Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

01 sept 2014 11:57 #3062 door Bakstenen
/quote]Probeer bij duidelijke patronen idd een positie in te nemen, en die gaan ook vaak goed. Alleen laat ik me dan verleiden om alsnog later een onduidelijke positie in te nemen :angry: waarmee ik dus verlies moet pakken. Hier moet ik veel beter in worden.[/quote]
zulke dagen is altijd tricky maar je weet nooit of een patroon na instap tegen je gaat ,was het maar zo,n feest ,het punt is gewoon blijven geloven in je systeem uiteraard alleen als het punten oplevert :evil: dat had ik in het begin met de candles je ziet het voorbeeld altijd als het plaatje al ingekleurd is ,en dan is het zo van"nooit instappen als de candle een schaduw heeft "maar ik stap in dan heeft die geen schaduw en gaat iets tegen je in en daar staat die ,maar gaat mij ook steeds beter af ,en je moet ook niet op sites/forums komen waar de kreten je om de oren vliegen en de een met een nog groter account instapt,en waar het wemelt van de complot theorieen ,gewoon in jezelf geloven en als ik instap staat mijn stop ook altijd er in.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
01 sept 2014 10:58 #3061 door ArnoB
Had ik niet verwacht, maar de DAX zakt toch lekker weg met zo'n 70 punten.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
01 sept 2014 09:51 #3060 door ArnoB

Bakstenen schreef :

ArnoB schreef :

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef : en we staan bij de FDAX weer op de opening, heb nog wat puntjes kunnen sprokkelen en denk dat ik die ook maar koester

Effe meegegaan onder de low en vlug eruit heb de puntjes binnen voor vandaag ,met traden stop ik voor vandaag

Misschien niet onverstandig vandaag, verwacht niet al te veel beweging of er moet iets geks gebeuren.

vanaf de low op 57 weer 20 punten up, voor een dag waarin de US is gesloten toch veel beweging.
Jij nog wat kunnen doen de laatste tijd?ik doe niet veel meer over een week ben ik lekker weg op vakantie,en dan heb ik nooit een positie

Probeer bij duidelijke patronen idd een positie in te nemen, en die gaan ook vaak goed. Alleen laat ik me dan verleiden om alsnog later een onduidelijke positie in te nemen :angry: waarmee ik dus verlies moet pakken. Hier moet ik veel beter in worden.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
01 sept 2014 09:41 #3059 door Linkerbaan
goedemorgen

nog geen deals gedaan vandaag, kijk maar heel af en toe, sta cash
en ik denk dat ik maar van deze mooie dag ga genieten B)

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
01 sept 2014 09:33 #3058 door Bakstenen

ArnoB schreef :

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef : en we staan bij de FDAX weer op de opening, heb nog wat puntjes kunnen sprokkelen en denk dat ik die ook maar koester

Effe meegegaan onder de low en vlug eruit heb de puntjes binnen voor vandaag ,met traden stop ik voor vandaag

Misschien niet onverstandig vandaag, verwacht niet al te veel beweging of er moet iets geks gebeuren.

vanaf de low op 57 weer 20 punten up, voor een dag waarin de US is gesloten toch veel beweging.
Jij nog wat kunnen doen de laatste tijd?ik doe niet veel meer over een week ben ik lekker weg op vakantie,en dan heb ik nooit een positie

• Bakstenen
01 sept 2014 09:28 #3057 door ArnoB

Bakstenen schreef :

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
01 sept 2014 09:17 #3056 door Fred
Goodday.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
01 sept 2014 09:15 #3055 door Bakstenen

• Bakstenen
01 sept 2014 09:10 #3054 door Bakstenen
en we staan bij de FDAX weer op de opening, heb nog wat puntjes kunnen sprokkelen en denk dat ik die ook maar koester

• Bakstenen
01 sept 2014 09:07 #3053 door Partimetrader
Je kan nog wel eens gelijk hebben

• Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
01 sept 2014 08:50 #3052 door ArnoB
Goedemorgen, vandaag Labor Day in de VS en Canada (en de markten gesloten) dus beweging zal vanmiddag wel minimaal zijn.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
01 sept 2014 08:42 #3051 door Syncophase
Goedemorgen,
Heb het al weer gezien, wordt helemaal niks. Ik ga weer terug naar m'n kooi. Veel succes.

• Syncophase
  • Syncophase's Profielfoto
01 sept 2014 07:58 #3050 door Partimetrader
Dat klopt?

• Partimetrader
01 sept 2014 07:52 #3049 door Bakstenen

kleine schreef : @parttime trader Enkel een lagere top en bodem om er vanuit te gaan dat we verder gaan dalen vind ik nogal magertjes (zie voorbeeld 15 augustus). Ik trade op wat ik zie. En ik zie twee dingen. Eerst een PR en dan eigenlijk een hertest van de bodem met pos div die gewoon een beetje te ver doorschiet (kijk maar naar het slot van de candle en de vorige bodem). Je mag er van denken wat je wil maar pos div wil eigenlijk zeggen dat er heel veel opwaartse krachten aanwezig zijn en mijn paardje is ingezet op een verdere stijging. ;)

Als jij op een stijging inzet staat je Fibo verkeerd volgens mij dan zit de 0 aan de onderkant ,want de koers moet door de de 61,8 % gaan

• Bakstenen
01 sept 2014 07:49 #3048 door Bakstenen
ook goedemorgen, Kleine jij praat over de DAX en partimetrader over de AEX

• Bakstenen
01 sept 2014 07:05 - 01 sept 2014 07:05 #3047 door Partimetrader
We gaan het zien Kleine, wellicht heb je gelijk. Op dit moment is mijn inziens alles mogelijk. Een schot en positief woord doet de beurzen bewegen. Welke richting? geen idee?

Goedemorgen overigens.
Laatst bewerkt: 01 sept 2014 07:05 door Partimetrader.

• Partimetrader
Tijd voor maken pagina: 0.678 seconden