Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

03 sept 2014 07:58 #3118 door Fred
Goodday.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
02 sept 2014 19:04 #3117 door ArnoB
DAX target is 9420/9440, maar ik zet de trailing stop aan. Winst is winst.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
02 sept 2014 19:02 #3116 door Bakstenen
Gap van vanmorgen op de FDAX is gedicht ,maar ziet er zwak uit

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
02 sept 2014 19:01 #3115 door Bakstenen

ArnoB schreef :

Bakstenen schreef : Net short gegaan op de AEX ,op basis van de candles zoals altijd ,was een Doji op de top (hoop ik) we gaan het zien stop op 418

Op de DAX uur werd werd vanmorgen ook een candle formatie geplaatst voor een top, maar onderaan kwamen we in de buurt van de BB, dus daar ben ik niet short gegaan. Probeer dan altijd op 50% van de laatste candle van de formatie (bij een rebound dus) in te stappen, maar zover kwam het niet. Zag wel een rechthoek gevormd worden aan de onderkant tussen 13:00 en 16:30 daarop dus speculatief met een kleine positie short gegaan.

Heb even gekeken en de candle van 11-12.00 uur was een spinning top de volgende geeft dan de bevestiging aan dit was een Dark cloud en was zeker een mooi short instap

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
02 sept 2014 18:58 #3114 door Bakstenen

ArnoB schreef :

Bakstenen schreef : Net short gegaan op de AEX ,op basis van de candles zoals altijd ,was een Doji op de top (hoop ik) we gaan het zien stop op 418

Op de DAX uur werd werd vanmorgen ook een candle formatie geplaatst voor een top, maar onderaan kwamen we in de buurt van de BB, dus daar ben ik niet short gegaan. Probeer dan altijd op 50% van de laatste candle van de formatie (bij een rebound dus) in te stappen, maar zover kwam het niet. Zag wel een rechthoek gevormd worden aan de onderkant tussen 13:00 en 16:30 daarop dus speculatief met een kleine positie short gegaan.

Ik kijk naar de 1 minuut 5 en 10 minuut als ik op de dag bezig ben,hou de 5 in de gaten dan kijk ik bij de 1 hoe de candle van 5 wordt/is opgebouwd en dan de 10

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
02 sept 2014 18:53 #3113 door ArnoB

Bakstenen schreef : Net short gegaan op de AEX ,op basis van de candles zoals altijd ,was een Doji op de top (hoop ik) we gaan het zien stop op 418

Op de DAX uur werd werd vanmorgen ook een candle formatie geplaatst voor een top, maar onderaan kwamen we in de buurt van de BB, dus daar ben ik niet short gegaan. Probeer dan altijd op 50% van de laatste candle van de formatie (bij een rebound dus) in te stappen, maar zover kwam het niet. Zag wel een rechthoek gevormd worden aan de onderkant tussen 13:00 en 16:30 daarop dus speculatief met een kleine positie short gegaan.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
02 sept 2014 18:48 #3112 door Bakstenen
Net short gegaan op de AEX ,op basis van de candles zoals altijd ,was een Doji op de top (hoop ik) we gaan het zien stop op 418

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
02 sept 2014 18:46 #3111 door ArnoB
We zakken een klein beetje weg en ik zie op de DOW een stijle steunlijn die is doorbroken, maar van deze verwacht ik niet al te veel.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
02 sept 2014 18:41 - 02 sept 2014 18:42 #3110 door Bakstenen

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef :

Partimetrader schreef : Dat is om direct weerstanden uit te nemen anders komen ze niet verder? :-)

Lijk mij sterk ik zie niet zo vlug een weerstand rond dit niveau ,net 5 puntjes dax gescalpt en vlug eruit schijtluis die ik ben

Dit is er weer een van ,had ik maar blijf ik 30 seconden langer zitten heb je 30 punten meer, maar goed wel de short DAX eruit

Zo volgens mij hebben ze mij goed bij de beer :evil: gelukkig iet op het hoogste punt eruit gestapt maar doet altijd zeer als de koers later weer terug komt,maar je kan en mag niet hopen dat het gebeurd .

:evil: :evil: ja als ik was blijven zitten stonden we nu op 9650,nu ga je eruit en zakken we , maar ja van omkijken krijg je een scheve nek
Laatst bewerkt: 02 sept 2014 18:42 door Bakstenen.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
02 sept 2014 15:59 - 02 sept 2014 16:14 #3109 door nikos
Hier zijn de bodems boven €27 mille juist koopmomenten voor dat goedje :ohmy:
plaatjesdump.nl/upload/ca4ddd14a16e422066c79c0867920d09.png




Linkerbaan schreef :

C49 schreef : Goud (2hr chart) op cruciaal niveau aangekomen . De LT downtrend wordt steeds sterker.



ik heb hier ook een plaatje, brrrrrr

al m'n fysiek al lang verkocht :money: :money:

Laatst bewerkt: 02 sept 2014 16:14 door nikos.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • nikos
  • nikos's Profielfoto
02 sept 2014 15:58 #3108 door Bakstenen

Linkerbaan schreef : Hier wordt ik altijd zo vreselijk moe van:

Tientallen miljoenen verspild bij automatiseringsdrama SVB


AMSTERDAM -
De Sociale Verzekeringsbank (SVB) schopt automatiseerder Capgemini eruit in een groot automatiseringsproject, waar tientallen miljoenen in gestoken zijn. Dat zal de uitkeringsinstantie later vandaag bekend maken.
De directie van de SVB is ontevreden over de tot nu toe geleverde software waarop de uitbetaling van de kinderbijslag, AOW en ANW op zou moeten gaan draaien. In totaal heeft de SVB sinds 2006 €43,7 miljoen gestoken in de software. De SVB gaat bekijken of ze nog delen van het systeem kunnen gebruiken.

wat ik niet begrijp is dat je toch gewoon kan zeggen dat en dat wil ik en als het niet werkt krijg je niets ,maar zo werkt het schijnbaar niet

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
02 sept 2014 14:37 - 02 sept 2014 14:37 #3107 door Linkerbaan

C49 schreef : Goud (2hr chart) op cruciaal niveau aangekomen . De LT downtrend wordt steeds sterker.



ik heb hier ook een plaatje, brrrrrr

al m'n fysiek al lang verkocht :money: :money:
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 02 sept 2014 14:37 door Linkerbaan.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
02 sept 2014 14:34 #3106 door Linkerbaan
Hier wordt ik altijd zo vreselijk moe van:

Tientallen miljoenen verspild bij automatiseringsdrama SVB


AMSTERDAM -
De Sociale Verzekeringsbank (SVB) schopt automatiseerder Capgemini eruit in een groot automatiseringsproject, waar tientallen miljoenen in gestoken zijn. Dat zal de uitkeringsinstantie later vandaag bekend maken.
De directie van de SVB is ontevreden over de tot nu toe geleverde software waarop de uitbetaling van de kinderbijslag, AOW en ANW op zou moeten gaan draaien. In totaal heeft de SVB sinds 2006 €43,7 miljoen gestoken in de software. De SVB gaat bekijken of ze nog delen van het systeem kunnen gebruiken.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
02 sept 2014 14:20 #3105 door C49
Goud (2hr chart) op cruciaal niveau aangekomen . De LT downtrend wordt steeds sterker.


Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
02 sept 2014 14:20 #3104 door Knakenpoetser
Zit nog steeds short EURUSD. Had een take profit ingelegd op 13110 maar die is net niet gehaald.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
02 sept 2014 14:16 #3103 door Knakenpoetser
We zijn toch weer aardig teruggelopen op de AEX.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.679 seconden