Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

03 sept 2014 09:26 #3126 door frenkie
dan staat er dadelijk toch een OSHS waardoor hogere koersen in het verschiet liggen. Nu bezig aan rechterschouder.

Linkerbaan schreef : ondanks steile stijging, een leek ziet nog dat dit geen afgerond uptrendkanaal is
ofwel hogere koersen zullen volgen, direct of indirect

aex lijngrafiek op dagbasis slotstanden

blauwe lijn bovenaan is de toppenlijn 2000-2007

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• frenkie
  • frenkie's Profielfoto
03 sept 2014 09:16 - 03 sept 2014 09:17 #3125 door Linkerbaan
ondanks steile stijging, een leek ziet nog dat dit geen afgerond uptrendkanaal is
ofwel hogere koersen zullen volgen, direct of indirect

aex lijngrafiek op dagbasis slotstanden

blauwe lijn bovenaan is de toppenlijn 2000-2007
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 03 sept 2014 09:17 door Linkerbaan.

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
03 sept 2014 08:50 #3124 door ArnoB
Morgen het grote feestje van Draghi en dan kan het best eens alle kanten op gaan.
Waarbij ik vanaf 14:30 pas grote bewegingen verwacht, ben benieuwd wat de ECB nu weer heeft bedacht om de banken gratis geld te geven.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
03 sept 2014 08:45 #3123 door ArnoB

Partimetrader schreef : Dat is idd geen verkeerde gedachte Arno, dan had je de afgelopen tijd flink kunnen incasseren?

Ik zie dat de afgelopen dagen telkens na 7:00 de futures flink omhoog worden geblazen (FDAX).

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
03 sept 2014 08:37 #3122 door Partimetrader
Dat is idd geen verkeerde gedachte Arno, dan had je de afgelopen tijd flink kunnen incasseren?

• Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
03 sept 2014 08:32 #3121 door ArnoB
Goedemorgen, en weer een hogere opening.
Het lijkt erg interessant te zijn om telkens aan het einde van de dag long te gaan en de volgende dag 's morgens sluiten.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
03 sept 2014 08:12 #3120 door Linkerbaan
t gaat up
eens kijken of men dat rond 09.00 uur ook zo ziet

geen posities momenteel

• Linkerbaan
03 sept 2014 08:11 #3119 door Linkerbaan
goedesmorgens deze morgen

• Linkerbaan
03 sept 2014 07:58 #3118 door Fred
Goodday.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
02 sept 2014 19:04 #3117 door ArnoB
DAX target is 9420/9440, maar ik zet de trailing stop aan. Winst is winst.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
02 sept 2014 19:02 #3116 door Bakstenen
Gap van vanmorgen op de FDAX is gedicht ,maar ziet er zwak uit

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
02 sept 2014 19:01 #3115 door Bakstenen

ArnoB schreef :

Bakstenen schreef : Net short gegaan op de AEX ,op basis van de candles zoals altijd ,was een Doji op de top (hoop ik) we gaan het zien stop op 418

Op de DAX uur werd werd vanmorgen ook een candle formatie geplaatst voor een top, maar onderaan kwamen we in de buurt van de BB, dus daar ben ik niet short gegaan. Probeer dan altijd op 50% van de laatste candle van de formatie (bij een rebound dus) in te stappen, maar zover kwam het niet. Zag wel een rechthoek gevormd worden aan de onderkant tussen 13:00 en 16:30 daarop dus speculatief met een kleine positie short gegaan.

Heb even gekeken en de candle van 11-12.00 uur was een spinning top de volgende geeft dan de bevestiging aan dit was een Dark cloud en was zeker een mooi short instap

• Bakstenen
02 sept 2014 18:58 #3114 door Bakstenen

ArnoB schreef :

Bakstenen schreef : Net short gegaan op de AEX ,op basis van de candles zoals altijd ,was een Doji op de top (hoop ik) we gaan het zien stop op 418

Op de DAX uur werd werd vanmorgen ook een candle formatie geplaatst voor een top, maar onderaan kwamen we in de buurt van de BB, dus daar ben ik niet short gegaan. Probeer dan altijd op 50% van de laatste candle van de formatie (bij een rebound dus) in te stappen, maar zover kwam het niet. Zag wel een rechthoek gevormd worden aan de onderkant tussen 13:00 en 16:30 daarop dus speculatief met een kleine positie short gegaan.

Ik kijk naar de 1 minuut 5 en 10 minuut als ik op de dag bezig ben,hou de 5 in de gaten dan kijk ik bij de 1 hoe de candle van 5 wordt/is opgebouwd en dan de 10

• Bakstenen
02 sept 2014 18:53 #3113 door ArnoB

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
02 sept 2014 18:48 #3112 door Bakstenen
Net short gegaan op de AEX ,op basis van de candles zoals altijd ,was een Doji op de top (hoop ik) we gaan het zien stop op 418

• Bakstenen
02 sept 2014 18:46 #3111 door ArnoB
We zakken een klein beetje weg en ik zie op de DOW een stijle steunlijn die is doorbroken, maar van deze verwacht ik niet al te veel.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.698 seconden