Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
Bakstenen schreef :
staat nog wel een gap open van 2 dagen terug,mag die van mij dicht makenLinkerbaan schreef :
Bakstenen schreef :
Ik zit al short op de AEX en DAX, maar zou mooi wezen als de DOW nog even 30 puntjes zakt staat er een mooie shooting star ,heb je nu niets aan want morgen komt dan de bevestigingLinkerbaan schreef : dow jones door de steunlijn?
wie durft short ON?
ik heb een shortje bijgezet op fti 412,5
alleen die dax zou nog even up moeten kunnen naar 61,8 fibo
ik leen wel ff een bulldozer van een vriend om dat gat te dichten
staat nog wel een gap open van 2 dagen terug,mag die van mij dicht makenLinkerbaan schreef :
Bakstenen schreef :
Ik zit al short op de AEX en DAX, maar zou mooi wezen als de DOW nog even 30 puntjes zakt staat er een mooie shooting star ,heb je nu niets aan want morgen komt dan de bevestigingLinkerbaan schreef : dow jones door de steunlijn?
wie durft short ON?

- Bakstenen
-
Kan je geen grote buil aan vallenLinkerbaan schreef :
Bakstenen schreef :
wie durft short ON?
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef :
wie durft short ON?
wie durft short ON?
- Bakstenen
-
wie durft short ON?
Blijft lastig lijkt mij met RSI. Heb er al vaak naar gekeken maar telkens weer weggedaan. Het duidelijkst vind ik de jl_macd.
Door de nullijn up of down. vanmorgen geen signaal voor de koffie ( 10.30 uur) dus geen positie ingenomen. Daarna is mijn trade time voorbij.

Ik kijk alleen bij de 60 min naar de RSI ik heb nog nooit op andere time frames er iets mee kunnen doen, bij de FDAX is het als die boven de 70 komt een signaal zodat ik nooit long gaat ,de rest heb ik bijna geen RSI mee lopen, wel nog een Di Napoli maar ook daar is het dat je niet blind op deze alleen kan varen maar in samenwerking met de RSI brengt die toch af en toe geld in het laatje
- Bakstenen
-

Ik blijf deze stijging wantrouwen, maar hoe dan ook het ziet er allemaal erg bullish uit

- ArnoB
-
Victoria schreef :
Fred schreef :
Gompie schreef :
Fred schreef : Nu beginnen de lafaards het te laten zakken.
Wat is 'het' Fred?![]()
Ik zat scheef.
Heb je je verlies gepakt?
Yep, op mijn fti's helaas wel.
- Fred
-
Linkerbaan schreef :
Gompie schreef :
Linkerbaan schreef :
Gompie schreef :
Bakstenen schreef :
Is ook voor een kleine terug gang, RSI op FDAX ook boven de 70 ,alles kan maar zoals ik trade ga ik niet long hier en probeer dan short te gaan ,nadeel is dat de DOW nog geen nieuw all time high heeft neer gezet dus die moet nog evenPartimetrader schreef :
Bakstenen schreef : Ik ben net short gegaan op de AEX RSI hoog maar moet misschien bijkopen op 413,maar laat ik het maar weer eens proberen op de AEX,let wel we zitten in een bulmarkt dus verwacht ik niet dat we afstorten
Voorlopig ziet deze nog maar een weg en dat is omhoog. Had nog even verwacht na vieren dat de boel wat zou gaan corrigeren, maar daar is op het moment van dit schrijven nog totaal geen sprake van?
En dan morgen DAX verder up naar 61,8% fibo 9611 daggrafiek.
laatste strohalm voor shorters?
ik sta nu onder water
voor de fanfare uitgelopen, was teveel in winning mood, i guess
ga ik dat repareren met bijkopen of......?
we'll see
Blijft lastig lijkt mij met RSI. Heb er al vaak naar gekeken maar telkens weer weggedaan. Het duidelijkst vind ik de jl_macd.
Door de nullijn up of down. vanmorgen geen signaal voor de koffie ( 10.30 uur) dus geen positie ingenomen. Daarna is mijn trade time voorbij.
rsi wordt t meest gebruikt als indicator dus hoe fijn zou t niet zijn om daarmee de massa te foppen
Dat laatste bedoel ik.

- Gompie
-
Gompie schreef :
Linkerbaan schreef :
Gompie schreef :
Bakstenen schreef :
Is ook voor een kleine terug gang, RSI op FDAX ook boven de 70 ,alles kan maar zoals ik trade ga ik niet long hier en probeer dan short te gaan ,nadeel is dat de DOW nog geen nieuw all time high heeft neer gezet dus die moet nog evenPartimetrader schreef :
Bakstenen schreef : Ik ben net short gegaan op de AEX RSI hoog maar moet misschien bijkopen op 413,maar laat ik het maar weer eens proberen op de AEX,let wel we zitten in een bulmarkt dus verwacht ik niet dat we afstorten
Voorlopig ziet deze nog maar een weg en dat is omhoog. Had nog even verwacht na vieren dat de boel wat zou gaan corrigeren, maar daar is op het moment van dit schrijven nog totaal geen sprake van?
En dan morgen DAX verder up naar 61,8% fibo 9611 daggrafiek.
laatste strohalm voor shorters?
ik sta nu onder water
voor de fanfare uitgelopen, was teveel in winning mood, i guess
ga ik dat repareren met bijkopen of......?
we'll see
rsi wordt t meest gebruikt als indicator dus hoe fijn zou t niet zijn om daarmee de massa te foppen

Fred schreef :
Gompie schreef :
Wat is 'het' Fred?![]()
Ik zat scheef.
Heb je je verlies gepakt?
- Victoria
-
Victoria schreef :
Gaat toch nog steeds omhoog!
Nu uiteraard niet meer.

- Fred
-
Gompie schreef :
Wat is 'het' Fred?![]()
Ik zat scheef.
- Fred
-
Gaat toch nog steeds omhoog!
- Victoria
-