Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

02 sept 2014 18:41 - 02 sept 2014 18:42 #3110 door Bakstenen

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef :

Partimetrader schreef : Dat is om direct weerstanden uit te nemen anders komen ze niet verder? :-)

Lijk mij sterk ik zie niet zo vlug een weerstand rond dit niveau ,net 5 puntjes dax gescalpt en vlug eruit schijtluis die ik ben

Dit is er weer een van ,had ik maar blijf ik 30 seconden langer zitten heb je 30 punten meer, maar goed wel de short DAX eruit

Zo volgens mij hebben ze mij goed bij de beer :evil: gelukkig iet op het hoogste punt eruit gestapt maar doet altijd zeer als de koers later weer terug komt,maar je kan en mag niet hopen dat het gebeurd .

:evil: :evil: ja als ik was blijven zitten stonden we nu op 9650,nu ga je eruit en zakken we , maar ja van omkijken krijg je een scheve nek
Laatst bewerkt: 02 sept 2014 18:42 door Bakstenen.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
02 sept 2014 15:59 - 02 sept 2014 16:14 #3109 door nikos
Hier zijn de bodems boven €27 mille juist koopmomenten voor dat goedje :ohmy:
plaatjesdump.nl/upload/ca4ddd14a16e422066c79c0867920d09.png

Linkerbaan schreef :

C49 schreef : Goud (2hr chart) op cruciaal niveau aangekomen . De LT downtrend wordt steeds sterker.

ik heb hier ook een plaatje, brrrrrr

al m'n fysiek al lang verkocht :money: :money:

Laatst bewerkt: 02 sept 2014 16:14 door nikos.

• nikos
  • nikos's Profielfoto
02 sept 2014 15:58 #3108 door Bakstenen

Linkerbaan schreef : Hier wordt ik altijd zo vreselijk moe van:

Tientallen miljoenen verspild bij automatiseringsdrama SVB

AMSTERDAM -
De Sociale Verzekeringsbank (SVB) schopt automatiseerder Capgemini eruit in een groot automatiseringsproject, waar tientallen miljoenen in gestoken zijn. Dat zal de uitkeringsinstantie later vandaag bekend maken.
De directie van de SVB is ontevreden over de tot nu toe geleverde software waarop de uitbetaling van de kinderbijslag, AOW en ANW op zou moeten gaan draaien. In totaal heeft de SVB sinds 2006 €43,7 miljoen gestoken in de software. De SVB gaat bekijken of ze nog delen van het systeem kunnen gebruiken.

wat ik niet begrijp is dat je toch gewoon kan zeggen dat en dat wil ik en als het niet werkt krijg je niets ,maar zo werkt het schijnbaar niet

• Bakstenen
02 sept 2014 14:37 - 02 sept 2014 14:37 #3107 door Linkerbaan

C49 schreef : Goud (2hr chart) op cruciaal niveau aangekomen . De LT downtrend wordt steeds sterker.

ik heb hier ook een plaatje, brrrrrr

al m'n fysiek al lang verkocht :money: :money:
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 02 sept 2014 14:37 door Linkerbaan.

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
02 sept 2014 14:34 #3106 door Linkerbaan
Hier wordt ik altijd zo vreselijk moe van:

Tientallen miljoenen verspild bij automatiseringsdrama SVB

AMSTERDAM -
De Sociale Verzekeringsbank (SVB) schopt automatiseerder Capgemini eruit in een groot automatiseringsproject, waar tientallen miljoenen in gestoken zijn. Dat zal de uitkeringsinstantie later vandaag bekend maken.
De directie van de SVB is ontevreden over de tot nu toe geleverde software waarop de uitbetaling van de kinderbijslag, AOW en ANW op zou moeten gaan draaien. In totaal heeft de SVB sinds 2006 €43,7 miljoen gestoken in de software. De SVB gaat bekijken of ze nog delen van het systeem kunnen gebruiken.

• Linkerbaan
02 sept 2014 14:20 #3105 door C49
Goud (2hr chart) op cruciaal niveau aangekomen . De LT downtrend wordt steeds sterker.

Bijlagen:

• C49
  • C49's Profielfoto
02 sept 2014 14:20 #3104 door Knakenpoetser
Zit nog steeds short EURUSD. Had een take profit ingelegd op 13110 maar die is net niet gehaald.

• Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
02 sept 2014 14:16 #3103 door Knakenpoetser
We zijn toch weer aardig teruggelopen op de AEX.

• Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
02 sept 2014 14:06 #3102 door GreedAndFear.eu

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef :

Partimetrader schreef : Dat is om direct weerstanden uit te nemen anders komen ze niet verder? :-)

Lijk mij sterk ik zie niet zo vlug een weerstand rond dit niveau ,net 5 puntjes dax gescalpt en vlug eruit schijtluis die ik ben

Dit is er weer een van ,had ik maar blijf ik 30 seconden langer zitten heb je 30 punten meer, maar goed wel de short DAX eruit

Zo volgens mij hebben ze mij goed bij de beer :evil: gelukkig iet op het hoogste punt eruit gestapt maar doet altijd zeer als de koers later weer terug komt,maar je kan en mag niet hopen dat het gebeurd .

Dat is mogelijk het meest frustrerende wat een trader kan overkomen, zelf ook vaak gehad. De neiging om dan alsnog weer in te stappen is haast onbedwingbaar. Ik brand er m'n handen niet aan, uitgestopt is wegwezen voor die dag ;-)

• GreedAndFear.eu
  • GreedAndFear.eu's Profielfoto
02 sept 2014 13:37 #3101 door Bakstenen

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef :

• Bakstenen
02 sept 2014 13:35 #3100 door ArnoB
Ik zie impulsieve verkopen verschijnen op de DAX (en zo te zien met volume). Nieuwsbericht ergens?

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
02 sept 2014 13:34 #3099 door Bakstenen

Linkerbaan schreef :

Bakstenen schreef :

GreedAndFear.eu schreef :

Partimetrader schreef : De eerste horde is de 419 en een beetje? als je tegenwoordig nog van een horde kan spreken.Hordes worden genomen met een gap omhoog tegenwoordig. Weet niet hoeveel gaps er op dit moment nog open staan?

Gaps op Europese beurzen hebben geen betekenis en worden vooral veroorzaakt door het tijdsverschil met de markt die er wel toe doet ;-)

???? Gaps op de AEX op dagbasis worden altijd gesloten ,alleen duurt het soms een tijd

nietes!!!
Tenzij je bedoelt dat die gaps van 2009 op 220 enz. jaaaaaaren later misschien nog door een great depression worden gesloten maar daar kun je helemaal niets mee. Er staan dus nog gaps open die misschien nooit meer gesloten gaan worden op de aex dagcandle grafiek. of die van aex 84,51 feb 1988

Klopt, dus we weten waar die ooit eens heen moet :sick:

• Bakstenen
02 sept 2014 13:21 #3098 door Linkerbaan

Bakstenen schreef :

Partimetrader schreef : De eerste horde is de 419 en een beetje? als je tegenwoordig nog van een horde kan spreken.Hordes worden genomen met een gap omhoog tegenwoordig. Weet niet hoeveel gaps er op dit moment nog open staan?

Gaps op Europese beurzen hebben geen betekenis en worden vooral veroorzaakt door het tijdsverschil met de markt die er wel toe doet ;-)

???? Gaps op de AEX op dagbasis worden altijd gesloten ,alleen duurt het soms een tijd

nietes!!!
Tenzij je bedoelt dat die gaps van 2009 op 220 enz. jaaaaaaren later misschien nog door een great depression worden gesloten maar daar kun je helemaal niets mee. Er staan dus nog gaps open die misschien nooit meer gesloten gaan worden op de aex dagcandle grafiek. of die van aex 84,51 feb 1988

• Linkerbaan
02 sept 2014 13:18 #3097 door Bakstenen

Bakstenen schreef :

Ja, die tijd, dat is het em precies. Je zou zelfs kunnen zeggen dat de koers (bijna) altijd weer terugkeert op het nivo waar ie is geweest, het duurt alleen een tijdje. Als je een horiztonale lijn trekt door een meerjarige chart heb je bijna altijd wel 2 of meer snijpunten. Als trader heb je er weinig/niets aan en daarmee betekenisloos naar mijn mening.

Als ze altijd gedicht worden hebben ze wel een mening :whistle: alleen verdien je er niets mee

• Bakstenen
02 sept 2014 12:47 - 02 sept 2014 13:13 #3096 door GreedAndFear.eu

Bakstenen schreef :

Ja, die tijd, dat is het em precies. Je zou zelfs kunnen zeggen dat de koers (bijna) altijd weer terugkeert op het nivo waar ie is geweest, het duurt alleen een tijdje. Als je een horiztonale lijn trekt door een meerjarige chart heb je bijna altijd wel 2 of meer snijpunten. Als trader heb je er weinig/niets aan en daarmee betekenisloos naar mijn mening.
Laatst bewerkt: 02 sept 2014 13:13 door GreedAndFear.eu.

• GreedAndFear.eu
  • GreedAndFear.eu's Profielfoto
02 sept 2014 12:09 #3095 door Bakstenen

• Bakstenen
Tijd voor maken pagina: 1.680 seconden