Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- India
-
vanaf woensdag voor de expiratie kan het alle kanten op ,of je moet de BV van Fred gebruiken anders sta je zo op het verkeerde beenSyncophase schreef :
Goedemorgen, zie er nog steeds geen gat in.Syncophase schreef : Kijk aex voorlopig maar even aan. Zie er nog geen gat in.
- Bakstenen
-
Zijn dat de schuine lijnen? want de andere zijn Fibo volgens mijLinkerbaan schreef : de daling van afgelopen tijd stuitte op een gann lijn.
(grijs, linksonder)
nu bijna bij volgende gann lijn (oranje, rechtsboven)
(is veelal bepalende hellingshoek)
- Bakstenen
-
Ook goedemorgen all, weet ik van jou, met candles is ook moeilijker traden want hangt van je platform af hoe ze eruit zien,maar welke lijnen of wat ook je gebruikt het gaat erom zie je het, en als je systeem goed is gebruik je dat .Linkerbaan schreef : mogguh
@bakstenen, ik heb het niet zo op candle trading.
Ik gebruik candles wel omdat ze exacter alle waardes aangeven die binnen de candle periode gehaald zijn (bij lijngrafiek op slotbasis is dit niet zo). Handig met bijv weerstanden en steunen.
En ook durven instappen, na de eerste 5 min candle durfde ik niet, daarna een trade tegen en daarna weer alles goed gemaakt 5 punten plus op de dax,maar gezien het gooi en smijtwerk wacht ik nu de opening DAX zelf af
- Bakstenen
-
Goedemorgen, zie er nog steeds geen gat in.Syncophase schreef : Kijk aex voorlopig maar even aan. Zie er nog geen gat in.
- Syncophase
-
- Fred
-
(grijs, linksonder)
nu bijna bij volgende gann lijn (oranje, rechtsboven)
(is veelal bepalende hellingshoek)
@bakstenen, ik heb het niet zo op candle trading.
Ik gebruik candles wel omdat ze exacter alle waardes aangeven die binnen de candle periode gehaald zijn (bij lijngrafiek op slotbasis is dit niet zo). Handig met bijv weerstanden en steunen.
ArnoB schreef :
dat was wat ik niet had moeten doen,afwachten ,als ik was ingestapt waar ik had moeten instappen was ik ook de volgende dag uitgestopt maar eventueel al eerder winst genomen want de schoorsteen moet blijven roken,in deze tijden de BBBakstenen schreef : Hier nog even over mijn instap en tevens wat er fout ging, ik durfde niet ,(maar het moeten doen) na de candle van vrijdag was een piercing die lager opende en toen meer als 50 % van de vorige goedmaakte en tevens onderin na een daling ik had dus maandag boven de high moeten instappen maar ik dacht ik wacht even een dag ,stapte nu boven de candle waar 1 staat in ,zo zie je maar soms wacht je te lang/quote]Blijft lastig, er was ook nog eens een opening met een gap (weliswaar niet voor de FDAX, maar ik kijk daar toch altijd naar).
Het lastige is soms om uit de markt te blijven en wachten op een duidelijk signaal, vaak wil ik te snel instappen
- Bakstenen
-
Blijft lastig, er was ook nog eens een opening met een gap (weliswaar niet voor de FDAX, maar ik kijk daar toch altijd naar).Bakstenen schreef : Hier nog even over mijn instap en tevens wat er fout ging, ik durfde niet ,(maar het moeten doen) na de candle van vrijdag was een piercing die lager opende en toen meer als 50 % van de vorige goedmaakte en tevens onderin na een daling ik had dus maandag boven de high moeten instappen maar ik dacht ik wacht even een dag ,stapte nu boven de candle waar 1 staat in ,zo zie je maar soms wacht je te lang
Het lastige is soms om uit de markt te blijven en wachten op een duidelijk signaal, vaak wil ik te snel instappen
![:S :S](/media/kunena/emoticons/dizzy.png)
- ArnoB
-
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
Bijlage niet gevonden
- Zigo
-
Eerste instap op de candle van 11:40:48 koers 395.25 uitstap sluiten gap op 395.90
Tweede instap op candle 15:04:48 koers 394.6 uitstap 395.35
Voor de instap kan je CCI (29) gebruiken.
![B) B)](/media/kunena/emoticons/cool.png)
Bakstenen schreef : Zigo,ik vind het knap als je daarop kan traden, gaps op dagbasis worden altijd gevuld ,alleen wanneer ,hier die van vandaag de AEX de openings gap staat nog open maar ik zou niet 1 2 3 een indicator vinden die aangeeft wanneer ik moet traden om het gap te dichte
n
- Zigo
-
- Bakstenen
-
![:evil: :evil:](/media/kunena/emoticons/devil.png)
- Bakstenen
-