linkerbaan
2 scalp deals gedaan met winst maar helaas telkens iets te vroeg eruit

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
02 sept 2014 10:04 #3089 door Sunshine
Oke indicatoren oversold, goed moment om long te gaan :) natuurlijk met een stoploss

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
02 sept 2014 09:23 #3088 door ArnoB

ArnoB schreef : De 9550/9560 op de DAX is zeer goed mogelijk een weerstand (laag van vorige week woensdag)

Ook wordt hier het gebroken trendkanaal op de uurchart terug getest.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
02 sept 2014 09:22 #3087 door Linkerbaan
mogguh

dit uptrendkanaal is nog niet af

boven de kritieke steunlijn = long
dag lijngrafiek geeft geen toppatroon
vergeet KT indicators die oversold staan

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.529 seconden