Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

01 sept 2014 17:48 #3070 door Bakstenen

Bakstenen schreef : @partime trader, oke, ik heb nog even naar de dag grafiek gekeken en we zijn inderdaad een top aan het maken ,eerst twee spinnings top candles en die van vrijdag is een hanging man,nu hoe trade je hierop , maandag moet de AEX lager openen als de AEX onder de 411 sluit maandag stap ik short in . of hoger openen en dan weer een spinning top maken dan staat er een evening star ,en moet ik helaas weer een dag wachten op bevestiging .
Ik kijk op dag basis nooit naar stoch of DMI want mijn ervaring is ook al staat die hoog de koers kan gewoon nog hoger gaan .

En weer een dag wachten,opende niet lager maar hoger ging nog even terug naar het slot van vrijdag en sluit op het hoogste punt van de dag

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
01 sept 2014 17:10 #3069 door Syncophase
Nog geen punt tussen dag hoog en laag. Applaus!

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Syncophase
  • Syncophase's Profielfoto
01 sept 2014 15:42 #3068 door Bakstenen

Partimetrader schreef : Dan kijk je je anders dan de kleine?

Ik heb ook Kleine nodig om short te kunnen gaan er moet iemand kopen O:) maar de prijzen worden pas op de meet uitgereikt en zo ook de zak met :money:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
01 sept 2014 14:57 #3067 door Partimetrader
Dan kijk je je anders dan de kleine?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
01 sept 2014 14:54 #3066 door Bakstenen
Aex daar kan ik nog niets aan zien, ben net wel short gegaan op de DAX

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
01 sept 2014 14:34 #3065 door Bakstenen
Duitsland heeft in het eerste halfjaar een overschot van 16 miljard op hun begroting ,waarom ze dan een vignet willen invoeren is mij weer een raadsel

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
01 sept 2014 13:26 #3064 door ArnoB

Bakstenen schreef : Arno trade jij alleen op de candles?

Nee, ik kijk ook naar trendlijnen en weerstand/steun lijnen

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
01 sept 2014 11:58 #3063 door Bakstenen
Arno trade jij alleen op de candles?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
01 sept 2014 11:57 #3062 door Bakstenen
/quote]Probeer bij duidelijke patronen idd een positie in te nemen, en die gaan ook vaak goed. Alleen laat ik me dan verleiden om alsnog later een onduidelijke positie in te nemen :angry: waarmee ik dus verlies moet pakken. Hier moet ik veel beter in worden.[/quote]
zulke dagen is altijd tricky maar je weet nooit of een patroon na instap tegen je gaat ,was het maar zo,n feest ,het punt is gewoon blijven geloven in je systeem uiteraard alleen als het punten oplevert :evil: dat had ik in het begin met de candles je ziet het voorbeeld altijd als het plaatje al ingekleurd is ,en dan is het zo van"nooit instappen als de candle een schaduw heeft "maar ik stap in dan heeft die geen schaduw en gaat iets tegen je in en daar staat die ,maar gaat mij ook steeds beter af ,en je moet ook niet op sites/forums komen waar de kreten je om de oren vliegen en de een met een nog groter account instapt,en waar het wemelt van de complot theorieen ,gewoon in jezelf geloven en als ik instap staat mijn stop ook altijd er in.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
01 sept 2014 10:58 #3061 door ArnoB
Had ik niet verwacht, maar de DAX zakt toch lekker weg met zo'n 70 punten.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
01 sept 2014 09:51 #3060 door ArnoB

Bakstenen schreef :

ArnoB schreef :

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef : en we staan bij de FDAX weer op de opening, heb nog wat puntjes kunnen sprokkelen en denk dat ik die ook maar koester

Effe meegegaan onder de low en vlug eruit heb de puntjes binnen voor vandaag ,met traden stop ik voor vandaag

Misschien niet onverstandig vandaag, verwacht niet al te veel beweging of er moet iets geks gebeuren.

vanaf de low op 57 weer 20 punten up, voor een dag waarin de US is gesloten toch veel beweging.
Jij nog wat kunnen doen de laatste tijd?ik doe niet veel meer over een week ben ik lekker weg op vakantie,en dan heb ik nooit een positie

Probeer bij duidelijke patronen idd een positie in te nemen, en die gaan ook vaak goed. Alleen laat ik me dan verleiden om alsnog later een onduidelijke positie in te nemen :angry: waarmee ik dus verlies moet pakken. Hier moet ik veel beter in worden.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
01 sept 2014 09:41 #3059 door Linkerbaan
goedemorgen

nog geen deals gedaan vandaag, kijk maar heel af en toe, sta cash
en ik denk dat ik maar van deze mooie dag ga genieten B)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
01 sept 2014 09:33 #3058 door Bakstenen

ArnoB schreef :

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef : en we staan bij de FDAX weer op de opening, heb nog wat puntjes kunnen sprokkelen en denk dat ik die ook maar koester

Effe meegegaan onder de low en vlug eruit heb de puntjes binnen voor vandaag ,met traden stop ik voor vandaag

Misschien niet onverstandig vandaag, verwacht niet al te veel beweging of er moet iets geks gebeuren.

vanaf de low op 57 weer 20 punten up, voor een dag waarin de US is gesloten toch veel beweging.
Jij nog wat kunnen doen de laatste tijd?ik doe niet veel meer over een week ben ik lekker weg op vakantie,en dan heb ik nooit een positie

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
01 sept 2014 09:28 #3057 door ArnoB

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef : en we staan bij de FDAX weer op de opening, heb nog wat puntjes kunnen sprokkelen en denk dat ik die ook maar koester

Effe meegegaan onder de low en vlug eruit heb de puntjes binnen voor vandaag ,met traden stop ik voor vandaag

Misschien niet onverstandig vandaag, verwacht niet al te veel beweging of er moet iets geks gebeuren.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
01 sept 2014 09:17 #3056 door Fred
Goodday.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
01 sept 2014 09:15 #3055 door Bakstenen

Bakstenen schreef : en we staan bij de FDAX weer op de opening, heb nog wat puntjes kunnen sprokkelen en denk dat ik die ook maar koester

Effe meegegaan onder de low en vlug eruit heb de puntjes binnen voor vandaag ,met traden stop ik voor vandaag

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.515 seconden